v celé své kráse
nechybí zvonek ,hádejte z jakého materiálu
pohodlí k nezaplacení
znalci si počtou )))
(vloženo 8.1.09)
Velikost | L |
Hmotnost | 17,45 |
Rám | ruská ocel se sníženou "štanglí" pro lepší nastupování,zadní stavba je poze přišroubována u zámku sadla ! |
Vidlice | ruská ocel - zahnutá |
Tlumič | - |
Hlavové složení | ruská ocel na kuličkách |
Kliky | ruská ocel ,třídílně s klínky |
Středové složení | z ruské oceli-kuličková ložiska |
Přesmykač | - |
Měnič | - |
Řazení | - |
Převodník | taktéž ocelový 45 zubů |
Kazeta | single speed-ruská ocel 18zubů (na dálku 16 z ) |
Řetěz | ruský přibližně 1/8" |
Náboj přední | zif ,pevná osa 8,kuličky,ocelový plášť |
Náboj zadní | zif ,torpedo,kuličky,pevná osa 10,ocelový plášť |
Brzda přední | ocelová-tlačí na plášť radialně, jeden cantrální brzdový špalek otvorem v blatníku |
Brzda zadní | nožní-torpédo zabilo cvrčka |
Brzdové páky | levá z ruské oceli s odnímatelným úchytem(při demontáži nehýbu z gripy) |
Ráfek přední | 28"ocel 36H pouze pro kotoučovou brzdu |
Ráfek zadní | 28"ocel 36H pouze pro kotoučovou brzdu |
Dráty | ruská ocel |
Pedály | na kuličkách vždy s dvěma pryžovými špalky pro komfort |
Řídítka | Vlaštovky z ruské oceli |
Představec | třídílný ,ocel,35mm |
Sedlovka | ruská ocel s klasickým zámkem pro ploché "pera" |
Sedlo | odpružené kožené s plochými pery |
Pláště | černé 28xXXX s celoročním vzorkem |
díky díky ! jo a čepičky jsou ty vysoký za starých škodovek-dá se s nima poladit ventilek