Epicon RPD T-test.cz.. nejdřív povolený šroub v korunce, kde se fouká vidla a pak mi cestou odmu ze servisu udělala prd a ssssssss a byl jsem nas*****.. je teda pravda, že to má asi 5000km bez výměny ale s pravidelným mazáním
(vloženo 10.9.08)
už mi to zase chodíí a líp než když přišla nová:) a nic mě to nestálo, jen dvě hodky v servise.. bylo moc zákazníku.. jinac fakt pohoda
takhle hezky mi vylétla reba po cca 250km, oleje nad pístem tam bylo cca 1,5cm poslal jsem to na reklamaci a by´t žitný to neuznal že to vevnitř někdo pohrabal tak eshop mi to uznal – uvnitř bylo něco s pístem
nevim co tady jeste resite, to je takovy problem odsroubovat jeden sroub, kouknout jestli je olej(pripade tam kapnout) a zase zasroubovat a nafoukat? dyt to je zalezitost 5ti minut… fakt nevim, co resite…
apache: ono pre niekoho 2–3* rocne nerovna sa kazdych 50 hodin :-D trebars na tom odjazdi viac nez 150 hodin, co ty vies?
To mi také není jasné. Buď to je nějaké „harakiri“ od prodávajícího, nebo nevím:-) Normálni vidli zkontroluješ po zajetí a pak jednou za rok na konci sezony dáš na repas, jinak to nevidím:-))))
Lucke:Mas rozdvojenou osobnost?„muzu jen dotaz…kdo kazdych padesat hodin rozebira vidlu a maze? :)“
smazte to tady uz, neda se to cist..proste posrana vidle tak se z toho vsichni neposerem..nevim co porad resite :) 2* –3* poradny servis vidle do roka..a vsichni jezdi spokojene:)
Kdo to oparavdu přečte odspodu a vnímá, tak pozná, že to opravdu recenze je ale o přístupu zákazníků, o přístupu k servisu a o zcela zbytečných diskuzích, nad předpisy, které u jednoho platí a u druhého připadají divné, přestože jsou zcela stejné.
Konecne poctiva recenze na milanovu vidlici :-)
A pro majitele všech těch zázračně nedržovaných vidlic navrhuju jednu soutěž. Přestaňte odteď mazat vidlici a najezděte 5 000, km, potom sem napište zkušenosti, jak si vidlice, po celou dobu zkoušky zachovala úžasnou citlivost a jak to hlavně vydržel
Zprávy typu koupiljsem auto a neměním v něm olej už 100 00 km by byly jistě směšné na každé odbornější diskuzi, tady ale ne.Tato vidlice překročila minimálně pětkrát předepsaný interval. Stakovouto bezpečností nejsou konstruovány ani výtahy, tak o c
Já mám RS Duke SL, ta vidlice je stará asi 3 roky a v manuálu bylo, po ujetí cca 200–300km vidlici odnést do servisu a udělat pravidelnou údržbu, pak to opakovat každý rok. tak to dělám a zatím „fakčí“
Visby: motorový olej je naprosto v pohodě -několikrát se taty o tom psalo. Té vidlici je jedno, jestli je v ní olej, který měl nálepku PitStop nebo Motorex. Stačí jen trefit dobrou viskozitu. Pochopitelně mluvím o mazacím oleji a ne oleji do tlumiče.
nechapu co se tu deje :-( stirak muze vystrelit na kazde vidly, a tvrzeni ja mam Rebu kdo ma vic je blbost Servis potrebuje kazda vidle a cim je citlivejsi tim vic servisu!!!
cize sme sa dostali k tomu, ze je spravne otvarat vidlicu kazdych 50 hodin a vlastne vacsina RS ktore netreba servisovat nemozu existovat… ok
U Reby se ten tlak zastaví v negativce ale vidlice se tím použitelnější nestane. Takže rozdíl je jenom pro ty, kdo tohle neznají.
RS, které přepoučtí tlak mezi komorami je stejně podstatná závada jako tato a projev navenek se liší jenom na oko. Obě vidlioce jsou stejně nepoužitelné už jenom tím přepouštěním tlaku.
Začínám vidět, žezávada se hodnotí podle obrazového projevu. únik vzduchu a známé přepouštění mezi komorami u RS je přesně ten způsob znefunkčnění a přesně stejná závadajako tato. Vidlice jsoui nepoužitelné, nikoliv proto, že mají dra,matický projev,
Na kolika vidlicích Reba bez mazání se to přepoštění objeví po 5 000km, tadys opravdu není o čem diskutovat a ty diskutuješ zbytečně.
prepustanie medzi komorami, ktore sa kona tak na 1 vidlici zo 100… uz to nechaj tak, len som chcel povedat, ze servis vidlice, nech je to uz cokolvek, je kazdych 50hodin casto.
Jaké drastické znefunkčnění, co je to za názory? Znefunkčnění vidlice a daleko dříve nastane u reby přepouštěním mezi komorami a to je stejně drastické a pro jízdu nepoužitelné, jaký je rozdíl,pro oko?
lebo na rs je to zbytocne a urcite to nesposobi taketo drasticke znefunkcnenie vidlice…
2maxtor: motoroveho oleja? dobra rada nad zlato… milan1: mne skor ide o to, ze kazdych 50 hodin je moc casto, aj ked je to jednoduchy servisny ukon
Čtete, co je psáno? Promazání pístku vyžaduje pouze jeden jediný mechanický úkon a to vyšroubovat horní zátku, není to žádný velký servis.
Alespoň podle mých zkušeností s mojí Rebou – vyfouknout, odšroubovat třmen, sundat spodní nohy, nechat vytéct olej, důkladně promazat doporučeným množstvím motorového oleje a složit je otázka 20 minut práce. Soudě podle této fotky se to vyplatí…
jIrI: auto ti tady pojede bez doporučených výměn olejů a další údržby, ale co potom? Řetěz taky můžeš jezdit tři roky, ale novej už pak na zrasovaných převodech chodit nebude.
milan1: neviem ci je to presne 300km alebo 20hodin, ale je to v zarucnych podmienkach(aj na skoleni to spominali), dokonca sa to znaci do zarucaku…
Má rst gila jede už 111hodin bez údržby (prochází pouze očistou stíráků a dostane postřik silkalem93). Zde udržba nemá cenu když bude nová vidla
Kdo zná informaci o nutnosti výměny oleje v servisnímstředisku po prvních 300 km u Reby?
z vlastnej skusenosti viem, ze s 15wt alebo redrumom vydrzi dualair celu sezonu uplne bez problemov a straty vzduchu. taktiez dlhodobo to nezanecha ziadne stopy(ovela dolezitejsie su ine veci)
dal som si tu namahu a kukol do RS manualu. pisu tam o udrzbe, na dualair je naozaj tych 50 hodin, ALE nikde nepisu o strate zaruky v pripade nedodrzania tohoto intervalu.
manitou v zarucaku pise,ze kontrolovat olej u vzduchoveho postku je nutne minimalne jednou za 2mesice a o 50hodinach tam neni nic.RS tam tech 50hodin ma temer urcite.Ale kazdopadne jsem to nikdy nedodrzel,minimalne dvou spis trinasobek
kazdych 50 hodin je peklo, o tom, ze to ma reba(alebo ina vidlica) v zarucnych podmienkach pochybujem, afaik je povinny len prvy servis po 20 hodinach a nic ine. btw: je nemozne zistit, ci niekto mazal alebo nemazal vidlu kazdych 50 hodin…
no heyk7 no, tazk jsem ud2lal chzbu ale každých 50 hodin to dělat? tj cca 25 vyjížděk asi? už vidím jak to všichni dodržujou… o me udržbě zevnitř mlčím, do toho nelezu…
no co zanedbaná udržba a tohle je důsledek – vidli nic není ale asi bych ji doporučil poslat Milanovy na servis oprava je jednoduchá, ale servis ta vidle rozhodně potřebuje
co jako opravit? samotné stíráky si dokáže každý zatlačit sám a zda se obnoví těsnost jenom domazáním a nebo už povede k výměně těsnění, to přeci nejde říct,
jan 2 ono to někdy neni o penezich:) ja tomu rikam stesti a schopnost se pohybovat ve svete kol
Lucke, mladíku nákup komponent na kolo je pro většinu normálních lidí limitován prachama tak to pochop, né každý má v 18 pěknou sbírku kol
Každý, kdo chce dodržet záruku u Reby, jinak ti padne. A když nevyužiješ jejich servisního střediska, tak pá pá záruko.
Jinak, jaká je skutečná životnost zcela bez mazání je tento přímý důkaz.
A rozebrat znamená jenom vyšroubovat horní zátku, žádné představy o rozebírání vidlice, tohle by ale mělo být známé.není to žádná neobvyklá a jinde neužívaná operace.
Popravdě asi k tomuhle nemam co říct.. jen by mě zajímalo co bys mu doporučil s tim dělat…
Takže sám a nebo zaslat je nejlepší řešení. Zaslat ale doporučuju jako vhodnější. Milan Slanec
Normální servis by si mohl ale daleko spíše neporadil. Nemá těsnění, nebude se s tím chtít zabývat a já nemohu znát všechny servisy abych je mohl doporučit.
Oby případy, jak přes těsnění zátky, tak přes těsnění pístku vede nakonec k vystřelení stíráku, takže nejde rozlišit jenom podle projevu, co nastalo.
Existují dva případy, vidlice nebyla dosud mazána na vzduchovém pístku, to je ale předepsáno. Tím ztratilo těsnění mazání a může být i poškozeno. Druhý případ je, že se poškodilo těsnění při manipulaci a to těsnění samotné zátky. Oby případy, jak p
Hmm jenže do foxu nesmíš ani šáhnout jinak přijdeš o záruku to je rozdíl mezi těmito případy a myslím že tu reakci sem klidně můžeš napsat rád si ji přečtu…
ručí za těsnění pouhé tři měsíce a než mě začneš poučovat, tak bys mohl sna dznát i mojí reakci.
rozletělá vidlice je vystřelený stírák v přímém důsledku nedodržování předepsaného servisu a kdyby ses náhodou s takovouhle závadoua to dokonce i s patřičným servisem obrátil na Foxe, tak tě pošle do kytek, protože dle záručních podmínek ručíza těsn
než ho ukřižuješ zkus se vžít do jeho pozice co bys udělal ty kdyby se ti vidlice takhle rozletěla a neměl bys svoje technicky znalosti ja bych ji asi někomu omlatil o hlavu…
Přiznámse, že bývám i zklamán a jedno takové je i tohle. Já jsem odpovídal na první mail který jsem dostal teprve v 18 51 a moje odpověď byla v 19 37, teprve potom jsem objevil tohle a odpověď sem můžu dát ale měl by jí sem vložit především madman
Díky za odpověď, jen mě to zajímalo. To před Váma smekám, že lidem takto důvěřujete.
dodávám návod a mazací olej, prvotně věřím zákazníkům a dávám jim důvěru, jak reaguju na vidlice více než rok staré a takhle udržované si přečti v reakci, kterou by sem madman měl dát.
On si zákazník může sám rozmontovat vidlici a promazat jí, nebo se musí posílat k Vám do servisu? (aby při rozdělání vidlice neporušil záruční podmínky)
Abych upřesnil, přeju si abys uvedl, co jsem ti odpověděl a to zde, když jsi to už rozjel takhle.
Mazání pístku je zdela něco jiného, než mazáíní zvenku, popis je jasný. Povolená matice byla však na počátku jak jsi mě alespoň psal. A jak jsem ti odpověděl dřív, než jsem přečetl zde tvůj zvláštní postup?
jina nic vic nic min a kluzaky jsem strikal silikonem… treba ne po a pred kazdou vyjizdkou ale trochu jsem se o to starall…
ja byl ale uz doma bez vzduchu, nez jsem jel na planovanou vyjizdku, pak jsem volal do servisu znamimu a ten rekl ze se mi na to koukne a on si vsiml te povolene matky na korunce… jen to dotahl a nafoukal vidlice chodila
vypadám potom jako podivín, když oslovímněkoho, kdo tady vůbec není. Snad to nestačíš zase smazat :-).
Tohle dělají i Manitůčka. Ten molitan tam je od výroby a nebo je dodaný při tuningu?
Les, víš co by mohl uvést? Mojí reakci na jeho mail. Tohle tady jsem vůbec nevěděl že řeší, to jsem objevil zcela náhodou.
A ještě to doplním, jakým způsobem, to řešíš je velice podivný, mě jsi informoval až v 18 50
Myslím, že jsem ti už něco psal a souvislost s únikem a návštěvou toho servisu vidímjako příliš podezřelou.
no tak ste mě zprcali jak malího hajzla no.. hold se chodí pro vodu tak dlouho až se uchoi u džbánu utrhne… to namazání snad v servise vyřešíme ne?návod mám přečtenej
10.9.08 21:40
myslis si ze ty informace od milana tam jsou k te vidlici pribaleny proc? ono to chce nekdy precist a postupovad dle manualu… kazdy sveho stesti strujce… je to jako kdy jsi nejel s novym autem na garancku a v 50000 by se ti neco posralo.
A ještě bych doporučil si všimnout komentáře " a pak mi domů, cestou ze servisu" kde samozřejmě dotahovali tu matici.
Takže zaprvé, vidlice po 5000 km, tady jsou vidět ty nohy, jak se tak hrozně stírají. Nemazat pístek a očekávat, že přijdu o záruku, kdybych namazal? nevím odkud pramení tato informace. A matice na korunce povolená a následně dotažená, i to je zdroj
to čekanka: hele jsem amater a do tohöhle se nevyrtám, nechci přijít o záruku.....