roud:na tomhle se musí i z kopce šlapat :-) – mechaniky stačí…
ráfky jsou svařený, ne lepený. Tady to není moc vidět, ale na původním formátu fotky jsou vidět housenky svárů :)
roud – myslím že ve své první knížce popisuje že sehnal hydraulickej olej do –80°C tak nevim no.. jač ráfky nejsou podle mně svařený, ale lepený…
kdyz sem sel zrovna kolem, tak se nejaka pani hrozne divila, ze se mu v tech rukavicich musi hrozne potit ruce :D
32a – je mi jasny že na aljašku hydry sou kravina to by mu to vylece rychle vymrzlo jde mi o to že mu to bohatě k zastavení stačí i se 160kama kotoučema a že sebou veze nakou v=ahu…
roud> to by byl podle myho sqelej tah, vzit si na Aljasku hydry...... :o)
No, pěknej zimák.Na něčem podobnym se jela expedice na Aljašce.prototipy měli svařený pouze dva ráfky.
heh ale všiměte si že i s takovouhle krávou mu stačej mechaniky a kotouče 160160
takle má vypadat teréňák – náhon na všecky čtyři :o) jen držák na zmrzku chybí. Mmch estli sou rodla hliněný, pak sou rukavice naprd. To by byl tepelnej most jak prase
Jo, je to pěknej tank :-) Na fotkách jsem ho párkrát viděl, ale naživo je to asi lepčí :) Jinak ale ta kazeta vepředu vypadá, že má míň pastorků, nebo ne?
a proč ty navářky na V-čka ? to jako kdyby se mu posraly kotouče tak že tam da V-čka ? :o)
kazeta vepredu je na to aby se ty kola daly prohodit kdyby treba rupla ta zadni…obe kola jsou stejny
asi kdyby se mu ta vzadu pos.ala a zrovínka by nebyl nikde poblíž se.vis… 8o)