srovnání s reconem se zdvihem 140mm. Z fotky je jasně patrné, že axon má delší spodní kluzáky a ve finále je cca ve verzi 100mm nižší o 2cm než recon.
(vloženo 12.2.07)
je tam jediný problém v tom, že pokud vyndáš tu jednu pružinu, tak při návratu vidle za zdvihu ucítíš takový tupý kopnutí, takže tudy cesta nevede:-)
ta vidle v původní sestavě chodí normalně a docela citlivě, jen se snažím vymyslet, jak zvýšit zdvihna víc jak 100mm, pač konstrukčně to možný je.
2 mcblacky: nevím, monotval sem to na bike teprv včera a tady furt prší. Ale jen tak podle pocitu je to divný-citlivost dobrá, ale spíš ten chod je lineární než progresívní. Takže tam tu pružinu vrátím a dám to na tu další díru. Ta vidle chodí normálně do
2 goofy: přesně tak, teda aspoñ podle mě…Ale můžu se mýlit. Každopádně, když sem to postavil vedle verze s u-turnem, tak byl asi o cm vyšší.
ten axon ma zdvih cca 11cm. Vyndal sem jednu pruzinu. Takze takovej rozdil to neni
No, z toho, cos uvedl, je tedy Axon vyšší při srovnatelném zdvihu s Reconem (3–4 cm rozdílu ve zdvihu a 2 cm v celkové výšce vidlice) – to není moc dobrá vizitka pro Axon.
Ted jsem se do tveho popisu zamotal. zakze vzduchovy Recon ma 140 a s U-turnem 130mm? A kolik ma ten Axon na obrazku, protoze vypada pekne velky na to, jakej ma zdvih.
já vím, zní to divně, ale když vyndáš celej ten gumovej válec ve vzduchovým pístu, tak to má větší zdvih než recon s u-turnem. A recon s u-turnem má 130mm. Měřil sem to a fakt to bylo kolem 140mm
Od kdy ma Recon 140mm? No a ten Axon vypadahnusne. nic proti. A tenbordel na nohou. Si ho mohl aspon otrit ;o)