XC-biker: A kolik si myslíš, že z těhle lidí má čas chodit na BF? :-) Trošku naivní…
kolikrát právě i tech 10s stačí aby ti dost ujel nekdo kdo je před tebou, a to ani nemluvě o nějakém světovem poháru…
to petebike: ach jo, velmi inteligentní příspěvek… – obrousit si patky na vidlici abych ušetřil v závodě 10s (max) při vyndání a nandání kola? Tak takhle „vážně“ jsem opravdu nezávodil. Kolikátej jsi v Českým poháru?
to Tinker, asi si nikdy nezavodil…jinak by si nepsal takovy blbosti co pises…
Tinker: Ja nevim proc by to melo bejt hulvatstvi? Rize prakticka vec – tu bych naprosto vubec nenazyval hulvatstvim, prece nemuze bejt vsecko jako z bavlnky, ja uz mam patky zespod taky slusne odreny od vymeny kola.
já to sem nedával kvůli tomu, že si brousí patky kvůli úspoře gramů, ale bylo mi jasný, že kvůli rychlosti sundání/nandání kola… Jen je to pro mě "hulvátství! :-)
JJ vyhoda tam asi je ze upinak nemusi tak moc povolit,ale asi to bude chtit vice pritahnout,nechtel bych at me to pri jizde vyleti:-)
Jo no taky me stvou ty vystupky – uspora casu je tu zrejma :-) Ty vidlici to je jedno nejak – jen si musi dat chlapec bacha aby ho poradne dotah – drzka by to byla pekna :-D A 3 sroubky si myslim ze to udrzej ale fakt divny loveni g :-))
obroušené patky :-) aby mohl rychleji sundat přední kolo, má to tak většina závodníků, ale víc se mě líbí ta sundaná barva zbrzdičů Avid Ultimate
to midlander: No, nevim, jestli normální bajker váží přes 150 kg :-) Absalon má 72 kg.
a vidíte? Nejlepší XC bajker jezdí řazení gripy SRAM X.0! Proč asi? ;-)
9.5.08 17:19
To se divím, že má ještě všechny dráty v kolech :-)
je to jen poskrabany lak nebo fakt opilovany? prottoze jestli opilovany,zak pak je to pekne prasecky.to si to kolo nezaslouzi.
9.5.08 16:02