Ve sjezdu, tak v 45km/h jsem trefil předním kolem něco ostrého… díra 7mm, během pár vteřin bez vzduchu, tmel neměl šanci… jsou z toho čtyři stehy… naštěstí na gumě a ne na mě :) a řeknu vám, že s prázným předním kolem se bzrdí opravdu hodně blbě :D
(vloženo 22.9.15)
Ty hribky se prodavaj v ruznejch velikostech maj to v kazdym pneuservisu driv jsem to vozil na masine ale pak jsem presedlal na kolo a tady to je podobny
Hmm, asi teď zkusím podlepit to zespodu vulkanizační gumou a nějakou textilní síťku, která to podrží. Mám v plášti díru do V na malíček, ale vyhazovat se mi ho nechce. Když na to koukám tak bych potřeboval knot o průměru tak 12mm. Chemopren se moc nechytl:(
Cus lepim to klasickym co mam v lepeni na duse beru to sebou jako nouzovku parkrat uz to pomohlo
proto vozím sebou tohle
Sundat a podlepit je prece chvilka. Urcite to stojí za to nez pri dalším sjezdu zkoušet znova štěstí.
Dejv94: podlepení je určitě spolehlivější, ale zase tak velká díra to není, podle mě by to tmel zalepil, kdybych mu dal čas, tohle zašití by to mělo urychlit… jinak špunt byl naříznutý, tak jsem ho ustřihnul…
Už jsem šil dost plášťů, na bezdušák to není 100%, jak to pracuje a je to větší díra, je nejlepší to podlepit. Ta chvilka za sundání pláště a podlepení za to stojí než to řešit pak někde v lese. Ten špunt si istřihl nebo se urval o tu ostrou vec?
Dejv94: mě se právě nechtěl sundávat plášť :) tak jsem to zkusil takhle… kdysi jsem jeden plášť taky takhle zašil a drželo to až do konce životnosti. On totiž tmel časem tu díru zalepí a pak už nit není potřeba, navíc zevnitř ta nit funguje jako tkanina v laminátu a spolu s tmelem to udělá takový špunt… ale je to teprve druhý pokus, možná to dlouhodobě držet nebude, uvidíme :)
No nevím, ale takhle zašitý ti to moc dlouho nevydrží, se ti ty stehy bud brzo vytrhnou nebo je prošoupeš jízdou, na tohle jedině pořádnou záplatu zevnitř pláště.