momentálně můj tuning je již na vyšší úrovni…to má brácha …
ale žádný problém, akorád kotouče nejezdím…už jsem to probíral, že pak ty kotouče budou dost exponovaný.
vlez na viavelo.com nebo cz
to už jsem jednou dělal…zůstanu raději u nadčasového designu kol a u čumilů, co tomu důvěřují na 100%.
…ale muzete zacit delat radeji prehazovacky, presmykace, V-brzdy, brzdove paky… vse ve vasem tech-designu atd, myslim ze to by bylo pro hodne cyklistu zajimavy upgrade, myslim neco ve stylu Paul ;) Ja bych si klidne jednu sadu vzal
Tak si mas koupit rafek s keramickou vrstvou a jediny co budes menit budou spalky a tvoje naby :D Ne delam si srandu, je to pekne obdivuji vasi praci a zrucnost, ale jsou mnohem lepsi a pevnejsi vyplety o tom se snad nema cenu bavit. Ale…
tak na jednom výpletu jsem najel na biku 30tis bez toho, že by tam prasknul drát , pak jsem musel vyměnit prodřenej Mavik i s drátama
Přesně tak, nechť promluví čísla a testy (včetně těch dlouhodobých, které nezajímají závodníky a normální lidi ano)
každej patent se musí jednou zveřejnit, tak proč ne tady…stejně tu tomu nikdo kromě mne nerozumí.
Na druhou stranu obdivuju, když si někdo takhle dokáže něco vyrobit (i když to je třeba horší a ošklivější než sériovka)
Takže J de Sax je zoufalec, kterej se to ani nesnaží prodat, jen to chce pochválit a nějaký uznání. A vy to takhle kazíte tady…
to madman: Tak hlavne ze to autora bavi si hrat. Pokud ma cas a chut, tak proc ne. Komercni uspech je stejne asi temer nulovy.Vzhledem k tomu, jak dlouho to dela, jsem jeste nikde krom nejake vystavy tyto veci nevidel.
Aham odkaz jsem zkoukl.. o tom že jsou použity jen střeva z XTR jsem netušil.. budiž.. dle mýho stejně zbytečný ale lepší než brát drogy a nebo hrát automaty;)
odkaz, ktery jsem dal nize, tak zjistis, ze uz se tim nejakou dobu zabyva.
to Madman:Nevim co nechapes. Proste je pouzita XTR naba a na ni je udelano jine telo. Jinak uchyceni dratu ej podobne jako bylo na tomoradial, coz ti asi nic nerika. S takovouto konstrukci to fungovat muze, jen nevim jak dlouho.Kdyby ses podival na
vlez tam…máš to nově.
2 Kubad.. to jsem Pánovy možná už psal.. on sám to neví, a tak nám to nemuže vysvětlit.
Ale no nechte toho spis bych uvital diskuzi k tomu vypletu co to prinese kde je vyhoda a ne se tady napadat
tak se budu opakovat a dám tam další…
křížení je pro mě k hovnu.
máš tam fotku, tak se zamysli…
tak mi dej typový označení náboje.. já si ha najdu v katalogu shimana…nebo na googlu
čemu nerozumím?Tomu jak se vyplejtaj kola?Jak je křížení a proč je křížení?
stovky fotek mám vo tom, ale nevím, proč tě to začalo zajímat, když tomu nerozumíš.
Charakteristika: jezdím vývojové typy dílů, které nikdo jiný na kole nevozí… mluví asi za vše…
to je kvůli hovadům, která pak neví, co říct za pakárnu…
nahledej si moji fotogalerii celou a je to tam
No možná tak na přední nábě max…Dej sem fotku tý Campa rekord sady…at je klid:P
stačí změnit duralové těleso náboje…
zrovna tak, jako silniční verze na Campa Recordu…ale to ty jsi ještě nebyl ani na světě.
Tohle XTR náby nebudou nezlob se na mě.....at je to z roku jakýho chce… dělaly klasický náby a pak nýby alá Cmaxy…No ono jestli jezdíš 20 let do sousední vsi na pívo tak věřím že ti to vydrží.Pro mě naprostý nesmysl,…
jak vidíš na tomto systému jezdím už 30 let a žádný problém. A kdo ti řek, že je to s označením XTR, To je na komponentech náby XTR, tak jaký máš problém ještě další.
nerozumím?Srry ale tohle prostě nemá smysl.. tvuj výplet…a navic s aznačenim XTR:D.. divny že to nikdo nedela co?Ze to každej bud kombinuje a nebo dala radial jen na predek…Hmm?? zkus se nad tím zamyslet;)
jsi začal něco řešit a hned říkáš, že tomu nerozumíš…tak se vo tom už nebav.
příjdeš sem s chujovinou…tak běž do háje, když ti někdo řekne názor.....nemáš tu co dělat asi potom…dle fotek bych očekával že budeš mít rozum…
hele havlíček, vyser si voko…
převážná většina lehce znervozněla, jako by na jaře neměli na čem vyjet…
3.1.10 18:13
Joseph: ten patent máš jistě celosvětově chráněný, že? To muselo stát majlant.
srry za ty překlepy koupil jsem si k Vánocům novou klávesnici a pořádně s ní ještě neumím…:)
to tvé vidím provně a na BF už se pohybuju awsi 4 roky…retrovlákno mm prolezlý ale o tom tvým tam nikde nic snad ani není natož označením XTR
2 Joseph de Sax: Neber si mí příjmení do huby.. když už tak nic..... a stěma japoncema že nedorostli… ty jim svýma vdomostma v cyklistice nesaháš ani po nehet na noze.. stejně tak jako já…Jdělaj to tak dlouho a je to ozkoušený…
Vysvětlete mi někdo prosím, co je na tom špatně.. vypletené to má nějak jinak, než jsem zvyklej.. Nebude se kolo chovat krapet jinak?
Asi tak a navic pouziti nazvu XTR bude asi dost problematicke :-) a smysl radialu no neni lepsi pouzit uz pak loukot ?
diky, vileme. jenze ja tady v tomto provedeni nevidim nic k patentu :-/. jen naba s tobustnejsi prirubou a radial.
jo, dík, to je u mně…
to Jst: Tady nejake najdes http://cyklotech-free.firemni-web.cz/uvodni-stranka/
asi ještě nedorostli, vždyť víš, mže Japonci jsou malého vzrůstu.
no a proč ti hloupí japonci (a spousta dalších) to zatim dělaj takhle komplikovaně? http://www.wiggle.co.uk/…20whm975.jpg
jestli mas jeste nejaky fotky vyvojovych dilu, ktere nikdo jiny nevozi, tlac to sem. treba ti u kazdyho reknem, proc to nikdo jiny nevozi ;-))
hele havlíček, žádný olkyc…
m.j. když je na to patent, tak si ještě případní zájemci na too musí počkat, aby se to dělalo seriově. Patent byl udělen minulý rok na provedení pro XTR.
Zajimavy pokus, ale asi to neni to prave ořechove :-( kdyz to ani po 30 letech nikoho nenapadlo to delat seriove
vozím XTR V, tak o kotoučích nic nevím, ani bych si je na kolo nedal. Vozím navíc karbon pevnou vidlu a tato kola mám na jaro, oproti těm co jsem jezdil 30 let.
u predchozi fotky pises, ze to prubnes, tady zas, ze to vozis 30let. v kazdem pojednani o radialnim vypletu se pise, co jsem ti sem pastl.
Už jsi na tom někdy jel? Jet se na tom možná dá, ale vlastnosti musej bejt dost na hovno.
tomu nevěř, psal to asi nějaký lobista.
http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html#… posledni odstavecek „Wheels with hub brakes and drive wheels should never be radially spoked.“
bez drátů, to není žádná novinka…staré je to asi 25 let.
Tak tady bych citoval Járu Cimrmana: „Co to zkusit bez drátů?“. On to sice radil vynálezci telegrafu, ale kdo ví?
já to mám 30 let na kolech radiálně a nikdo mi ještě neřek, že to je špatně…asi budeš první.
nejezdim. ani nemusim. na strane, kde je kolo namahany primo u naby (orech, priruba na kotouc) musi byt krizeni, protoze pri radialu ma naboj tendenci se protacet.
to jezdíš už???
bezdušový ráfek.