Werk

Přidat foto

Trochu jsem poladil Povaleče. Kliky, kola…

Od února už spolu máme hezkých 6000 km :o)

(vloženo 5.9.15)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
sYs
sYs

14.9.15 07:05

@odik: cca 57kg, ale znám člověka, co má k 90 a jezdí na nich už roky a nestěžuje si.

Reagovat
odik
odik

9.9.15 21:11

Mě se to prostě líbí.Kolik vážíš? na tyhle výplety??

Reagovat
sYs
sYs

7.9.15 14:19

Asi to vyznělo, že si stěžuju, ale to vůbec, jsem spokojený uživatel :o) Za ty peníze určitě super.

Reagovat
alinceb
alinceb

7.9.15 13:14

2kg není na low-cost ocel vůbec špatná hmotnost…;)

Reagovat
sYs
sYs

7.9.15 12:05

Tenhle rám určitě není lehký :o) má lehce pod 2 kila. Pokud by člověk chtěl opravdu lehoučký rám, musí vybírat nějaký uhlíkový. U mě to byl hlavně požadavek na cenově dostupné přibližovadlo do práce a občasné výlety, no nakonec se to trochu ‚zvrtlo‘ a jezdím na něm víc než na bajku (6000km/500km).

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

7.9.15 07:13

finnegan.us: Z oceli lehký rám jen tak neuděláš, takže počítej s hmotností minimálně 2× tolik co váží na dnešní poměry lehký rám.

Reagovat
les
les

7.9.15 02:01

Parádní origoš.

Reagovat
Vilém
Vilém

7.9.15 00:13

Kdyz kouknes na odkazovaneho vyrobce, kliknes na ramy, pak na road, tak zjistis, ze 3799,–. S lehkym ramem moc nepocitej.

Reagovat
finnegan.us
finnegan.us

6.9.15 23:29

to sYs: Materiál je ocel (i z tohohle materiálu prý lze udělat lehký rám)? Z Alu prý firmy dělají nerady, nebo vůbec. Na míru je rám samozřejmě nejlepší. Jestli to není tajemství, na kolik cca takový rám přijde?

Reagovat
finnegan.us
finnegan.us

6.9.15 23:24

to zdeno1 a Vilém: jo, dík za odkazy :-)

Reagovat
finnegan.us
finnegan.us

6.9.15 23:22

to Vilém: ;-) Jsi mě trošku nachytal :-D

Kvalita značky GT pro mě patřila a stále patří minimálně mezi ostatní top značky – od téhle značky mám zkušenost s několika horských biků Avalanche, a letos krátce s první silničkou (cyklokros). Na tom nic neměním.

Jen ten Triple Triangle systém je podle mě nejvhodnější na horská kola (zde fakt nemá chybu a kolo snese opravdu velkou zátěž v terénu), na silniční je možná lepší rám „klasičtější“ – možná i pohledu aerodynamiky, „tvrdosti“ rámu při jízdě po běžných nerovnostech na silnici, nebo jednoduše pro někoho designově.

Takže GT stále top – Avalanche si dál nechám, jen na silničku bych osazení z něj možná přehodil na trošku jiný rám ;-)

Reagovat
Vilém
Vilém

6.9.15 18:31

to finnegan: Ale copak? Pred par dny ses rozlival nad americkou kvalitou v podani GT a ted bys prestrojoval?

Reagovat
sYs
sYs

6.9.15 18:22

jj, nechával jsem si jej svařit u Tiny

Geometrie je na míru, 520mm efektivní délka a 480mm výška (c-t). Chtěl jsem vyšší hlavu kvůli posedu, vyhovuje mi více vzpřímený.

Reagovat
zdeno1
zdeno1

6.9.15 17:58

zdeno1
zdeno1

6.9.15 17:58

ZbynekN
ZbynekN

6.9.15 17:56

finnegan.us
finnegan.us

6.9.15 17:00

Hele možná blbej dotaz, ale ten rám sis nechal udělat? Mě to podle toho tak připadá. Dobrý. A jestli jo, na kolik to přišlo? právě o rámu na kolo uvažuju taky, osadil bych si ho komponenty ze současného kola.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

6.9.15 12:16

Me to pripomeol tohle :)

Reagovat
Talaj
Talaj

5.9.15 21:37

Krásné!

Reagovat
sYs
sYs

5.9.15 19:48

njn, malej rám a 53 pila, navíc stříbrná :o)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

5.9.15 19:44

Je to jen optickej klam, nebo je ta velka pila nejaka vetsi? Vypada to skoro jako ten Obreeho stroj..

Reagovat
Dejv94
Dejv94

5.9.15 19:41

Mooooooooc dobry!!!!!!!

Reagovat

Další galerie z kategorie

Barcak 8
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7