Velikost | tak akorát |
Hmotnost | cca 20kg |
Rám | bytelné konstrukce |
Tlumič | péra pod sedačkou |
Hlavové složení | stoleté |
Kliky | bytelné a těžké |
Středové složení | mno to je chaos mám strach se tma podívat |
Přesmykač | nene |
Měnič | nene |
Řazení | nene |
Převodník | Ha tak tam je ozubené kolo a moc zuby |
Kazeta | menší ozubené kolo |
Řetěz | tak ten neni a to se mi líbí |
Náboj přední | starého typu |
Náboj zadní | skoro normální |
Brzda přední | táhlová |
Brzda zadní | taky táhlová |
Brzdové páky | musim jim věřit |
Ráfek přední | falcákový |
Ráfek zadní | falcákový |
Dráty | tak 2jky |
Pedály | původní |
Řídítka | tak ty jsou peckovní |
Sedlo | asi ne originální :( |
Pláště | falcíkový |
19.1.08 22:11
MichalK: byl na aukru ale rozmyslel sem si to ted tam mám Cavallo to stojí za to vidět ale to jde mezi lidi
to Vilém: chtěl sem ale po identifikaci modelu v německém muzeu sem si to rozmyslel :) bylo jich vyrobeno moc málo cca 1000 KS
geometrie vypada silene, ale jede se na tom celkem prijemne (aspon na necem podobnem jsem jel)
úžasný to je a je to lepší jak bankvní účet :) funkčnost a živostnost je otázka toho jak to mažeš i v současné době se dělaji kola s kardankou viz firma FENDT
Mě u těch starých kol děsí ty geometrie. A taky řidítka protažená dozadu-když se zatáčí, tak není radno šlapat :-)
Úžasný. Vše už bylo vymyšleno. Docela by mě zajímalo, jak je to se životností a funkčností.
přesně tak kardan :) původně sem ho chtěl prodat ale rychle sem si to rozmyslel :)