to je hodně hezká váha, já dnes dostavěl sjezďáka taky, mam 17,8 ale je to trošku větší zvíře než tohle :-)
jenda-mela by bejt na jare-dalsi info budu snad vedet do pulky unora..ale uz se na ni tesim..
kesu nemas nejaky zpravy jak je syntace daleko s tim teleskopem? Uvazuju ze si na Fritzla udelam pak radost :-)
ja sedlovku dam ten teleskop az bude takze to vahove jeste pribude.Kazdopadne ta vaha tech forrmulek je super.nemuzes srovnat funkcne boxxera race a team?je tam rozdil v tom dual flow rebaundu?
kesu:Mám to nadehnané na sedlovce se sedlem,pedálech a taky lehkých duších,je možné že ta zadní v sezoně poletí do pryč,takže takových 150g navíc na zadní duši možná přibude.Jinak by mělo být podle mě vše dimenzováno dostatečně.
Váha The one 2010 (nezkracovaných) je přední 201g zadní 215g Kotouče 2010: přední 162g zadní 113g Adaptéry: přední20g zadní 25g to je dohromady 736g.Doufám že to je dobře sečteno:-) Zdroj: http://www.sicklines.com/…/discbrakes/
gaz-v pohode,nic nezpochybnuju,spis tu vahu obdivuju nez ze bych se snazil ti to nejak vyvrátit.
Jinak teda váha Magur čumím,ale zas na druhou stranu ty" XC"kotouče bych se bál na kolo namontovat,jak fungujou nepřehřívaj se pripadají mi jak vystřihnuté s alobalu
A jo tak to jsem se seknul.Já ale nerozumím tomu co tu furt řešíš.Jestli se snažíš zpochybnit váhu kterou má můj bike,nebo se snažíš přijít na to proč má ten tvůj takovou jakou má?Vyměň sedlo se sedlovkou, pedály a máš skoro 0,5 kg dole a neřeš:-)
gaz:teda pokud koukam dobre tak 369 a 499g neni 768:)) . Každopádně s origo kotoučema jsou formule o 100g težší než marty.
A to tam mám floating kotouče které mají dohromady o 100g více než origo formula 2010 kotouče:-))Takže nechat tam originály tak už jsem oproti tvojim brzdám úplně jinde:-)
kesu: No nevim nevim moje s kotoučema a adeptérama mají: zadní 369g a přední 499g.To je dohromady 768g a tvoje podle té tabulky mají 786g a to nevím jestli si to vážil se vším vsudy.
jan2:Jene jsem v klidu,jinak brzdí to jak čert teď na těch HOPE kotoučích snad jak dva čerti a to mám ještě připravené na testík syntrované GOODRIDGE a organické SWISSSTOP .Max spokojenost se vším.
kesu: Moje pedály maj 280g,sedlo i se sedlovkou 390g to je půl kila méně než ty u stejných komponentů.Brzdy budou taky o dost lečíTvůj rock ring+napínák210g můj 170g .Přesmyk a všechny ty sračky k tomu.Máš to prostě těžké na to že je tam AIR:-)))
gazmane klid já jen chci tvoje postřehy, jak brzděj…jsou lepší než… děkuji
pedaly maj 464g,sedlovka 380 (joplina uz nemám) a sedlo ma určitě 300,ty nevegaly nejsou jsou asi lehčí než ty UST kontinentaly takže to nejak vykompenzuje tvoje težší kola,vidle,rám je asi nastejno..
Hlavní těžítka jsou u tebe sedlo sedlovka pedály.Na těch třech věcech máš navic pomalu kilo.Pláště mám kenda nevegal kevlar 2,35 DTC zadek a STICK-E předek
Kesu: Jen absence smyku + bowdwn + 1ks razeni ti v XTR vyjde nekde prez 250g coz je dost a na zbytku take setri dost…
901 bez tlumiče měla bez tlumiče 3,5kg..Pak nechápu,jak je možný že ti to váží skoro stejně když mam skoro všechno lehčí,jaký máš pláště?ale asi maš lehčí sedlovku,sedlo,nemáš smyk atd.
kesu:Rám lehčí asi nemám,není to žádný papír má to při poklepu zvuk jak lešeňová trubka:-) váží 8 Lb = 3,6 kg
gazman-asi jo,DHXair ma ve 240mm 484g..Kolik váží rám?ten budeš mít asi lehčí..
mr.antik: Tlumák,vidle,přehazka,představec,řídítka = 900 g dolů,atd.:-))) Ale tak to už je úchylárna.Šlo mi o to,aby nebyl o moc těžší jak NOMAD,aby se na něm dalo enduro,50–70 km bez mrtvolných stavů
heh, před lety jsem měl sjezďáka 24,5kg a byl jsem in… teďka se už gramaří i v tomhle oboru, kam ten svět spěje:-) máš hezký XCéčko ;-)
hmm to je peklo, asi budu muset svyho Fritzla taky nejak casem pohubnout nebo bude tezsi jak skorosjezdak :-(
no už si vůbec nedovedu představit, kde by se dalo odlehčit, snad jen sedlovka a řidítka