Velikost | je to dlouhý až to hezký není |
Hmotnost | 20 +- |
Rám | luxusní |
Kliky | s tácem o průměru 260mm |
Přesmykač | není |
Měnič | není |
Řetěz | širokej |
Náboj přední | beze jména ale jeho průměr je 25 mm |
Náboj zadní | beze jména |
Brzda přední | není |
Brzda zadní | torpedo |
Brzdové páky | nejsou |
Ráfek přední | na falcové pláště |
Ráfek zadní | na falcové pláště |
Dráty | 2,2 |
Pedály | origoš |
Řídítka | jedny z prvních beranů |
Představec | zajímavě řešený |
Sedlo | Kastrup - Swietlik alis ES-Ka ESKA |
Pláště | falcáky |
Lak a linkování je moc pěkný, ale jinak je to každý pes jiná ves. Krom zmíněného, je sedlo z cestovního kola a na závodní stroj nepatří. „jedny z prvních beranů“, jak píšeš, vypadyly určitě jinak a byly o dvacet let starší.
to Jeka: rozlisoval bych mezi moc novy a zrestaurovany. ROK vyroby 1926–28 jedna se o zavodni special na velodromy blatniky a kryt retezu nepatri na stroj
Cim vic na to koukam, tak bych sundal kryt, blatniky, nosic a dal nejaky sportovnejsi sedlo (ta EsKa taky nejni puvodni), a nechal jako sportster vyniknout ty riditka a prevodnik. Tu vidli tlacenou jsi nakonec nepouzil, koukam?
2MichalK: Jestli se ptas me tak u me taky ne, uz prisel pretrenej.
nevím zda tam blatníky a kryt žetězu patří ale asi ne jelikož kryt řetšzu je malej je dost možná že jak to byvalej majitel nasel na pude tak to zabudoval a nepremyslel muj osobni nazor jeten ze tam blatniky ani krytka žetšzu nepatří Jinak je opiskovanej a
Hroch obojzhivelnyj: taky mám tripola.Ta barva je původní nebo už né?
prevodnik 60 zubu? Jako muj Tripol.
Drahovy special by nemel bletniky a torpedo. Ty riditka jsou paradni, jsou puvodni?
4.9.07 09:40
maso