Tohle se mi stalo poprvy. Aby skoro 1cm v prumeru dreveny kolik prosel uplne novym plastem – fakt ho mam asi 15km. Po vyndani to udelalo psss a vycaklo cca pul deci mlika. Za 0,5sec zalepeno a dojel sem bez foukani zbylych 55km…
(vloženo 22.6.15)
Mně se stalo nedávno podobná věc, až na to, že jsem proříznul Rocket Rona EVO LS o rozbytou keramickou dlaždici – díra jak do ****** a prakticky okamžitě prázdné, bohužel jsem byl kousek od baráku a nepočítal s defektem, tak jsem tlačil, nebylo nic na opravu. Po chvíli tlačení si všimnu, že v plášti trochu vzduchu zbylo, tak jsem zkusil fouknout a ono to drželo alespoň tak, abych dojel domu – potom se to zalepilo. řez asi tak 1,5–2cm zalepilo se to notubess tmelem. Prostě letošní schwalbe jsou jiné a konečně to funguje :)
22.6.15 20:46
Ja mam s tmelem opacny zkusenosti nez tady ctu.. jediny co jde blbe jsou sekly boky, ale jinak nemam nejmensi problem. Jednou to dokonce dalo od sutru 0,5cm dlouhou jakoby reznou diru uprostred vzorku. Jasne ze plast byl na vyhozeni ale den sem s tim dojezdil
asi dobrej tmel, mě notubes naposled nepobral malinkatou dírku sotva o 1 mm.
Když to chceš jezdit, asi bych to podlepil kusem starýho pláště, přece jen když se to roztáhne na 1 cm, tak kostra pláště nebude uplne OK.
normálně no Tubes. Obrátil jsem plášť dírou dolů, vyškub ten dřevěnej zmetek, jen to syklo a díra zalepená. Díru podlepím a budu ten plášť jezdit dál. Tohle mohla být blbá náhoda. Kolík byl z jedný stran asi dost špičatý prootže po zalepení má ta díra v průměru cca 1mm, takže se to na ten 1cm jen roztáhlo..
22.6.15 14:32
Pokud bylo mliko uplne novy, tak tomu verim.. , kazdopadne plast je stejne v hajzlu