Kontrola po 2000 převážně silničních km. Nejsou ty záseky na ořechu od kazety moc velký? Ta skupina 5 koleček nešla vůbec rukou sundat, jak to bylo zakousnutý. Na horní 3 kolečka skoro vůbec nejezdím.
(vloženo 7.7.15)
Díky všem za info, řešit to teď nákupem jiné kazety nebo ořechu (dokud něco z toho nedoslouží) jsem ani nechtěl, jen mě zajímalo, jestli ty zářezy nepostupují moc rychle, 2000 km není nic moc (předtím jsem měl ocelový ořech a záseky po letech prakticky nula, tak mě tohle při rozborce trochu překvapilo). Ale ono se to jak píšete asi už moc zhoršovat nebude. Uvidím po sezóně, kdyby se mi zdálo, že to je o dost horší, testnu tu měrku/jehlu. Řetěz KMC X10 XXSP má po těch 2000 km 132,4 mm, takže zatím ok.
Som na tom rovnako, mam rovnaku kombinaciu a pekne sa to zahryza.
Moj orech ma uz okolo 15000km a este zije :-)
Kašli na to, nebo kupt XT kazetu. Jak tu píší, na XT se to děje na poslední 4 pastorcích, ale přijde mi, že se to jednou trochu vytlačilo a pak už to nepokračovalo. Podle mě to i na tom SLX vydrží ještě dlouho a dyštak novej ořech stojí 2000, závěry si vyvoď sám, jestli to má cenu řešit, páč to stejně vydrží další miliardu km.
Neřekl bych vada, ale normální stav. XT kazeta má ten problém jen na 2 spodních.
když už nutně řešit, tak místo jehly bych spíš koupil nějakou 0,3mm měrku (nebo víc, nevím kolik se tam vleze) a tu si nastříhal…
Podobne vysledky (spis mene, tak spodni 2/5 kazety) na silnici… prej pomuzou jehly do injekcnich strikacek, akorat ty nejtenci jsou sakra kratke a ty tlustsi se tam nevlezou ani po roztluceni, musis s lekarnici zaprist detailni rozhovor a doufat, ze to pochopi..