Nové kola, ručně zepletené 3× křížené, dráty Mach1, zapletené ráfky Mach1 Neo 32d
Přední kolo 929g (váženo bez duše a pláště)
Zadní kolo včetně kazety XT 1348g (váženo bez duše a pláště)
Přední náboj Force, 4×1 (201g)
><
Zadní náboj Force, TEAM (360g)
><
Pláště Continental X-King RaceSport 26×2.2 (460g)
><
Duše FOSS EFT 26×1,95–2,25″ (160g)
><
Kotouč přední Ashima ARO-08 6 děr 160mm (85g)
><
Kotouč zadní Ashima ARO-08 6 děr (180mm (105g)
(vloženo 3.7.15)
Ale noták, nerad bych právě otvíral staré rány, takže jen v dobrém.
Dík za názor…
Ale tak hlavne, ze si to dokazes tak pekne obhajit, vsechno pri starym :)
To je asi věc názoru, kotouče snad někdo navrhnul a testovat brzdit musí, jak ukáže až čas, dráty jsou 2mm silné myslím že vzhledem ke křížení přinesou dostatečnou tuhost zápletu, Ráfek má vnitřkem 19mm což je na 2.2 plášť dostatečné, jezdil sem i na 17C z pláštěm 2.2 a nebyl v tom problém (tlak zadní 1,9 baru, přední 1.4 bar)…
Snažil sem se o relatyvně lehkou všestranou a odolnou stavbu zároveň.
Jinak ty dráty jsou to tyhle: http://www.mach1.fr/…yons/plus-19
Tak OK, k veci. Rafky mi prijdou zbytecne uzky, na 2,2" plaste, kotouce stoji za kulovy, draty bych dal 2–1,8–2, zas takovy rozdil v cene neni.
Dle mne dobra a odolna sestava i z budoucim uplatnenim na jine kolo a vidlici. Chvalim vel. 26" ;-)
Znova? To, sem jsem ještě nedával, jen přidal 2 fotky z jiné galerie a tu předchozí odstranil.