Značka | Agang |
Model | Ninja FR 2.0 |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | M |
Hmotnost | 18,7 |
Rám | Dural 6061 |
Vidlice | RST Storm Super 180mm |
Tlumič | X-FUSION Vector R 222 / 70 mm |
Hlavové složení | PRESTINE F9 1.5" taper |
Kliky | TRUVATIV Hussefelt |
Středové složení | TRUVATIV Howitzer |
Měnič | SRAM X7 |
Řazení | SRAM X7 Trigger (9) |
Převodník | Absolute Black Oval 32z |
Kazeta | SRAM PG-950 11-32 (9) |
Řetěz | KMC X9 gold |
Náboj přední | Agang disc 20mm |
Náboj zadní | Agang disc 10mm |
Brzda přední | TEKTRO Auriga Pro |
Brzda zadní | TEKTRO Auriga Pro |
Ráfek přední | AGANG Reverse |
Ráfek zadní | AGANG Reverse |
Pedály | Azonic Blaze |
Řídítka | AGANG dural |
Představec | AGANG dural |
Sedlovka | Force |
Pláště | GEAX DHEA |
Po složení kola jsem jel cca 20km vidle úplně zatuhla hrůza říkal jsem si že to snad ani neni možné..
Pak jsem našel na promo videu pro Agang jak do ní perou olej, tak jsem ji rozebral vyčistil od vazelíny a dal olej do každy nohy cca 25ml a vidle chodí oproti serii o tak 3 lvl lépe. Ale je dost těžká cca 3300g takže plánuji výměnu za nějaky vzduch kolem 2300g abych dal aspoň to kilo na vidli dolu.
Původně jsem si ho chtěl koupit, ale nakonec skládám Haro. A co ta vidle Super Storm? Jaká je? Lidi ji dost pomlouvají.
Ten „škaredý plast za kazetou“ není neužitečný. Já bych bez něj nejspíš nedojel Rychlebské enduro.
23.11.15 11:50
Sundej ten serednej plast pod kazetou, na co ho pri jezdeni potrebujes, to se dava na detsky kola a i tam je to napicu.
No ja mam tu vyzsi ninju na Obyc HR notube, Wetscream s Dusi(300g) s novym vividom a carbon sedlovkou a sedlom 400g a mam tesne pod 17kg.(asi 16.8). Tak hodne zdaru :) Je pravda ze kola su strasne tazitka tak a kdybych vzal treba havoci tak mam o vic nez kilo dolu.
Diky :) koupil jsem to za super peniz vpodstate nove takze kdyz do toho tech 20–30k vrazim budu v cene za kterou bych poridil ninju v podobne vybave a zo kolo se mi libi hlavne mi sedla geo a celkove zajedu na stejne trase stimhle kolem lepsi cas jak na pevnaku co jsem mel :) ja jsem spokojenej verim ze na enduro kole by se mi asi jezdilo lepe ale tohle je srdcovka takze ji poladim a budu spokojenej koukal jsem tu na kluka ktery stahnul vahu ninji na 15kg ;)
Já nevím, ale dostat to na enduro váhu. Nebo aspon na 16kg dá dost peněz. Komplet kola + pláště na bezduš udělá dost, rodla, forbec, sedlo se taky dá. Ale zase bych přidal teleskop. A k 16kg to je fakt dát jinej tlumič a vidli. No prostě by ti zustal rám. On i rám je dost poctivej. Smekam že na tom táhneš AM ježdění
osobne si myslim ze tohle je na enduro moc velka drina.
plaste su sice pekne ale dhea maju cca 1.2 kg ked to prekopne na bezduse s jinymi plastama minon+HR tak snad kilecko
osobne k cemu menit cicoviny za par gramov (riditka sedlovka atd) kdyz tady to chce kola.
PS: to sedlo je mega osklivy
Pedro404: Ok, ale kilo s dusema das, pokud preskakujes z DH plastu. Osobne vazeno a meneno :) (Maxxis DH ST > Maxxis 3C Terra Exo + jine duse nez DH – a sel jsem dolu o kilo a neco…
Ještě vodítko a spodní kladku a máš další půlkilo navíc.. :) aspoň je to trochu posilovna
No z vlastni zkusenosti, dostat kolo o 2 – 3 kila dolu se muze vysplhat na 10–20 tisic :)
Nejlevnejsi zpusob jak shodit hoden a pritom neprijit o nic, jsou plaste a duse – s Maxxisama se dostanes klidne o kilo a pul dolu a budes mit furt perfektni plaste.
Urcite bych pak dal menil predstavec a riditka, tam se da taky dat dolu dost (a ty tam mas hezkou kovadlinu). Sedlo.
No a pak uz je to horsi – vyplety, vidlice, kliky, tlumic :)
Spíše do endura :) jezdím s tím enduro a freeride kolem Prahy na bikepark není moc čas, když to dostanu na váhu kolem 16kg budu spokojenej. Ale i teď se dají jezdit v pohodě delší štreky
prostor pro upgrade tam je, ale Ninja se mi dycky libila..tady hlavne ta barva. Ted je jestli to budes ladit vic do jezdiva – endura nebo vic odolne – bikepark
¨Tak jenom ta vidle váží něco kolem 3kg :/ kola taky těžký dá se tam nahonit celkem dost jen mít na to ty peníze :D