na těžišti jen brzdou. Už to mám natrénovaný tak, že ani neztrácim rychlost, spíš nabírám. Je to zábava a je to jen o tom to zkoušet. A jsou taky zábavný zatáčky po zadnim.úzky vracečky třeba na chodníku.
Jak píše assassin, když přijdeš na těžiště a umíš na něm ± zůstat, ujudu tak klidně i víc než kilák, je to pak spíš o únavě, než o balancu. Ale nejradši mám, když jedu z kopce po pěkný silnici, hoditpřední do luftu jednim příšlapem a pak balancovat
assassin: ne jasne .......... delam si srandu ....... ja se to ucim uz asi pul roku a porad nic :-( maximalne 20m ........ ale mrtvej bod uz celkem poznam :-)
na moto je to tezsi, kaskaderi teda jezdej taky tak ze vracej zpatky zadni brzdou.. ale to mi furt nejde… tzn vracis to ze ubiras plyn…brzdeni motorem… a to uz je celkem mazec s tim to drzet na mrtvym uhlu a neprehodit:)
mr.antik: neni to tak zly, ale nakou chvili to trva:) chce to vychytat mrtvej bod, tam se da zatacet coz potrebujes pro deslis jizdu… pretahnes to za a vratis brzdou… nesmis seskocit kdyz si za ale maknout na brzdu no…
5.6.09 13:46
kassar007: to je pravda, ale vzhledem k tomu ze takhle jezdim i v terenu tak je potreba kvuli zataceni jit casto za mrtvej uhel a kdyz a prebrzidt a zase to tam dotahnout nohama… ujedu takhle klidne kilometr… ale retez celkem natahuju…
Kdyz to umis nevytahas ani prevody ...... teziste je mocna carodejka
hejdik: kdyz to umis tak si myslim ze kolu zadny extra poskozeni nehrozi, predni kolo jde polozit zcela plynule na zem… obvykle spis dostavaj vic zabrat prevody-vytaham driv retez…
Jojo, taky jsem zkoušel :-) Záda tomu jdou samy :-)