CX dle vlastní + Tininy geometrie. Za kola děkuji Michalu Trynerovi ze stopbike.cz.
Zatím se ladí posed, takže sloupek u vidlice bude ještě zkrácen.
PRODÁNO + PŘESKLÁDÁNO
(vloženo 18.6.15)
Značka | Werk |
Velikost | custom, 50 |
Hmotnost | kolem 11 kg tak jak je na fotkách |
Rám | Werk, ocel (1845 gr) |
Vidlice | Montano, carbon/alu sloupek |
Hlavové složení | Force, semiintegrované |
Kliky | FSA Gossamer |
Středové složení | FSA MegaEXO |
Přesmykač | Shimano Ultegra 6800 |
Měnič | Shimano Ultegra 6800 |
Řazení | Shimano Ultegra 6800 |
Převodník | 46-34 |
Kazeta | Shimano Ultegra 6800, 11 - 32 |
Řetěz | Shimano Ultegra |
Náboj přední | Novatec D771SB |
Náboj zadní | Novatec D772SB |
Brzda přední | Avid BB7, road |
Brzda zadní | Avid BB7, road |
Ráfek přední | Remerx RIO |
Ráfek zadní | Remerx RIO |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Shimano |
Řídítka | Concept CEX |
Představec | Concept CEX |
Sedlovka | Ritchey Comp, 27,2 |
Sedlo | BBB |
Pláště | Ritchey Shield, 35 mm |
Tyhle pláště jsem kupoval v době, kdy jsem cx (Maxbike) stavěl jen na zkoušku, zda mě to bude bavit-gramy tedy byly až na druhém místě.
Jinak uvažuji o užších gumách, rozhoduji se mezi kombinací RoR/RaR v 33 mm šíři nebo X-King CX v šíři 32 mm – máte někdo s těmito kombinacemi zkušenost?
diky za ty rozmery, docela slusne balony:)
ale zaroven tezka guma, kdyz bys vzal WCS mas hned 250g dole, jeden by mel mit cca 400g, na obvodu kola imho smysluplna investice
Darius: pláště mají na 17 mm ráfku s dušemi 35 mm, přes špunty 37 mm. A co se té váhy týče fakt netuším, například pláště jsou docela těžký 535 gr/ks + klasické duše – to už nějaké to deko hodí …
mam skoro to stejny na hline, 105 10s, bezduse a kotouce a cely to ma 9kg… 500g ram je jasny, ale kde se bere to dalsi kilo?
btw jak jsou v realu siroky ty plaste?
Naprostá pecka, fakt se mi to děsně líbí.
Jinak náboj D772SB je podle mě naopak za tu cenu dost povednej, Dávám mu na bajku s mojí hmotností dost zabrat a 4 praporkovej systém se zatím osvědčuje. Mám ho teda ve verzi s ocel ořechem, těch pár gramů už mě nerozhodí :)
Podobnou geometrii má třeba Focus Mares – tedy co se týče délky zadní stavby, ale má ještě o další stupeň položenou vidlici… Závody nejezdím, ale musím říct – jsem rád, že jsem si nechal poradit, tahle geometrie mi prostě sedla :-)
To jde proti sobe, ne? Zkratit zadni stavbu (to je zivejsi vic tocive a neposedne kolo) a polozit vidlici/protahnout rozvor, to je klidnejsi, min zatacive…Ja bych spis zadni protahoval, teda pokud nejezdis CX zavody, ale odbornik nejsem, bylo by to tezke rozhodovani kdybych si mel geosku vymyslet.. proto jsem se ptal..
mr.a – prave me prekvapuje kde tak moc naskocila, pac osazeni mi prijde slusne, lehke a ram je maly… ale zase vypada bytelne a v terenu asi netrpi… a custom geo je plus… fakt pekny…
tromboonen:
U geometrie jsem vycházel z geo CX od Maxbiku, která mi docela seděla, ale nebylo to úplně ono. Hlavně jsem chtěl kotoučovky, a tak byl Werk jasná volba :-). Po konzultacích s Tinou a člověkem, který jí rámy vaří jsme pokrátili zadní stavbu a o stupeň položili vidlici.
Váha kolem 11 kg je se vším co je na fotkách. Když se sundá podsedlová brašna (duše, lepení, montpáka, nářadíčko, zámek BBB) a pumpička, tak je to rázem o půl kila méně…ale přiznávám, že jsem po složení také čekal menší váhu (rám 1845 gr, kola 1778 gr, kliky s osou 857 gr atd)…
Nádherný, líbí se mi moc. Vypadá jako brácha mojí silničky, ta je taky tak černá :-) Kde mám sakryš vložit ty hvězdičky, hmm??!!
dík za vložení, moc pěkný (až na kotouče, na který jsem alergickej :-))
Ještě jeden nedostatek bych viděl. Vzhledem k tomu, že je to individuální stavba, měla být přehazovačka určitě bajového typu Shadow. Je jednoznačně lepší (odpadne zbytečný oblouk bovdenu, neklepe se při jízdě v terénu, lépe napíná řetěz a je více schovaná za rámem). I tak, samozřejmě, dávám pět hvězdiček ;-).
Pekny, muzes shrnout duvody proc ses rozhodl pro custom a v cem je geometrie jina nez u seriovky?
18.6.15 13:21
Jakoze moc pekna dlazba!
Vcelku rozumně poskládané, teda až na zadní náboj D772SB, ten je obecně hodně špatný.