Kolo do lesa i na zimní silnici.Na to že má jedenáct kilo jede pěkně i na silnici i v lese,do silničních kopců už je váha a měkčí pláště znát.Na ty převody se dají vylámat docela prudké kopce.Na silnici pláště kolem té třicítky a výš pěkně zpívají,ale v balíku to neruší :-).Velikost zvolena nakonec 59 protože,56 mi byla malá a 59 odpovídá mému silničnímu Canyonu.
(vloženo 21.11.15)
Značka | CUBE |
Model | CUBE CROSS RACE |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 59 |
Hmotnost | 11kg s košíky,pedály a držáky |
Rám | Aluminium Superlite, Double Butted, Advanced Mechanical Forming, Internal Cable Routing, Disc Only |
Vidlice | CUBE Cross Race Disc, Carbon, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered |
Tlumič | 50 psi v pláštích |
Hlavové složení | CUBE Z-t ECO, top zero-stack 1 1/8, bottom integrated 1 1/2" |
Kliky | Shimano FC-RS500-L, 46x36T |
Přesmykač | Shimano 105 FD-5800, 31.8mm Clamp |
Měnič | Shimano 105 RD-5800GS, 11-Speed |
Řazení | Shimano 105 ST-5800 |
Převodník | Shimano 105 |
Kazeta | Shimano 105 CS-5800, 11-32 |
Řetěz | Shimano CN-HG600-11 |
Brzda přední | Shimano BR-R317, Mech. Disc Brake (160/160) |
Brzda zadní | Shimano BR-R317, Mech. Disc Brake (160/160) |
Ráfek přední | Fulcrum Racing 77 CX Disc, 6-Bolt |
Ráfek zadní | Fulcrum Racing 77 CX Disc, 6-Bolt |
Dráty | ocel |
Pedály | Shimano PD-M540 |
Řídítka | CUBE Compact Race Bar -440mm |
Představec | Syntace F 109 -100mm |
Sedlovka | CUBE Performance Post, 27.2mm |
Sedlo | Specialized Phenom |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron, 33-622 |
Rocket Rony už mám několikátou sadu, zkoušel jsem i Smart Samy. Na zimu ale radši kostičky :) Poslední sadu jsem kupoval na začátku září a Endo říká, že mám najeto 3,3k km. Ale není to vše na nich. Jejich životnost na asfaltu je max 2,7k km.
Tak dneska jsem si dovezl Demu dom, 10,02kg v serii, co nejdrive pribude v galerce. :-)
Já jsem spojojen,za pěkné peníze mám zimáka silničku na kotoučích a cyklokrosku na zkoušku.Jak dlouho Ti ty rocket rony vydržely?
Přesně tak, kdo má motor, tak i s touhle kovadlinou pěkně pocuká kdejakýmu „spešlu na dýájtů“ nebo „kelyšce na duře“ – praktická zkušenost. Denně se vracím z hokny 28km, kde do 5km je vmáčklých 250mt výšky a nedá se říct, že by se to kolo nedalo utáhnout díky své váze. Na druhou stranu to pěkně fičí z kopce dolů. Na těch ROCKET-RONech 75km/h je slušnej cvrkot :)
Za mě parádní stroj podle mého gusta.Všichni řeší váhu,ale podle mého jsou obvykle největší váhové rezervy v oblasti pasu :-)
taky me ta vaha prekvapila.. 11kg ma muj ocelovy Werk na crossone, s dratovejma plastema 42mm a mechanickejma BB7 a PD M520… jo zbytek sady je Force.. ale i tak… a ram sam o sobe bude mit tak 2,5 kila… tady bych cekal 9–10kg
Nezbyde mi nic jiného než si rejpnout. Váhu kol nijak moc neřeším, ale 11kg je opravdu moc. Dost se na tom podepíšou módní kotouče. Do 30 jsem poskládal pevnou 29ku s vahou pod 10kg.
Pěknej. Při velkém servisu v září mě prodejce lámal na tuto variantu. Jezdím stejný kus roku 2015. Ale spíš bych skočil na červenou – s hydraulikama. Letos mám najeto cca 17tis km. Určitě 12 je na tomto „kubíkovi“. Spokojenost až na ty mechanické kotoučovky :( Při tom servisu mi byla právě měněna původní kazeta 11–28 na 11–32 – v mém podání nevyužiji :)
Tak ať ti to pěkně šlape!
21.11.15 21:15
21.11.15 21:12
plysovykozisek: tohle ale neni silnicni kolo, nemuzes srovnavat, na vaze neco pridaji plaste, kotoucovky atd..
tromboonen: jsi zmlsaný ;-) taky mám 11 kg CX a žiju :-) je pravda, že na lehčím kole se jezdí lépe, ale zase na težším natrénuješ fyzičku :-) za mne pěkný!
Na silniční kolo je 11kg moc.
21.11.15 19:35
Za Anthroposém mate cyklokros jeste tuto stredu start 15:30 a v sobotu toi toi cup, ale bez 23 a muzu.
Je to pekny, ale ta vaha je silena – ja jsem na MTB prestal jezdit, muj posledni bajk mel 10,5, CXko mam asi 9kg… v terenu to zas tak problem neni, ale na silnici po ceste do terenu to je za trest a 11kg si nedovedu predstavit..
Parádní. Jen ta červená na ráfcích mi přijde už trochu moc.
Taky po nich už delší dobu pokukuji. Líbí se mi verze Pro. Akorát jsem si říkal, že na 178cm bude dobrá vel. 53, ale teď si mě trochu rozhodil. No, uvidím na jaře. :)
Můžeme, nedávno tam byl cx pohár, ale byl jsem bohužel ve škole. Dám vědět jak budu mít kolo.
Tak jak ji budeš mít tak můžeme pojezdit,u Antroposu je prý trať na CX…
Skoro jsem si ho koupil taky, nakonec ale vyhrála Dema Scud na kterou ted čekám.
Jj, necekal jsem, ze se s tim da jezdit de facto to same jako na bajku, pokud jde o teren. Sice to trochu lita a bori se, ale to je o zvyku. Samozrejme, ze obcas chybi lehci prevod, ale alespon je sranda:)
JJ,taky jsem dříve nechápal jak někdo může v lese jezdit na celopevňáku a teď mám tohle :-) Ale ta svoboda,člověk nemusí nic zamykat a prostě co vyjede nebo projede je jen na něm .Je to zábava..Měřím 183cm a zatím se stovkou představcem a níž vysunutou sedlovkou,aspoň nemá smysl kupovat karbonovou :-)
Tohle byl muj puvodni favorit, z tech trech se mi nejvice libi, ale nakonec jsem se nechal premluvit na SL. Celkove taky spokojenost, moje prvni kroska a rikam si, proc jsem to nezkusil uz drive:) Za pet b.
Dík.Já jsem čekal na Canyon Inflite ,ale nevydržel jsem a pak jsem zašel do obchodu kde jsem si cuba pořádně projel a bylo rozhodnuto.Za necelých 29 tisíc kč dobrej kup..Ušetřených 11 tisíc kč proti Canyonu půjdou do kol nebo do silnice :-)