Nízké patky jsou super, myslel jsem, že ZTR budou ty nejnižší, ale když jsem dostal do ruky Ryde, nevěřil jsem, že se to chytí a kupodivu plášť naskočil ještě lépe jak na ZTR, drží tlak a tuhost je také někde jinde…
Měl jsem, ty XR331 ve 29 a byl jsem max spokojen, podle mě znatelně tužší jak Cresty. Plášť drží super, patky jsou nízoučké a plášť má díky tomu i pěkný objem. S těmihle to bude určitě podobné…
S Flow mám zkušenost, že na nich pláště super drží v patkách (třeba při dolévání mlíka, defektu). Zajímalo by mě porovnání s DT, protože třeba superstar DS25 na druhém bajlku drží patky hůř.
Já měl na DT ráfky podobnej pohled, ale podle referencí se už snad poučili a patky jsou podobně nízký jako u ZTR a není to úplně ultralight, tak by to něco zvládnout mohlo :)
ty vis, co bych napsal, ale jsem dneska hodnej:)) Ja jsem bohuzel, co se tyka DT rafku dost velky skeptik, zatim me zadny nepresvedcily, ze to neni blato:( tak uvidis…
Nedal. Blbě se s nima pracuje, nejsou ProLock, nejsou černý a navíc jsou těžší (tak o 3g na kompletu, to průměrnej BF jezdec musí okamžitě poznat).
Původně byly mosaz v plánu na zadní, ale musel bych to objednávat nadvakrát, tak jsem vzal alu…
Tak 1971g (913/1058g) – EX471 29", DT 350 15/12mm, DT Competition 2.0–1.8–2.0, DT ProLock Alu + washers.. To vypadá docela rozumně :).
Přesně takhle jsem uvažoval a Flow EX nebral spíš jenom z chuti zkusit něco novýho a reference na ně jsou zatím slušný.
Ryde bys asi rozstipal, Flow EX je asi alternativa, cina karbon bude hit and miss :)
350 náboje mám též, supertiche ninja náboje :-)
21.5.15 18:17
Dej časem vědět jak si povedou, vypadají hodně slibně…