je to super me se takove věci libi:-)
Porad to vypada jako prasopes.
A co je cesta proti proudu na tom, ze se kopiruje X let stara vec?
6.9.15 11:23
single: co ti na tom křížení přijde blbé? španěl se používal již v dobách nevhodných řetězů, dnes mi to přijde úplně v pohodě, co tam máš za problém?
6.9.15 11:21
mates: promiň, měl jsem na mysli 1×11 či 12 s elektronikou, rozdiskutoval jsem to 4.9 v diskusi k nové sram elektronické sadě a dokončil to tady, nevhodně, protože návaznost není patrná
Blbé je na tom jen to křížení řetězu. U 1×10 mi to vadilo docela dost, u jedenáctky to je ještě horší.
Ale silniční jednopřevodníková sada existuje – https://www.sram.com/…sram-force-1 to není nic co by mělo přijít …
5.9.15 23:57
Singlespeed: brzdi trochu, před 30ti lety jsem závodil na úrovni I.VT, trochu se tedy orientuji, pár těch nadšenců se samoděly jsem taky znal, píšu zda samozřejmě o dotaženém technickém řešení, to nemá s pomatením z marketingu nic společného
Trepifajxl: Proč by měl silniční jednopřevodník teprve přicházet? Používal jsem ho už před 30 lety stejně jako hromada dalších cyklistů (tehdy 1×4 později 1×6, 1×7 a posledních pár let v konfiguraci 1×10 s kazetou 11–32 zubů). Nebuď pomatený marketingem výrobců ;-).
Super stroj na SpS – ty turistický traily by to proletělo jako raketa…:)
5.9.15 20:53
orm: odstupňování po zubu má význam na malých pastorcích, na velkých už je to celkem jedno
až přijde silniční jendopřevodník, bude to hádám 1×12 a předpokládám, že se bude měnit převodník podle rovinatých, kopcovitých a horských etap
raf007: Ja ti nevim, odsuzovat 1×11 na silnici nebudu, ale ted jsem byl tyden na dovolene a kvuli kopcum jsem si dal dozadu kazetu s 11–32 a to odstupnovani proti 12–25 bylo z meho pohledu silene. Tady je jeste vetsi zadni pastorek, tj. jeste vetsi skoky. To si uz nedokazu predstavit.
5.9.15 18:38
raf: já mám na MTB 1×11 od okamžiku kdy s tím přišli na trh, na jeto na ní mám dost a velmi mi vyhovuje
těším se, až bude i na silnici
Trombooen: jednoplacku mám rád, jezdim ji dlouho. Jsem cykloignorant bez znalostí přesných převodových propočtů jednotlivých systémů a jezdím drze, co mi vyhovuje :-)
Rám je jeden z prvních kusů gravel biku Open UP od švýcarské manufaktury Open Cycle. V běžném prodeji bude za cca 2 měsíce.
raf: Tak jednoplacka naopak znamena, ze mas mene prevodu, a pokud mas stejny rozsah jako s 2×, tak vzadu jsou hrozne skoky, coz na silnici neni moc prijemne… ale je to ted moda, no..
Tak sem hod nejaky popis… co je to za ram?
Mne je jedno, jestli to dava smysl nebo ne, ja ho v tom vidim, je to pecka! Krizeni stylu! Neco jako hudebni crossover! Nehlede na to, ze se mi meni mentalita, co se jizdy na kole tyce, zacinam kaslat na rychlost, jde mi fakt uz jen o ten super pocit, ze jedu… Tohle zadna dřina nebude nikde, takze prostor pro to, si to uzit, urcite je dost velky! Premyslim, ze i na Grade dam sirsi plaste, abych mohl jet vsude tam, kam me to zavede…:-) Takze…obdiv smerem k raf007!!!
Tolik rozporuplných reakcí:-) , to je skvělé. Kolo jede překvapivě dobře. Geometrie spíš silniční než cx, takže pocitove rychlejší. Do kopce genialni – nizka hmotnost. Gumy jsou z meho hlediska blbost, staci cx, ale ta moznost tu je :-). Jednoplacka je pro mě dostačující, protože nejsem top BF zavodak.
Další neskutečná *********… Čekám, že příští rok to bude hlavní prodejní trhák.
4.9.15 22:24
no tak jen se všichni neposerte, má na to aby experimentoval, tak experimentuje
V terenu pomalý, na silnici taky. Nemůžu tomu přijít na chuť, tak trošku prasopes.
No nechci rejpat, ale 1× cokoli na silnici neni nic moc, v terenu mozna, ale pak nema cenu mlzit a stezovat si, ne? nejake dalsi info re setup??
Cumim na to asi 5 minut a toto fakt ne to je jak kdyz skrizis jezevcika s vlcakem. :) Ty rodla se zbytkem proste nejdou dohromady, ale kazdopadne at slouzi a slava experimentatorum bez nich by ten pokrok nebyl :).
4.9.15 19:40
To jsem kdysi zkoušel. Ovladatelnost kola s úzkými silničními oblouky byla v terénu poněkud slabší, zejména ve sjezdech jsem měl neustále v gatích :-).