4.9.15 16:46
Talaj: přímo mi čteš myšlenky
4.9.15 16:45
Reggie: každá sopučástka má svůj zdroj, ve výsledku lehčí než těžkotonážní baterie drátového systému a navíc nikde nestraší
Jsou tam dvě accu (šaltr a přesmyk) a o zbytek se starají CR 2032. Takže náročnější cyklista bude vézt klidně sedm baterek… :-).
Trepifajxl: a jak by sis představoval napájení 4 nepropojených komponentů? Min. 4 accu tam budou a jestli to má i junction tak to je další. Otázkou spíš zůstává nabíjení, výměnné accu, konektory nebo bezdotykově?
4.9.15 14:28
rasto: co si třeba napřed přečíst o technickém řešení, než začneš psát, co není podle tvého gusta? resp. netuším, kde jsi přišel na 5 baterek a mimochodem, i s bateriemi v přehazovačce a přesmykači je to lehčí než Shimano i Campa a po odečtení váhy klasické kabeláže se to již hmotností blíží klasickým systémům
4.9.15 14:19
jestli bude párování náročné stejně jako párování třeba tepáku se sporttesterem, zvládne jej i imbecil
4.9.15 14:18
asi každému podle jeho gusta vyhovuje něco jiného, já naopak po příchodu elektroniky čekal, až někdo přijde s bezdrátovým řešením, protože mi to přijde v kontextu tohoto technického řešení jako logické
4.9.15 14:17
Mechanikovo srdce plesá – žádný protahování kabelů, namontovat, spárovat, odjezd. Ale jinak nevím, nevím…
4.9.15 13:07
mno nevim vozit 4–5 baterek na kole neni me gusto. vic se mi libi dratovy koncept el. razeni.
3.9.15 21:23
Mark-H14 – co takhle dočíst text v tom odkazu do konce?
Servisák na vedlejšák :)
No vidíš, můj kolega v práci, který dělá na vedlejšák servisáka v jednom cykloservisu říká „Řadit Sramem, brzdit Shimanem“.
Sram moc nemusím, ale tohle bude parádní. I systém řazení je geniálně jednoduchý. Doufám, že Shimano i Campa brzdy zvednou hozenou rukavici a pochlubí se bezdrátovými sadami.
Co je na baterky je na **** . A ve většině případů je to pravda :D V dnešní době se za peníze dá rozšifrovat všechno :D
Spis se jim vybije nebo vypadne jedna z peti baterek a budou v coudu… signal je pry sifrovany, ale takovy restart v sedle taky bude fajn zazitek… cele je to divne..
Jak se to začne používat na závodech, tak pak budou kauzy, jak se někdo někomu naboural na signál a řadil mu silnější převody :D
3.9.15 15:06
na stránkách SRAM.com je to i s váhami a přehazovačku uvádějí lehčí (239 gramů)