Pod lampou...
Výletem z Drážďan do Prah
Pro mě překrásné kolo, které jsem si v roce 2015 objednal na základě fotografie po představení této řady. Špinavá silnice na kotoučích byla přesně tím, co jsem chtěl.
Původní 28C pneu od Continentalu skvěle fungovaly na silnici, kde kolo uhánělo, zároveň ale dokázaly projet rozbitou polňačku bez defektu. Sice pomalu, ale i tak hezký výkon.
Po pár letech soužití a tak „středního“ využití, jsem vyměnil zadní kazetu za využitelnější provedení pro nepříliš trénované jedince, s tím musela jít i nová přehazka, protože původní Tiagra pro tuto kazetu nepřicházela v úvahu + jsem více pohodlí podpořil 35 mm plášti.
Stále tak platí, že je na Grejdu fajn svezení, bohužel je ale znát, že je to gravel z roku 2015, ideální maximální šířka plášťů je pouhých 35 mm, 38 se vejde asi jako použitelný strop, na 40 mm je ale potřeba zapomenout v rozměru 700.
Dnešní gravely jsou už zase dál, proto jsem do sezóny 2020 vyjel s jinými řídítky a hlavně 650b koly, díky kterým se do rámu podařilo vměstnat pneumatiky široké 40 mm. Pefektní upGRADE a posun techniky trochu více do roku 2020.
11.12.2020 prodáno, snad bude dál dělat radost novému majiteli.
(vloženo 28.8.15)
Značka | GT |
Model | Grade |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | cca 10,5kg+ |
Rám | NEW Grade Double Butted Triple Triangle™ alloy frame with smooth welds, hydroformed (TT,DT |
Vidlice | Grade Carbon 1 1/4-1 1/8" threadless alum steerer |
Hlavové složení | Integrated TH sealed bearing |
Kliky | FSA Vero Compact 50/34 |
Středové složení | FSA Sealed Cartridge |
Přesmykač | Shimano Tiagra |
Měnič | Shimano Deore Shadow, RD-M592, SGS |
Řazení | Shimano Tiagra STI 10 spd |
Kazeta | Shimano Deore / Tiagra HG500, 11-34 |
Řetěz | KMC X10 10spd |
Brzda přední | Tektro Spyre mechanical disc road brake, 160mm rotor |
Brzda zadní | Tektro Spyre mechanical disc road brake, 160mm rotor |
Ráfek přední | Alex ATD470 disc specific road 22mm tall profile |
Ráfek zadní | Alex ATD470 disc specific road 22mm tall profile |
Dráty | 15g stainless steel |
Pedály | Shimano SPD |
Řídítka | New GT DropTune Ultra Light double butted 6061 alloy bar with 14degree flair |
Představec | GT Design 3D forged 6061, 4 bolt face plate |
Sedlovka | Carbon |
Sedlo | New GT Bio-Morphic ROAD duel density base |
Pláště | Continental Cyclocross RACE 700 x 35C |
GTčka se mi nikdy nelíbila. Ani bajky, ani silnice. Tohle je typické GT :-) Ale ať slouží, hlavně že jsi spokojený a to je to důležitý. Na mě nedej …
Super. Pěkný kolo a líbí se mi. Určitě splňuje účel, na co jsi ho pořídil. Já pořídil na to samý Defy. S tím, že tam asi nenahodím cyklokrosový pláště a nebudu moct na štěrkovou cestu. akorát by to trpělo. Tohle je lepší univerzál.
Krásné kolečko, něco podobného bych si taky nechal líbit a ta bílá barva je taky parádní.
Cyklokroska ma typicky kratsi rozvor, je delana na toceni kolem plutku… tohle ma delsi rozvor, klidnejsi projev, je to delany pro bikery co maj fobii ze silnicek :) Nevypada to tak vysoke, chova se to klidneji nez cistokrevna CX, je to tak trochu moda, ale sympaticka, CX s uvolnenejsi geometrii je OK, ale v terenu treba ve sjezdu porad poicitove vysoka, tohle se tvari jako HT s beranama, coz evidentne funguje, lidi co jezdi na bajku po silnici si to kupujou jako mezistupen… a neshazuju to, jako univerzalni stroj, ktery s terenima plastema zvladne kde co a s hladkyma neudela ostudu na silnici (na zavody to nebude, ale na fajn pojezdeni OK)… cyklokroska bude mit silnicnejsi chovani… myslim.. krome toho tohle nabizeji za rozumne penize, narozdil od cyklokrosek.. asi tak bych to videl
Ja to asi stejne furt nechapu.. Jaky je rozdil mezi temito a cyklokrosovymi koly??? Jina geo?? :-/ … Nejak mi unika smysl teto novinky. Tim nechci hnidopisit… At slouzi dlouho a dobre!
Jo, je to tak jak píšeš. Ostatně i proto jsem teďka při volbě šel právě do toho Transea – vše v XT, a provedení i barva rámu se mi líbilo, takže to vyhrálo. Pod Tiagru bych jinak taky nešel.
finnegan.us…mne se prave ta bila libi nejvice, ale to mas tezke s tou barvou. Uvazoval jsem o 105tce hlinikove, ale i kdyz mozna blby rict, kvuli vzhledu jsem do ni nesel, ta kombinace nejake „piskove“ a army omotavek na beranech mi nesla pod nos…do karbonovych verzi jsem nechtel investovat, nic pod osazeni Tiagrou jsem nechtel, takze volba byla jasna…GTcko to ted dela az podezrele casto…vyberes si vybavu a s barvou se musis smirit – nebyva moc na vyber…
Hezké GTčko, jo :-) Jen barvu rámu bych asi osobně trošku upřednostnil jinou než bílou (ale na barvu se nejede, a je to jen o preferenci každého z nás ;-) Ať slouží a jede :-)
Ty bowdeny jsou hrozny… proc proboha dali ty zarazky na ramu tak nizko?
kolo pekny, ale ty bovdeny jsou brutus … nesmis se vyflakat nebo se na tom obesis
Jednak by byly vsechny informace zde, zadruhe se web GT muze menit, za treti neni uvedeny modelovy rok. A zactvrte by to pomohlo, az budes neco menit.
Popisem myslíš, že bych přepsal specifikaci z webu GT ještě sem, protože kolo je až na pedály, košíky na lahve a na Sigmu na řídítkách standardní? Čemu by to pomohlo, kdyby to tu bylo? :-)