Značka | noname |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 10+- |
Rám | Karbon Čína |
Vidlice | SR Axon |
Kliky | XT |
Přesmykač | - |
Měnič | XT 8000 |
Řazení | XT 8000 |
Převodník | E-13 36z |
Kazeta | XT 8000 11-42 |
Řetěz | XT |
Náboj přední | Hope Pro 2 15mm |
Náboj zadní | Hope Pro 2 X12 |
Brzda přední | XT |
Brzda zadní | XT |
Brzdové páky | XT |
Ráfek přední | ZTR Crest |
Ráfek zadní | ZTR Crest |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | XT M8000 |
Řídítka | Alu 700 |
Představec | 3T ARX LTD 110 |
Sedlovka | PRO |
Sedlo | Fizik Antares |
Pláště | Mitas Scyla Textra |
jednopřevodník je naprostej nesmysl a na biky nepatří…
chybí těžké i lehké převody…
navíc já si shodím o převodník dolu a mám okamžitě úplně jiný převod…na kazetě bych musel řadit třeba o 3–4 pastorky..
dost blbá móda…ale zde velmi oblíbená…
Thoomi: Já ani tak nemám problém s 34:36 při závodech. Spíš při turistice, když jedu lážo plážo, tak už je to občas trochu na sílu.
Nerikam, ze obacas ta 36z vzadu neni malo. Pri 2 zavodech jsem mel problem, ale jinak je to uplne v cajku… Po asfaltu je to na prevod 34/11 fikot a 34/36 staci do vetsiny kopcu. Prudke stojky jsou uz problematictejsi, to priznavam…
+1, do hor plánuju dávat i 32ku, po cyklostezkách se většinou výrazně přes 40km/h nepohybuju, takže 34 stačí ;-)
To jsou zase reci o prevodech :-D prevody jsou ok ;-) kolo je super ;-)
Pěkné, jednoduché a čisté. Ten převodník v terénu bude asi stačit, ale na přejezdy po asfaltu by to chtělo aspoň dvojku.