roud: kdyby vzala cmaxy, tak by ji poslali prelepeny krajdy, to si nevyberes ;-)
protože výhoda těchto drátů je možnost vyššího napnutí a tím tužší kola, ale to zase ráfky NoTubes neumožňuj :-( takže výsledek je horší než s kulatýma drátama
kubad: proč je blbost kompinovat ráfky ZTR s dráty CX Ray? Měl jsem něco takového v úmyslu.
to máš z toho žes nevzala ty cmaxy :O( hroznej ojeb vrátit nebo požadovat výměnu za to cos objednala…
neříkám že nedají, ale ten kdo sežene za tuhle cenu ZTR sežene za VOC i DT a pak bude zase rozdíl v ceně ráfků stejný
No za 1200 nee, ale za 1500 na ebayi… a řekl bych že pokud ten ráfek mají ZTR na svých stránkách za 85 USD tak za těch 1600, by se sehnat dali…
pokud máš ty kola ofiko – domluv se s prodejcem ten přední přelepený náboj je slušný ojeb a mělo by se to nějak projevit na ceně, nebo bych to vrátil
nj s ráfkama No Tubes měl podobný set v ČR vyšší pořizovací cenu o 5 tisíc oproti 4.2d
kubad:ráfky jsem našel za stejný penis, je pravda že ty dráty jsou drahý, ale psal jsem že by byly hezčí (vzhled) o funkci nepadlo ani slovo :-)
@fadr – sice pěkně to píšeš, ale cenu kol by to zdvojnásobilo – a použít CX nebo Aerolite na ZTR je totální blbost , teda pokud ti nejde jen o vzhled funkčně nesmysl :-(
hmm… náby paráda, ale já bych rozhodně volil jiné ráfky např NoTubes Alpine kterej vyjde na stejný penis a ke všemu 140g dolů a co se drátů týka tak aerolite nebo cx-ray se mi líbí víc
siafu – ja vidim jako dobrej základ i ráfky nevidim důvod je měnit vydržej fakt hodně a váha je slušná…
Kola jsou z ČR, zřejmě nějaká demontáž z kola, ale beru to jako dobrý základ (náby)…
Páska tam byla nějaká Herrmans HPM a ano je těžká xD Místo ní bude Ritchey Pro – ta taky není nijak lehká, ale mám s ní zatím dobrou zkušenost.
To TJK: DT Swiss = Wojtek přeci … kdo měl nejvíce nášivek, nálep, klíčenek od DT Swiss, přeci Wojtek …
Ale to je nicneříkající fotka. Šup s tím na váhu a vyfotit, ať to má nějakou vypovídací hodnotu ;-)