tortůra

Přidat foto

Prosím bývalé majitele azonů, aby připojili svůj názor s destrukcí tohoto rámu. Potřebuju to do semestrálky.

(vloženo 28.11.06)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
lith
lith

2.12.06 09:45

takovejch bohatých studentů je :-)

Reagovat
easyrider
easyrider

1.12.06 17:05

jsem tak bohatý student, žee si na svym kompu můžu dovolit proE 2.0 v plný palbě…asi proto :)

Reagovat
lith
lith

1.12.06 13:33

netuším a nevím proč :-) Ale vážně!! tak aspoň prozraď důvod :-)

Reagovat
easyrider
easyrider

1.12.06 12:15

zjednodušené – sakra je tam nějak málo znaků :)

Reagovat
easyrider
easyrider

1.12.06 12:14

jo chybí tam: osa-střed třmenu x síla která mě zajímá.

Reagovat
easyrider
easyrider

1.12.06 12:13

no to nechci :) asi tušíš proč :) Jinak je to jen nic neřešící semestrálka – v tom předmětu jde o základy MKP. Tak uvidíme, za dva týdny to obhajuju.To uchycení neřeším – nemá to smysl – je to standardizovaný díl (ten originál) – tohle je samozřejmě zjed

Reagovat
lith
lith

1.12.06 11:23

až předimenzovaný. Jo a nechceš mi poslat ten model na mail??

Reagovat
lith
lith

1.12.06 11:19

ok,ok…máš danou představu,tak to zkus zpracovat a dej vědět jak ti to vyšlo. Stejně si myslím, že faktorů, které to ovlivňují je víc. Jinak počítáš že bude brzdit pouze zadní brzda?? Ale pokud řešíš namáhání uchycení na tomto rámu, tak si myslím, že je

Reagovat
easyrider
easyrider

1.12.06 11:04

lith:já mysli že se to dá udělat mnohem jednodušejc – ta setrvačná síla od jezdce se musí zachytit mezi pláštěm a povrchem (pokud neproklouzne,nebo se nepřevrátí) tudíž moment: poloměr kola x setrvačná síla a k tomu v rovnováze druhej moment: poloměr osa-

Reagovat
lith
lith

1.12.06 07:35

vektor síly na třmen brzdy je danej…je to kružnice se středem v ose kola,ale pořád ta síla…na jakém povrchu se bude brzdit,jaká tloušťka plášťů atd. No každopádně mě z profesního hlediska zajímá výsledek, ke kterýmu se dobereš.

Reagovat
lith
lith

1.12.06 07:09

vektor síly na třmen brzdy je danej…je to kružnice se středem v ose kola,ale pořád ta síla…na jakém povrchu se bude brzdit,jaká tloušťka plášťů atd. No každopádně mě z profesního hlediska zajímá výsledek, ke kterýmu se dobereš.

Reagovat
kycis
kycis

30.11.06 23:58

jasne,tim dostanes silu do trmenu, pak jeste musis prepocitat jakym zpusobem se tato sila prenasi do uchyceni..

Reagovat
easyrider
easyrider

30.11.06 22:01

Myslim, že když si rozepíšeš rovnováhu momentů kolem osy kola,tak tam bude,krom brzdný síly,hrát roli síla třecí, jakožto odraz normálový síly (tíha jezdce) a souč.smyk. tření..ne?Jiný ná­vrh?

Reagovat
lith
lith

30.11.06 21:08

právě určení velikosti síly, která působí na přes uchycení kotoučovky na rám je nejtěžší, teda pokud to chceš určit přesně. Hmotnost kola a jezdce je jasná,ale tu použít nemůžeš.

Reagovat
easyrider
easyrider

30.11.06 16:00

?? který ?? a popřípadě uvítám nějaký nápad.

Reagovat
lith
lith

30.11.06 15:27

to easyrider:no obě dvě veličiny se kterými počítáš podle mě nejsou dobře.....

Reagovat
kycis
kycis

29.11.06 23:20

spocitas snadno z max treci sily pneu – povrch a pak normal mometova rovnovaha..

Reagovat
easyrider
easyrider

29.11.06 20:12

90 kg .. dá se to počítat ze zrychlení který na tebe při brždění působí a pak vzít rovnováhu kolem kola a máš to

Reagovat
lith
lith

29.11.06 18:56

to tedy ne…a ono určit sílu která působí v místě uchycení kotoučovky není snadný…s jakou hmotností jezdce počítáš??

Reagovat
easyrider
easyrider

29.11.06 13:59

No tu kotoučovku jsem ještě dedořešil – sílu nemam ještě spočítanou. Zatím je tam jen moment o nějaký velikosti kolem osy X … což nebude to pravé ořechové :)

Reagovat
zirecek
zirecek

29.11.06 11:55

Špičky ti lezou kde mají, jde spíš o hodnoty, míru. Jak jsi zatěžoval úchyt třmenu kotoučovky?

Reagovat
easyrider
easyrider

29.11.06 08:28

A zatížení jsem volil dle síly, kt je zapotřebí k plnému stlačení tlumiče a podle hmotnosti jezdce… Když porovnam to co mi vylezlo s vlastníma zkušenostma a s tim co jsem o praskání těchle rámů slyšel, tak to není zas nějak mimo…

Reagovat
easyrider
easyrider

29.11.06 08:26

No vedoucí práce mi povídal, že měl jednoho dimlomanta, který si s (pevným) rámem hrál rok a nic moc.Tady mi ty špičky ale lezou přibližně tam kde by měly.Ani ta zadní stavba není mimo. Je to proE.

Reagovat
kycis
kycis

28.11.06 21:11

To je ProE ? No moc kloudnej vysledek z toho stejne nedostanes:-)Ty ostry prechody kde maji bejt svary atd.. Btw podle ceho jsi volil hodnoty zatizeni?

Reagovat
easyrider
easyrider

28.11.06 20:47

A kde ti prasknul? Dole u svaru mezi zadni vidli a kyvkou? Diky

Reagovat
los_tomanos
los_tomanos

28.11.06 20:43

Me vydrzel celkem dlouho, asi rok a prede mnou ho mel jeste kamos. Loni na podzim mi udelal ale krup na zadni stavbe :(

Reagovat
easyrider
easyrider

28.11.06 20:25

Ehm tedy svojí zkušenost… Díky! :D

Reagovat

Další galerie z kategorie

Concorde 5
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 6
Janouch 36
orm 9