Značka | B-twin |
Model | Mach 720 |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 59 |
Hmotnost | zatím neváženo |
Rám | karbonový rám MACH Evo Power |
Vidlice | btwin karbon |
Kliky | Shimano 105 compact: 52 × 36. |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105 |
Převodník | Shimano 105 11 rychlostí |
Kazeta | Shimano 105, 11 × 28: |
Řetěz | Shimano 105 |
Brzda přední | BTWIN |
Brzda zadní | BTWIN |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | BTWIN AERO 20/24 |
Ráfek zadní | BTWIN AERO 20/24 |
Řídítka | Btwin Facet 6061 T6 |
Představec | Btwin Facet 6061 T6 |
Sedlovka | karbon z ali |
Sedlo | Ritchey Zeromax carbon |
Pláště | Michelin pro4 |
Ahoj! Jsem rád že se líbí, levnější karbony budou od března/dubna 2016 konečně k vidění v Brně (a určitě nezůstaneme poslední..)
jedna technická k ODRAZKÁM!
Vyrábíme a prodáváme kola nejen pro ČR ale pro půlku světa. Jednoduše v některých státech je povinnost vybavit kolo povinnou výbavou na prodávajícím, nikoliv na jezdci – proto na našich kolech najdete zvonky, odrazky a další balast..
Ano, u lepších kol to vypadá šíleně. Někdy to sundáme, někdy to tam prostě zůstane :)
Já tě chápu, všemu rozumím, právě proto s tebou o tom nepolemizuji a v mých příspěvcích nejsou otazníky. Jen jsem vyjádřil můj názor, od toho fóra jsou.
24.10.15 21:39
to že někdo napíše pitomost neznamená, že někomu jinému musí prasknout cévka.. a proč pitomost? protože je to individuální a rozhodně nelze tvrdit, že se mají vozit dlouhé rámy a krátké představce, již jen proto, že délku rámu určují i jiné tělesné parametry no a ne každý na tom chce sedět jak vosa na bombóně
mohl bych u tvých kol psát, že se mi nelíbí nesmyslně krátké představce, jak tam máš… a víš proč to neudělám? protože je to individuální
kapišto, nebo píšu moc složitě???
Trepifajxl – klid ne? nebo prdne cévka. Já jen komentuju, že mně se nelíbí a obecně nemusím moc dlouhý představce a radši delší rám. To že mu takhle asi sedí chápu.
24.10.15 18:40
mysee – co je na tom představci šíleného??? co ty víš o ergometrii jeho těla? co ty víš o tom jaký rozměr potřebuje???
24.10.15 17:07
neni tak dulezite jak se to libi ostatnim hlavne ze ty mas radost za mne za 5 jako pekne at dobre slouzi ( mam tribana 3 a za ty penize jezdi pekne)
Jsem nevěděl, že kolo za 34 litrů je závodní stroj. A pedály jsou volba jedince, na dalších fotkách jsou bez odrazek, tak co. Kolo vypadá dobře za ty prachy. Až na to, že je prostě pro velikána a ten představec je šílenej.
Kolo pěkný, ale ta konstrukce rámu..
Hosi nevim co resite. Na nekterejch fotkach nejsou, takze je tam uz zrejme nevozi.
23.10.15 19:38
23.10.15 18:10
Karma, jistě že je urazí, ale dost pravděpodobně si i ustele… a nejde o trapnost odrazek, ať si jich tam dá třeba deset, ale zrovna pod pedálem je to to nejblbější místo, jaké mohli vymyslet, jako by tím de facto říkali – tohle není kolo na sportovní jízdu, tohle je pro turistu
myslim, že když tima odrazkama škrtneš o silnici, tak je tak maximálně urveš, pochybuju že jsou ze železa. Takže nějakej pád kvůli nim nejspíš nehrozí jak tady někteří píšou. Holt odrazky jsou prostě „trapný“ s tim nic nenaděláš.
Očividně tu jsou dva tábory. Líbí se mi ten hranatý tvar. Sedlová trubka a mufny jsou teda dle mého názoru dost mimo. Vůbec to tam nesedí. Ale někomu se to líbí na 100 %, tak proč ne. Za mě teda 60 %
Sorry, ale za mě je to jeden z nejodpudivějších rámů jaké jsem kdy viděl..
23.10.15 13:30
23.10.15 13:08
Adame, ty mě bavíš svými devatenáctiletými rozumy, protože čím víc toho napíšeš, tím víc dokládáš, jak jsi úplně mimo problematiku, samozřejmě že přetáčení pedálů v zatáčkovém náklonu je základ sjezdu, ale co zrychlování (vyjíždění) v závěru zatáček, co zatáčky v kritériích, které se prostě šlapou, to ti nic neříká, viď? Jezdil jsem v Kovu a v Dukle, oddíly to nebyly špatné, ale tohle se ví nejen ve slušných oddílech, tohle znají i kluci z UACu… prosím tě, pojmi napřed nějaké základy a teprve pak začni debatovat, díky
23.10.15 12:59
23.10.15 12:07
tromb: no já nepoužívám ani jedno ani druhý, když už jedu večer, radši beru do kapsy blikačku, ale upřímně řečeno, kdybych měl vybírat mezi našíváním nášivek na hadry od Skins a Nalini, které používám nebo hodit na sedlovku reflexní pásku, volím určitě tu druhou možnost
Single a Trepi: Vetsina treter a navleku ma prece reflexni materialy, ne? i obleceni to miva… a pokud nemas, tak si na ty nohavice neco das, pomuze to vic nez na sedlovce.. kdybych jezdil pravidelne za tmy, klidne si kus toho pasku (bez te pruziny) nasiju na nohavice vsech kalhot co pri tom jezdeni pouzivam..
Takhle na první pohled to nevypadá zle… Rozepiš se trochu o výbavě, díky.
23.10.15 09:17
jasně že nesnižuje, to netvrdím, mě jen překvapuje, že je hodnotíš tak pozitivně, když je sám nepoužíváš, věř, že bys je na kole nechtěl, v zásadě se dá téma uzavřít asi tak, že plus v bezpečnosti se dá řešit jinak, třeba naklapovací blikačkou pod sedlem, která lze odejmout a nestraší tak na silničním kole během denního provozu… a naopak, nedostatek v nebezpečí, že si člověk škrtne ve fázi šlapání ve výjezdu zatáčky a z toho plynoucí pád na hubu toto plus více než vynahradí…
Odrazky v pedálech nemám, neboť PD-M520 odrazky nemají, bohužel ani platformy, které používám na městském kole je nemají. To, že je nemám však nijak nesnižuje jejich význam při jízdě za snížené viditelnosti.
23.10.15 08:55
single: fajn, proti gustu… jen dovol malý neskromný dotaz – kdy ty máš na kole odrazky v pedálech? nějak jsem je neobjevil
Kdo jel někdy za tmy autem za cyklistou, který měl odrazky na pedálech, ví velmi dobře, jaký mají smysl. „Záblesky“ od pedálů upozorní řidiče na jedoucího cyklistu na poměrně velkou vzdálenost.
23.10.15 08:37
HonzaRez: na kolo bych si to nedal, ale má to víc smyslu než ty hrůzy na pedálech, alespoň to na sedlovce ničemu nepřekáží a účel to tam splní, ne?
Zdar… docela zajímavej rám, ale věřím že funguje jak má a dělá radost…
to mě by udělalo radost, kdybys moh otočit 3. fotku o 90° proti směru hodinových ručiček… jo jde to, jen se musí chtít, páč když se nechce, tak to je horší, než když to nejde ;-)
23.10.15 08:35
adam buchal: zjevně jsi nikdy nejezdil na silničním kole, protože jinak bys nevypotil takový nesmysl
na kriteria jsme řešili milimetry a dávali místo 175 raději 170 kliky, sjezdy v zatáčkách se při jezdili a jezdí na hraně, mnohdy si i tak člověk lehce zavadí o pedál
23.10.15 08:05
Reflexní pásek na nohavice navlečený na kole je velmi rozšířený nesmysl…
23.10.15 06:11
ty odrazky v pedálech to je něco, chtěl bych to kolo vidět v serpentinách nějakého sjezdu nebo při městském kriteriu
Máš to pěkný, jen škoda že nedělají nic na kotoučích (zatím). Dneska jsem si dovezl dom testovačku Triban 540, tak jsem na to hodně zvedavej.
Je to zajímavá silnička, mě se to ale líbí.
Na stránkách Road.cc je velmi kladná recenze, 4,5 hvězdiček z 5. Takže dobrá volba, vynikající poměr kvalita/cena.
a predstavec megadlouhyyyyy
Škoda že chybí fotka z druhé strany, ale za mě je jednoznačně nepekna ta hazka s dlouhým raminkem a beztak i kliky budou pěkné tezitka, ale na to že je to z dekatlonu.. Ram vypadá zajímavě
Jestli se vam nezda u sedlovky ta barva tak na ni mam vzhledem k podzimnimu pocasi dany reflexni pasek, v realu je cerna :)
Nevim proc se snazi o pseudo aero, normalni trouby by byly hezci a asi by to bylo i pohodlnejsi… nicmene jezdit to asi bude dobre, napis pak dojmy, at slouzi..
Presne, ta sedlova trubka je prapodivna… Ale jinak celkem zajimavy kolo:)