Po 60 tisících mi praskla horní trubka u zaústění bovdenu. Štěrba vyměnil na záruku. Po dalších 40tis praskly obě. To už jsem tam měl odpruženou vidli a záruku už neuznali. Takže nový rám na zakázku, upravený na odpruženou vidli.
Naštěstí jsem jel zrovna pomalu, tak ani nebyla rozbitá huba… Jen trochu silniční lišej – klasika.
(vloženo 22.11.15)
Tady foto druhého rámu po 135tis, vloni opraveno
iron.hide:
jak jsem psal, byla na tom odpružená vidle, takže se změnila geometrie a pak tam taky hrála roli ta bouračka, když do mne zezadu prásklo auto, viz další foto http://www.bike-forum.cz/…07-po-nehode, a i tak to natočilo dalších 35tisíc. Teď mám druhé od Štěrby a krom prorezlé trubičky a nového laku pohoda – 160tis. Předpokládám že to dám do 200t.
solidní nájezd na jedno kolo.
Mě víc baví kola střídat, na bajku dám 5–15 tisíc a jde dál, na silnici 2× víc.
ked najazdis take tisicky kilometrov, tak by si mal mat spolahlivy bajk, a nie ze sa ti rozsype ani nevies kedy.
22.11.15 19:57
Fran7. jasná zpráva… ty Roberta Štěrbu znáš, že ihned soudíš? To je pan stavitel.
Ale ano, Štěrbu brát! Jen to musí být přizpůsobené a nemít moc bouraček. Nový rám mám 10 let, vloni byla oprava po 135tisících, vyměnili vzadu vzpěru (takovou tu krátkou trubku) a nový lak. Počítám, že ještě 4 roky vydrží do 200tis. Pak bych rád nové.Jezdím celoročně do práce, 15tis.
no ale tak ten na to měl asi ten rám trochu přizpůsebený, ne? a jesti ne, ak pochybuju, že na tom kole odjel Gibus 40k km
22.11.15 17:23
vojta2004 – Gibus na takové věci dokázal vyhrát Paříž – Roubaix…
na silniční kolo dát odpruženou vidli a divit se, že to praskne. nečekané :D