Bowden k sedlovce nevzhledný, ale vůbec nezavází. Po přechodu na 1x10 už jej uklidím pod horní rámovku místo smyku.
Vše funguje, jak má.
1x10 s oválem Šnek
Kratší představec (70 mm -> 50 mm) a změna k lepšímu ovládání a posedu
Páčka teleskopu v ergonomičtější pozici, když tam je klid od přesmyku.
Oproti sériovce zatím vyměněno: představec, převodník, přední plášť, teleskop. Další investicí budou kola, respektive spíš jen ráfky (zadní jsem docela brzo bouchnul, ale všiml jsem si toho až nedávno při bližším pohledu) a možná gripy.
S bajkem jsem naprosto spokojený, vyhovuje mi a mám ho rád. Zvládá se mnou a mým „umem“ vše, cyklostezky až bikepark i enduro závod. Bajk jako celek je velmi obratný.
U pohonu jsem vyměnil jen převodník (ovál 32 zubů) a s kazetou 11–36 mi to plně vyhovuje a stačí. Po prvním nasednutí to byl nezvyk s oválem. Najednou to bylo, že jsem šlapal a v průběhu otáčky se střídalo lehké s těžším. Ale to již vůbec nevnímám. Ani se nezkracoval řetěz, je napínán dostatečně a drží jako přibitý. A díky tomuto přechodu mi klesla váha o 500 gramů, jednotlivé komponenty výměny nemám zvažené, ale docela mě to překvapilo.
Na teleskop Promax nemůžu říct špatného slova. Dokázal bych si asi představit i vyšší zdvih, ale se 120 milimetry nemám ani nejmenší problém, nikdy mi sedlo nevadilo a nezavázelo. Při nižších teplotách během zimy nevyjíždí úplně plynule, ale co vím, dělají to i jiné.
S odpružením od X-Fusion též nemám problém a vyhovuje mi chodem, možná na další sezónu vidlici s vyšším zdvihem a silnějšími nohami, aby byl bajk víc #endurospecific :D Škoda, že v ČR nejde sehnat ten jejich model Sweep. Vidli je dobré po výjezdu na vyjížďku rychle projet v těžším terénu, aby se „zahřála“, má poté hladší chod. Mohl bych to označit jako mínus, ale jelikož mám krátkou pasáž s několika přírodními boulemi a kořeny za barákem, není to tak markantní problém.
PS: Asi bych měl začernit kola s plášti na fotkách kvůli místnímu oblíbenci, jelikož to nemám stejně.
(vloženo 25.9.15)
Značka | AGang |
Model | Patriot 2.0 |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 17" |
Hmotnost | 15,5 |
Rám | Double butted dural 6061 27.5" (zadní stavba 140 mm) |
Vidlice | X-FUSION Velvet RL2 27.5 (osa 15 mm, 1.5" taper, 140 mm) |
Tlumič | X-FUSION O2 R 200/57 mm |
Hlavové složení | PRESTINE F13 1.5" taper |
Kliky | SRAM S1000 PF |
Středové složení | SRAM BB30 PF |
Měnič | SRAM X7-T2 |
Řazení | SRAM X7 Trigger |
Převodník | SNAIL Oval 32t |
Kazeta | SRAM PG-1030 11-36 (10) |
Náboj přední | AGANG Disc 15 mm (32 děr) |
Náboj zadní | AGANG Disc 142x12 mm (32 děr) |
Brzda přední | TEKTRO Auriga Pro (180 mm kotouč) |
Brzda zadní | TEKTRO Auriga Pro (160 mm kotouč) |
Brzdové páky | TEKTRO Auriga Pro |
Ráfek přední | AGANG Radon Pro 27.5 (32 děr) |
Ráfek zadní | AGANG Radon Pro 27.5 (32 děr) |
Dráty | nerez ocel 2,0 mm černé zesilované |
Pedály | SHIMANO SPD PD-M520 |
Řídítka | AGANG dural 25 mm 740 mm |
Představec | SYNCROS FR 50 mm |
Sedlovka | PROMAX teleskop 120 mm (30,9 mm) |
Sedlo | AGANG Throne Trail |
Pláště | ONZA Ibex 27,5" x 2,4" předek a GEAX Goma 27,5" x 2,25" zadek |
Jinak takova zajimavost – rozdil mezi puvodnimi koly s puvodnimi plasty a novymi s novymi plasti (viz. profil) byl tusim nekde kolem 1,7 kg :D
Já jsem spokojen, žádné přehřívání. Vzdálenost pák od gripú se dá nastavit ideálně.
Já se na tom projel zatím jen trochu, ale co se týká projevu brzd, tak mi nepřijde špatný. Otázka je, jestli se nějak víc přehřívají, nebo v čem je problém ? Tuším, že to jsou okopírovaná Deore, ne ?
Rekl bych, ze vsechno je takove jezditelne, ale ze vseho nejdriv bych menil vidlici, ta byla hrozna, pak kola kvuli vahy a brzdy o kterych bych urcite nerekl ze jsou velice dobre..
Teleskop, pláště, možná i jednoplacka. Vidlice a tlumič až doslouží, jelikož oboje funguje suprově :)
Zdarec. To je tenhle představec? http://cz.author.eu/…5-ua32151025
náhodou dobrý vidět, jak se skládá kolo, když se posílá v krabici… se mižná bude někdy hodit ;-)
No.. mohl jsi s tím vložením počkat, až nafotíš něco normálního.
Na druhou stranu, pobavilo :)
Rozumím nadšení z nového kola a nutkání se podělit, ale fakt s takovou fotodokumentací? Přitom kolo je to hezké a tohle si asi nezaslouží.