Lepší foto udělám brzo při některé z vyjížděk...
Upgrade řídítek, gripů a brzdových pák....
(vloženo 9.9.11)
Velikost | L |
Hmotnost | 13,95kg |
Rám | Specialized Enduro Pro |
Vidlice | Specialized E-150, upgrade Talas 2010 RC2 |
Tlumič | Specialized AFR |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | XTR 2007 |
Přesmykač | XT, chainstay mounted |
Měnič | SRAM X.0 Blackbox |
Řazení | SRAM X.0 Trigger w.Matchmaker |
Kazeta | XT 11-34 |
Řetěz | XT |
Náboj přední | Specialized 25mm pevná osa, upgrade DT 340 20mm osa |
Náboj zadní | DT Swiss Onyx |
Brzda přední | Avid Code, 203mm A2z disc |
Brzda zadní | Avid Code, 180mm A2z disc |
Brzdové páky | Avid Code w. Straitline upgrade levers |
Ráfek přední | DT Swiss XR4.2D, upgrade DT 5.1 |
Ráfek zadní | DT Swiss XR4.2D, upgrade DT 5.1 |
Pedály | XTR 2007 |
Řídítka | Easton EA70, Gripy ODI, Koncovky Dangerboy |
Představec | Specialized, součást vidlice, upgrade Easton Vice AM 85mm |
Sedlovka | Thomson Elite SP-E127 Setback, upgrade CB Joplin |
Sedlo | Specialized Rival SL 143mm, Hollow Ti |
Pláště | Specialized Pro 26x2.3, upgrade NobbyNic N 2.4 |
zdravicko:) muzu se zeptat na vasi vysku? a jak je spokojenost s vidli a s tlumicem? uvazuji o koupi podobnyho..a nejsem si jist.-.
Moc pěkně vyladěné,. jen škoda, že spešl neudělal provozně odolnější vidli. Velmi často jí provázejí defekty. Od příliš krátkých futer, vaklů, problémů patronou atd. Bohužel se to týká opět i letošních modelů. Ale možná jsi jiný případ:-)
Baracuda: Jsou výborné, mnohem lepší než originál – lepší tvar, nekloužou, mnohem lepší dávkování a vypadají výborně :-) – doporučuji.
vycackane enduro :) pekna masinka,skusal som ho,no mne sa ta vidla nelubila-prisla mi dost tazkopadna a tiez som o nej cital vela zleho,co sa tyka sedla budes menit-mal som ho na Stumpym a plaste nekomentujem,tie vyjazdis a vymenis za lepsie…
nejdřív jsem tomuhle kousku nemoh přijít na chuť, ale když jsem ho shlíd na živo, jako že jsem cannonista, tak bych se asi nechal zlákat…
ram s vidlici se mi moc nelibi, komponenty super
hmmmm…libi se mi jak je tam ten cep na kterym je to vahadlo…po te co tu probehla smrst prasklych sedlovek od neumernyho namahani vahadlem, zmena :)
ale brzdova hadicka na enduru vedena takhle spodem mi neprijde bezpecna, no a uchyceni smyku je taky dost blee
Jseš hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej hnusnej!
Fuj to je skarede:) Design sa mi proste nepaci…komponenty super ale ten ram a vidla su hnus…
tomfree: ráfky jsem zvažoval silnější… ale dorazilo to s rámem již zapletené, takže mi přišlo líto to rozdělávat a znova kompletovat. Ale až budu upgradovat, tak ráfky (asi na DT5.1) a zadní nábu – uvidím, co vydrží…
brzdy nejdou k těm ráfkům a možná malinkatý napínaček,jinak to pěkně otlučeš řetězem
marapara: právěže vůbec nejsou hrubé! jak již tady píšu, jsem velmi mile překvapen, jsou velmi čitelně dávkovatelné, zatím nezajeté a přesto mimořádně silné, což jsem potřeboval… brzdy budu tunit zatím novými pákami http://www.straitlinecomponents.com/
nádhera. Taky bych souhlasil, že některé komponenty jsou na enduro zbytečně luxusní. Docela by mě zajímalo, jak brzdí ty Avid Code, ale asi docela hrubě, že? :)
NO starsi enduro je hezci, ale tohle bude asi univerzalnejsi, skoda ze to urcite stalo jako mx motorka v akci
12.6.07 07:48
12.6.07 07:31
A sakra! Rad bych videl jak a kde na tom jezdis…fotecky videjko. Mas to krasny!
mechanik: osobně mám mnohem radši SRAM, proto Shimano jenom minimálně – přesmyk byl v rámu, kazeta a 2 řetězy Sramu se mi na mém druhém kole vydrželi 1500km a kliky – ty jsem prostě chtěl. Zvažovaná varianta byla jenom RF Atlas.
První pocity z těchto brzd jsou ovšem výborné – supr se dávkují, nekoušou, jsou tiché, akorát těžší, ale to je daň za sílu. Jinak první svezení bylo jako z reklamy – stoupá to jako anděl a z kopce jezdí jako ďábel. :-)
k těm codům – i tady jsem vedl dlouhou polemiku. jsou dány mojí hmotností 100kg :-) a zkušeností s Louise FR a XT. Není nic horšího, než mačkat brzdy z prudkého kopce a ono nic moc.
jee,slavny enduro SL a dava mi jen 400g-uz se na tebe chystam..Ne vazne,krasny kolo
tie brzdy su tam absolutny nezmysel… cele je to pekne odladene a potom bum, snad najtazsie brzdy na trhu…
i když…možná mohly být ty bowdeny od řazení vedeny z prava do leva a z leva do prava :-))
11.6.07 22:40
to omar: já vím…to je výhrada ke konstruktérům…né k staviteli tohohle Biku :-)
Noo… Par vytek bych tam mel. Treba brzdy bych dal urcite jine… Ale i pres to, ze se mi libi vic starsi enduro:
Paráda. Akorát ty Cody mi přijdou trochu moc na tohle kolo…
to mechanik : ty bovdeny dole jsou nutnost- věř že jsme tady nad laborací kam je dát strávili hodně dlouho, jina možnost nebyla a ta dýlka je přesně změřená a vyzkoušená
Jediná výhrada k se týká těch bowdenů pod středem a míchání Sramu se Shimanem…jinak prostě NÁDHERA -vše ostatní už bylo řečeno :-))
........tak Pánove a možna Dámy na tom bych snad i zemřel rád.....ve sjezdu.
11.6.07 22:09
no ty pííí tak tohle jena z největších pecek, máme v práci základní enduro a i to je super, ale tohle musí bejt fakt radost!
:-)) děkuji , jak jinak to lze ohodnotit, jinak fota posilam mailem + u nas na webu s Vaším dovolenim jich par bude
nemm slov je to paráda jednou bych si něco podobnýho dokázal doma taky představit
fakt hezký i když nejsem nakloněnej houpačkám, tak opravdu krásný
moc pekne poskladany…