A to jsem si zrovna začal říkat jak moc se mi ten rám líbí a jak by mě potěšil na mém kole :-(
je to fakt, protože i z toho důvodu jsem koupil tedle rám… kdyby někoho zajímaly ostatní váhy komponentů http://marcuss.rajce.idnes.cz/Vahy_RB/
Tak v tom pripade by ale meli opravit hodnoty udavane na webu, jelikoy i tohle se pocita jako klamava reklama!
fadr: kdoví cos všechno sundal :-)) Jinak já myslel že CRR má bejt lehký (a samozřejmě občas praskne jako třeba merida) a CRX má být to odolnější…
tak už mi odepsali, prej že v rámci zvyšování tuhosti všechny nový rámy budou těžký a že pro ně neni priorita aby je měli lehký. Když budu chtít tak ho můžu vrátit celej ale jelikož to už mam postavený tak na to kašlu…
Jo a ještě k tomu laku, myslím že tu špatně počítáte… Já jsem sundáním laku ušetřil na rámu 230g! Pravda mám M-ko, ale i tak…MARTINE TEN RÁM REKLAMUJ, JSEM FUCKT ZVĚDAV CO S TÍM PROVEDOU ?!
ač se mi rb rámy velmi líbí, tak 256 gramů je už dost extrémní, co na to KAPLIS? nejde ani tak o samotnou váhu neboť třeba pevné rámy od nicolaie i liteville váží taky dost, ale takový rozdíl oproti stránkám to nevzbuzuje důvěru
Jako neví mco jste čekali??? Ta váha se dala očekávat i přez to co píšou, já bych jim to klíďo vyreklamoval a chtěl bych rám s lakem v té váze co píšou, ať se starají… Mají to na svých stránkách, tak by měli mít trochu zodpovědnosti!
Otazkou je jestli povrchova uprava (barva+bezbarvy lak) neznamena treba brutalfinish + bezbarvy lak, jelikoz tuhle upravu maji pod barvami, pak bych si dokazal predstavit v pripede praskove barvy –150g rozdil…
pak to jsou poměrně velcí lháři :-)
přišlapávač: http://www.racebike.cz/…3/78/crr-ram (klikni na Specifikace a na poznámku dole).
odečti lak, barvu a nálepky a na to Sko to bude sedět, nechtěl bych vidět váhu třeba Lka :-)
:-D ne fakt není, uplně bez, i bez sedlový objímky jak je vidět, možná bych ušetřil 10 g kdybych odloup tu nálepku rb :-D
To je vážený i s nalisovaným hlavovým složení? Možná na stránkách RB to uvádějí bez…
Vedení lanek je stejné jako u modelu IQ a nemám s ním dlouhodobě žáden problém. Snad jen ta montáž a hliníková hlava šroubu kde se snadno protočí klič. Musí se dotahovat s citem.
jj, přesně, a hlavně je to nadlidskej úkol to tam namontovat když se musí do tý úchytky nacpat všechny tři bowdeny najednou a utáhnout
Jsem si nevšiml – to se jako musejí spodem vést 2 bovdeny + 1 hadice? A ty bovdeny pokračují až k šaltru a přesmyku? To je síla :-) Konec bovdenu u přesmyku je akorát pod tlakem bordelu a vody od kola (nevím zda nějaká koncovka tomu pomůže).
Nooski neboj. Když budeš chtít véčka budou tam. Přibudou návarky na V + vodiče na spodní stranu horní trubky.
Přemýšlím, jak vymyslí verzi na véčka. Už teď je za příplatek 490Kč. Buď bude vedení zadní brzdy extra vrchem nebo už upustili od véček. To by byla škoda :-(
ale pokud se tam da dat celobowden tak to není na škodu to spodní vedení…ja kupoval ted crxko a mam je jeste nahore
no ty změny u RB jsou poslední dobou celkem hrůza… já osobně bych si jejich nový rám asi nekoupil, ačkoliv jsem s tím starým nadevše spokojený. :(
to je prý nová verze 2011. Je to pěkně blbá novinka,vůbec se to tam nedá namontovat. Samozřejmě že mi to taky neřekli
váhy je škoda no, kor když CRR nahradilo původní CR, které má navážených 1640g v Lku, ještě s navářkama na V-čka :)
to vední lanek a hadice spodem sis navrhoval sám ? Nebo to je nějaká novinka od RB ?
Uvádějí rovných 1400 g :-D. Napsal jsem jim co na to říkaj, jsem zvědavej jestli něco odepíšou :-)