Ale náhodou.. nemuselo by to vypadat zase tak zle… respektive, horší, než to je teď to být nemůže :-D
kazdopadne jedna vec mooozna dnes byla vyresena, vecer – az prijdu dom – sem hodim foto, ktere asi vetsinu B-F odrovna :))
blade: no tak to sorry, od servisu vidle se clovek na kolo ani nedostal, takze zadny srovnani jeste ani nemam…
2Excel: Trošku tě opravím, není to Reba či co, ale Reba pičo. Ale Rebu nebrat. Čet sem tady, že nevyužívá celej svůj zdvih a já si myslím, že Džejn rozhodně nutně 80mm potřebuje, ba dokonce pozná, když vidla chodí méně. Sice to nepozná při jízdě (čti: žeh
Ale chápu ža rozdíl 100 g je podstatnej a kolo by mohlo přepadávat na předek. Ovšem to bych kompenzoval dostatečně dlouhým sloupkem.
toBlade: Já myslím, že Jane jezdí i terén, takže bych preferoval zde dosti neznámou a podceňovanou řadu, jmenuje se to nějak REBA či co.
2Excel: RS dělá půlkilovou žehličku, s 80mm zdvihem, s půl metrovým sloupkem, odsolovací komorou, s nápisy XTR a určenou jen a výhradně pro asfalt,? Hm Hmm :o)
Rock shox má víc řad a pro tebe tam vidím mnohem vhodnější a lepší vidlu
Já teda nevím, ale čistě polopaticky, SID je lehká závodní vidlice určená pro lehkotonážní závodníky. Ať se na to dívám zleva, zprava, tak nesplñuješ ani jeden bod pro kterej je tato vidlice určená. A pro tbe jsou vhodnější a lepší jiné řady. Takže chtít
blade, pepek: nechapu… jeslti vam jde o ten sloupek, tak ten u toho sida uz zkracovat nenecham… az bude nova vidle – dost pravdepodobne jako prvni pevna – tak sloupek bude 19cm, coz vychazi asi na jednu podlozku nad predstavcem
blade: tak nevim, ale dle me zase neni az takovej problem sehnat zanovniho sida za sedm a to je cena, kterou u odpruzene vidle zase akceptuji… takze asi tak
Blade, pepek: no tak jeste muzu poridit predstavec –35st.:) – to by prineslo asi vyraznejsi efekt
2 Splinter: Furt se do ní nenavážej. Když jí ta „obyčejná“ drahá hajendová vidla stačí… ;-) 2 Pepek: Když já mám řídítka o 10 čísel níž jak sedlo, to bych se moc ohýbal ;-)
imho kdybys na tom měla vidli za pár šupů s nápisem sid tak by to tak nevadilo a možná i stačilo
2 Blade: víš jak se na tom dá zvýšit AVG? Zakousneš se do toho pahýlu a drtíš a drtíš !
Nojo, jenže těď to bude chtít o pěknejch pár stupňů sklonit představec!
Jane: o vikendu ma bejt kosa, tak to rozeberes, vratis na tvejch 63mm a aspon budes vedet, jak to tam vevnitr chodi ;-)
kolda: ehm fakt nevím, co vyřeší vidle za pár šupů… jen mi jde o to, že když tam byl zdvih 63mm, tak nevím, proč to v servisu dali na 80mm. Já teď nemám sebemenší náladu se furt v něčem vrtat, takže to tak nechám a trochu si holt pohraju s nafoukáním +
vojtas: zacnu… boty, kybl, krabice, koberec, saltr, zdvih, sedlova objimka. na vic nemam silu :-))
Jane, tvoje problémy bych chtěl mít. jak ti radili mnozí, kup si vidlu za pár šupů a budeš mít klid. hlavně u ní nezapomeň uřezat sloupek
hele vzhledem k tomu ze pro tebe byla uspokojiva i funkce kdy vidle byla plna slany kase misto oleje je to stejne asi jedno ne?:-)
polek: souhlas. kor kdyz na ty vidle mas k dispozici detailni navody a netreba zadneho nestandardniho nastroje…
Neil100: jaka je pravdepodobnost, ze na me spadne meteorit? Urcite mnohonasobne nizsi nez narazit na vola ;-)
Polka: A co ven, nechodíš, aby na tebe nespadl meteorit? :)…Myslim že není servis jako servis, poučení pro příště…
a ještě jeden detail: sag mám přibližně 1cm, při zatížení předního kola přes přední brzdu vidle jde max. 3cm – více ne:( v pozitivní mám cca 110psi a v negativní 90psi, hmotnost čítám tak 75g. Tak se mi to nezdá moc ideální…
místo 63mm už radši tu pevnou ne…ale to si asi moc nepomůžeš páč ty vidlice jsou většinou dělaný na výšku 80mm kousků ne ???