Potřeba zdvojených brzdových pák a můstku by mi nestála za berany. Spíš jde o to, jestli je to více do terénu nebo více na silnici. Takhle mi to připadá spíše do lehčího terénu.
Řekněme, že 90% objemu v zimě najezdím po silnicích spíše horší kvality. Rovná rodla nasadím na těch 10% objemu ježdění na sněhu. Pokus se mi tedy vysvětlit, proč jsou na silnici berany horší. Mimoto je to supertuhý brzdový můstek a dural zas tak těžký ne
Míťo to je fakt úlet. Miluju jednoduchost jakéhokoliv kola, proto mi nedochází, proč tam nedáš rovné řidítka s Včkama, aspoň na zkoušku. Komplikovanost a nadváhu těhle řešení těžko nahradí funkce… .
Asi zkusím, ale mám doma ty s pantografem a ty jsou ještě měkčí na páce než ta klasická. Taky silniční kola se více kroutí než biková, může to škrtat o špalky.
Zkus ty Vcka, fakt to jde. Jezdim cantikovy paky a Vcka na zimaku a je to skvely.
Zkus ty Vcka, fakt to jde. Jezdim cantikovy paky a Vcka na zimaku a je to skvely.
večka a na crosse dát jdou jak psal ječnák, tak je to jedovatý… btw.: a proč cyklokrosaři nepoužívaj odpruženou vidlici?.-)
Vycházej z toho, že je to pomalu přestavovaná silnička. Na rovný rodla dojde minimálně na odskoušení, pak se uvidí, zda-li zůstanou. Hele, tady je původní podoba kola: http://www.bike-forum.cz/…16085436.jpg
kdybys tam dal bikovy rodla a vecka, tak bych to kolo rad pochvalil…ovsem toto je zvrhle kutilstvi…Franknstein hadra:)
Takhle se to nevyrábí…
Mito, Ty mas vkus jako nikdo…teda spis nevkus… :o)…todle je fakt hnusny.
2McBlacky:Ne, budu řezat silniční ráfky a dělat z nich bikový. To bude gramařina :)
Tohle je uz nechutnej bastl. Vim, ze se daj pouzit i Vcka s pakama na silnici. Sice je potreba mit spalky bliz u rafku a perfktne vycentrovano, ale zas chod je krasne jedovaty a davkovani luxusni. Lepsi nez tahle …
ste fakt dobytci, tohle už je moc. Dlouho jsem nad vašima kreacema přivíral oko, ale tohle nejde… nechcete ještě zkusit nastavovat kliky třeba :)
Ne, je to podkova ze staré vidlice po nástřiku na černo. Vyrobit opěrku do díry na blatník by bylo moc pracné.