Blabas:tak si to naeloxuj sám,tady máš návod…8-))) http://www.astronom.cz/…ry/elox.html
čepy ze zadní stavby drželi jako prase,podařilo se je dostat ven až s pořádnou pákou siko kleštěmi…8-)
ove: Nemyslel jsem zpracování laku na trubkách, to je myslim i u SPyderu perfektni (Teda aspon u meho bylo), jen takove detaily, jako treba lak v zavitech kam se sroubuji srouby od zadni patky, ale jak to smontujes,nikdo nic nepozna :-)
A na značku už dávno nekoukám. Materíál, řemeslo, geometrie. Tady je materiál Dedacciai, hydroforming dotažený do maxima. Kdybych věděl jak, jde do eloxu, abych srazil těch 30dkg barvy, co je na něm.
Spyder je zkrátka parta kluků v Chomutově, který stavěj od základu kola. Já mám lak opakovaně dobrej.( zatim 5 ks )
Když se člověk dívá na originál,tak ten rám vypadá hned lépe!!! http://ove.rajce.idnes.cz/Ridley/#…
Z toho zpracování si hlavu nedělám,stačí projet pár kaluží a nikdo nic nepozná…8-)))
jj, je to verejne tajemstvi..taky jednoho mam,lak je opravdu trochu odflaknutej, stavba trva dyl nez u „znackovych“ ramu, ale jinak jsem spokojenej, muj 3XZeslabovanej Easton stal polovinu toho co stoji uplne stejnej Ridley
8.4.09 22:38
ove-asi záleží na tom kdo ten den to zrovna dělal na mym starym spyderu je vše parádně udělaný jak lak tak samolepky…
Akorát bych vám přál vidět to zpracování.Věřím,že je to náhoda,ale tak sprasený lak a křivě nalepené polepy se hned tak nevidí.A to je jejich nejvyšší Al model…8-)))
kupujou to jako holej rám nastříkaj barvy podle přání zákazníka a vrazej tam svoje samolepky :O)
oni zkoupili rámy ridley někde za výprodejevou cenu, a pak na to frcli vlastní samolepky, nebo jak?