AGang Patriot 2.0 2014

Přidat foto

Bowden k sedlovce nevzhledný, ale vůbec nezavází. Po přechodu na 1x10 už jej uklidím pod horní rámovku místo smyku.

Vše funguje, jak má.

1x10 s oválem Šnek

Kratší představec (70 mm -> 50 mm) a změna k lepšímu ovládání a posedu

Páčka teleskopu v ergonomičtější pozici, když tam je klid od přesmyku.

Oproti sériovce zatím vyměněno: představec, převodník, přední plášť, teleskop. Další investicí budou kola, respektive spíš jen ráfky (zadní jsem docela brzo bouchnul, ale všiml jsem si toho až nedávno při bližším pohledu) a možná gripy.

S bajkem jsem naprosto spokojený, vyhovuje mi a mám ho rád. Zvládá se mnou a mým „umem“ vše, cyklostezky až bikepark i enduro závod. Bajk jako celek je velmi obratný.

U pohonu jsem vyměnil jen převodník (ovál 32 zubů) a s kazetou 11–36 mi to plně vyhovuje a stačí. Po prvním nasednutí to byl nezvyk s oválem. Najednou to bylo, že jsem šlapal a v průběhu otáčky se střídalo lehké s těžším. Ale to již vůbec nevnímám. Ani se nezkracoval řetěz, je napínán dostatečně a drží jako přibitý. A díky tomuto přechodu mi klesla váha o 500 gramů, jednotlivé komponenty výměny nemám zvažené, ale docela mě to překvapilo.

Na teleskop Promax nemůžu říct špatného slova. Dokázal bych si asi představit i vyšší zdvih, ale se 120 milimetry nemám ani nejmenší problém, nikdy mi sedlo nevadilo a nezavázelo. Při nižších teplotách během zimy nevyjíždí úplně plynule, ale co vím, dělají to i jiné.

S odpružením od X-Fusion též nemám problém a vyhovuje mi chodem, možná na další sezónu vidlici s vyšším zdvihem a silnějšími nohami, aby byl bajk víc #endurospecific :D Škoda, že v ČR nejde sehnat ten jejich model Sweep. Vidli je dobré po výjezdu na vyjížďku rychle projet v těžším terénu, aby se „zahřála“, má poté hladší chod. Mohl bych to označit jako mínus, ale jelikož mám krátkou pasáž s několika přírodními boulemi a kořeny za barákem, není to tak markantní problém.

PS: Asi bych měl začernit kola s plášti na fotkách kvůli místnímu oblíbenci, jelikož to nemám stejně.

(vloženo 25.9.15)

jopny jopny
Ohodnoť bajk: (2.9  / 44 hlasujících)
Značka AGang
Model Patriot 2.0
Modelový rok 2014
Velikost 17"
Hmotnost 15,5
Rám Double butted dural 6061 27.5" (zadní stavba 140 mm)
Vidlice X-FUSION Velvet RL2 27.5 (osa 15 mm, 1.5" taper, 140 mm)
Tlumič X-FUSION O2 R 200/57 mm
Hlavové složení PRESTINE F13 1.5" taper
Kliky SRAM S1000 PF
Středové složení SRAM BB30 PF
Měnič SRAM X7-T2
Řazení SRAM X7 Trigger
Převodník SNAIL Oval 32t
Kazeta SRAM PG-1030 11-36 (10)
Náboj přední AGANG Disc 15 mm (32 děr)
Náboj zadní AGANG Disc 142x12 mm (32 děr)
Brzda přední TEKTRO Auriga Pro (180 mm kotouč)
Brzda zadní TEKTRO Auriga Pro (160 mm kotouč)
Brzdové páky TEKTRO Auriga Pro
Ráfek přední AGANG Radon Pro 27.5 (32 děr)
Ráfek zadní AGANG Radon Pro 27.5 (32 děr)
Dráty nerez ocel 2,0 mm černé zesilované
Pedály SHIMANO SPD PD-M520
Řídítka AGANG dural 25 mm 740 mm
Představec SYNCROS FR 50 mm
Sedlovka PROMAX teleskop 120 mm (30,9 mm)
Sedlo AGANG Throne Trail
Pláště ONZA Ibex 27,5" x 2,4" předek a GEAX Goma 27,5" x 2,25" zadek

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
jopny
jopny

8.10.15 17:59

Jojo, má se kde odlehčovat :D

Reagovat
Gabbo
Gabbo

8.10.15 11:54

Jinak takova zajimavost – rozdil mezi puvodnimi koly s puvodnimi plasty a novymi s novymi plasti (viz. profil) byl tusim nekde kolem 1,7 kg :D

Reagovat
Gabbo
Gabbo

8.10.15 11:51

Taky jsem si rikal, ze jsou dostacujici.. dokud jsem nepresel na SLX..

Reagovat
jopny
jopny

8.10.15 11:32

Já jsem spokojen, žádné přehřívání. Vzdálenost pák od gripú se dá nastavit ideálně.

Reagovat
AleZ80
AleZ80

8.10.15 09:55

Já se na tom projel zatím jen trochu, ale co se týká projevu brzd, tak mi nepřijde špatný. Otázka je, jestli se nějak víc přehřívají, nebo v čem je problém ? Tuším, že to jsou okopírovaná Deore, ne ?

Reagovat
Gabbo
Gabbo

7.10.15 20:34

Rekl bych, ze vsechno je takove jezditelne, ale ze vseho nejdriv bych menil vidlici, ta byla hrozna, pak kola kvuli vahy a brzdy o kterych bych urcite nerekl ze jsou velice dobre..

Reagovat
Bafoon
Bafoon

4.10.15 10:07

dobře ty… :)

Reagovat
Bokec
Bokec

29.9.15 08:42

Brzd bych se vůbec nebál!

Tektro Auriga jsou velice dobré.

Reagovat
jopny
jopny

28.9.15 17:50

Mám se rád, ale vyhovují mi, na Rychlebském Enduru nezklamaly.

Reagovat
alinceb
alinceb

28.9.15 10:57

Jako úplně první vyměň brzdy, jestli se máš aspoň trochu rád…

Reagovat
jopny
jopny

28.9.15 07:44

Teleskop, pláště, možná i jednoplacka. Vidlice a tlumič až doslouží, jelikož oboje funguje suprově :)

Reagovat
File12
File12

27.9.15 21:09

Pěkný. Co chceš delat za tuning?

Reagovat
jopny
jopny

27.9.15 20:46

Jo, měl by to být on :)

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

27.9.15 20:11

Zdarec. To je tenhle představec? http://cz.author.eu/…5-ua32151025

Reagovat
jopny
jopny

27.9.15 18:27

Modrá je dobrá!

Reagovat
svářeč
svářeč

26.9.15 14:31

krásný modrý kola

Reagovat
mirabike
mirabike

26.9.15 08:07

paráda.. užívej si ho :)

Reagovat
vpa007
vpa007

25.9.15 22:46

náhodou dobrý vidět, jak se skládá kolo, když se posílá v krabici… se mižná bude někdy hodit ;-)

Reagovat
JDF
JDF

25.9.15 21:55

No.. mohl jsi s tím vložením počkat, až nafotíš něco normálního.

Na druhou stranu, pobavilo :)

Reagovat
jopny
jopny

25.9.15 21:04

Zítra bude změna, dneska jsem nestíhal.

Reagovat
Lister
Lister

25.9.15 20:56

Rozumím nadšení z nového kola a nutkání se podělit, ale fakt s takovou fotodokumentací? Přitom kolo je to hezké a tohle si asi nezaslouží.

Reagovat
smizo
smizo

25.9.15 20:56

tak ses dočkal,moc pěkný kolo!!

Reagovat

Další galerie z kategorie

nomecz 8
Lišák 6
Kolobezkar 66
benobiker 39
Jančovička 16
Hamik 31