Velikost | 54 |
Hmotnost | 10+- |
Rám | Frejus Torino Italy |
Vidlice | Frejus Torino Italy |
Tlumič | nene |
Hlavové složení | Frejus |
Kliky | budou frejus už sou na ceste |
Přesmykač | Campagnolo Cambio Corsa |
Řazení | Campagnolo Cambio Corsa první campa |
Kazeta | Campagnolo Cambio Corsa |
Náboj přední | Campagnolo |
Náboj zadní | Campagnolo Cambio Corsa |
Brzda přední | Universal |
Brzda zadní | Universal |
Brzdové páky | Universal |
Ráfek přední | FIAMME |
Ráfek zadní | FIAMME |
Dráty | se čtyřlístkem |
Pedály | Sheffield Sprint |
Řídítka | Ambrosio Champion |
Představec | Ambrosio Champion |
Sedlovka | a |
Sedlo | anglicke |
Pláště | nové |
Wooow, paráda! To není jak dneska, když tam při nástupu každý střílí kvalty jak z mašinkvéru…
Konecne se dockal Cambio Corsa, tohle je fakt nej nej nej. To video je taky hezky, kdyz se to naucis tak to asi docela funguje. Zustane doma?
krasa, me tohle teda moc nebere ale tvoje sbirka to musi bejt neco , doufam že se mi tohle podaří s kolama 1990–1999
To „pohyblivé“ zadní kolo, to bych se bál, :o). Kde skladuješ své historické kousky, kterých áš dle fotek přes 40? :o)
tady máte video jak to celé funguje :) http://www.wooljersey.com/…003.AVI.html snad pochopíte proč se musím mnoho učit :)
K čemu slouží ty dvě páčky v zadu? Jedna asi jako přehazovačka a ta druhá – delší?
Ty máš doma sbírku snad větší než v národním technickém muzeu.