Velikost | 16 |
Hmotnost | snad kolem 16 |
Rám | can bums argon, zdvih 150mm |
Vidlice | Z1 sport RV 160 mm |
Tlumič | X-Fusion Vector RPV |
Hlavové složení | noxon na průmyslech |
Kliky | hussefelt 2.1 |
Středové složení | howitzer XR |
Přesmykač | deore |
Měnič | deore |
Řazení | deore |
Převodník | truvativ |
Kazeta | Shimano HG50 devítikolečko |
Řetěz | Shimano HG53 |
Náboj přední | novatec na průmyslech |
Náboj zadní | novatec na průmyslech |
Brzda přední | shimano LX BR-M585 (nejsou na fotce) |
Brzda zadní | shimano LX BR-M585 |
Brzdové páky | LX BL-M585 |
Ráfek přední | noxon strongerdisc XXL |
Ráfek zadní | noxon strongerdisc XXL |
Dráty | ? černé |
Pedály | CMP platformy s vym. pinama |
Řídítka | noxon dirty |
Představec | noxon dirty |
Sedlovka | noxon sport |
Sedlo | noxon dirty |
Pláště | noxon DH 2.4 vepředu, continental mountin king 2.4 kevlav vzadu. oba super stav. |
díky ;) jojo je to originál a je 08.. asi holt podle toho co zrovna přijede z taiwanu
Krásný kolečko. To vahadlo co máš na tom argonovy je originál pro rok 08? Že teď dělají ty s třema dírama
ještě oprava rozměrů mého vahadla: je to 67/157, měřeno mezi středy čepů. předtím se vyskytla chyba měření
Tak nakonec mé počínání opravila Lootza..;-) Ty poměry vahadal jsem spletl.Ještě jsem zvědavý jak se podaří naladit vidlici..zatím je stále moc tuhá.
to Jenda: tak ty rozměry vahadel jsou následující: staré 60/130, nové 67/140 vpředu/vzadu.. jsi si jistý, že máš vzadu těch 150? tím by to asi bylo, nebo pak tím vyšším zdvihem tlumiče, jak psal koax
Je to hodne pekny, tohle by mi bohate stacilo…
Mám 18ku velikost a i při plném zdvihu je tam mezera.Jinak max.spokojenost. tak že
libi: jojo, snad nejlevnější nový funkční enduro/fr celopéro na trhu O:-)
to ravag3r: moc nevážim no :) sice jsem ještě neviděla Z1, která by neměla pevnou osu, je to trochu škoda, ale na druhou stranu u mě je to asi fuk, a původně tam měl být rux který ji taky nemá..
no me prijde podle toho co jsem nameril a cos nameril ty ze mam asi trochu jiny vahadlo? jinak taky netusim
Vím zadní stavba je stejná,tak pak nevím proč ti to mlátí..Tlumič vyrfukovat nemůžu protože mám pružinový ;-) A měžill a zkoušel tlumič doražený až na gumový doraz.Možná máš vyšší zdvih tlumiče.Rezervu vahadla od trubky mám tak 2cm.Sorry-Spam Lootzo
jeste mi nesedi ty pomery co jsi nameril – nemelo by byta stare/nove 67/60 a 140/130? jinak by ten novy mel asi vyrazne vetsi zdvih?
je posledni 2–3 mm velika ale pokud jsi nameril zdvih jaky jsi nameril tak je to asi ok, ted jsem zmeril ty vzdalenosti tak mi vychazi roytec sroubu vzadu 150 a vpredu na nejblizsi diru 62, na stredni 75 a tady bude ten problem:-)
velikosti to byt nemuze – ta zadni stavba je identicka a tedy je jedno ze je to na vetsim ramu, problem je jestli skutecne po vyndani pruziny jses schopnej dostat tlumic na doraz – ja treba ani s vyfouklou komorou ne – progresivita samotnyho tlumice
Tak jsem měřil zdih mého rámu se starým vahadlem: 152mm.Jinak když porovnám vahadla tak poměr délek Staré/Nové: strana u tlumče 67/60mm a delší strana 130/140mm.
Jinak zdvih jsem měřil a prakticky odpovídal.Jinak zdvih u bajka Lootzy změříme ;) Jinak já mám vahadlo mám stejný jako ty(třídírové). Koukal jsem že máš ale asi 19tku rám tak to může být tím ;)
Jendo: Mám stejný rám jen o velikosti 17" a problém s narážením nemám,znám asi 4lidi (Páník,Dani atd.) co mají stejný rám taky nic nezaznamenali.Jinak zdvih se dá změřit jednoduše i s tlumičem,tedy v případě pružinového.Prostě se vyndá pružina.
Moc se líbí, jen ta vidle by mohla mít pevnou osu, nebo menší zdvih, ale zase asi moc nevážíš co?:)
kolo na krovky a pri vzdalenosti der 190 zmeril vysku zadniho kola nad terenem a pak to samy pri dirach 140 – je lepsi to teda delat ve dvou:-)
no jestli jsou vahadla rozmerove stejny tak je mi te uprimne lito protoze pri cca 140 mm kdy na tlumici bylo jeste 5 mm k dobry prave dochazi uz k tomu narazu a proto skoro vsichni vozi tech pseudo 125. ja to meril tak ze jsem vymontoval tlumic, hodi
jenda: nevím jak to mám přesně změřit v polních podmínkách, ale někdy to snad zkusím.. až na vahadlo je to stejné, ale předpokládám, že se ta vahadla liší jen tvarově a ne rozměry. měření ale řekne víc, podám info
ramu, na pozici tlumice s oficialne 125 mm jsem nameril asi 137 mm tak by me zajimalo jak je to s timhle vahadlem protoze krome vahadla se ty kola asi nicim nelisj
zkus prosim zmerit realny zdvih zadni stavby a zjistit jestli ti pri chodu do plnyho zdvihu narazi nebo ne zadni kolo ci vzpery zadni stavby do sedlovy trubky. Starsi model co mam ja nejde dat na plnej zdvih (papirove 150) protoze uz mlati vzpery do
kubiczech: jj asi se maj ty firmy rády.. cenově supr komponenty, uvidíme, co to vydrží, ale při mé váze asi dost
No já nemůžu nic než jen pochválit (tak mám vlastně stejný rám).. Ideální bajk na enduro a freeride..Ještě poladit tuhost vidle,LXka s většími kotouči a není co řešit. :)
jako „super“ hodnotím pouze svoje kolo, takže vlastně nejvyšší možný hodnocení