Velikost | L |
Hmotnost | 13,7kg +/-100g |
Rám | GT i-drive 5 3.0 |
Vidlice | Suntour Epicon 140 QR15 -TT |
Tlumič | Manitou swinger 4-way air |
Hlavové složení | FSA mallet |
Kliky | Shimano Deore |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Shimano LX |
Měnič | Shimano SLX |
Řazení | Shimano Deore |
Převodník | Shimano Deore |
Kazeta | Shimano Deore |
Náboj přední | Specilized |
Náboj zadní | Shimano Deore |
Brzda přední | Avid juicy 7 |
Brzda zadní | Avid juicy 7 |
Brzdové páky | Avid |
Ráfek přední | DT 440 for Specialized |
Ráfek zadní | DT 440 for Specialized |
Pedály | Platformy |
Řídítka | FSA DH 400 |
Představec | FSA FR 200 |
Sedlovka | Truvativ XR |
Sedlo | Fy:zik Nissene sport |
Pláště | Schwalbe Racing Ralf |
To asi jo, ale klobouk dolu co všechno vydržel :-)
Dobrej Žabouch, ale těžkej, no, stejně super…
fajna ropucha
I-Drivy se mi líbí.. Moc se ti povedly fotky. Soused měl ten minulý ročník a třikrát mu rupnul. Ale ty máš už s výztuhou u sedlovky..
já vím. Ale nneí problém povolit imbus osky tlumiče, vytáhnout ji. přehodit bowden a zašroubovat zpět.
no musim pochválit :o) super je, že už tam nedávaj tu dementní planžetu.
Kuba to vystihl přesně … velký kousek pro velký kluky do velkých hor … ;)
pěkněj kousek. Jedna rada, ten bowden od přehazky si dej také vně na to žebrování. Jinak ti to za chvíli vybrousí díru do rámu.
krásná práce čoeče!!