Chtěl jsem jet do práce, drobet dohustil duši a za chvíli to udělalo prd a prdnul bok. Normálně se to probrousí špalíkem asi po 42tisících, tenokrát jen 33t km. Přitom mám furt Mavic Open Pro, už mnoho let. Poslední dva páry ulité ve stodole, protože se přestaly dělat (36 děr).
(vloženo 28.11.15)
Nemyslím si, že jsou všechny stejné. Vloni prakticky žádná zima nebyla, ani srážky, tudíž ani posyp. Tak tím spíš by to mělo vydržet déle.
Psal jsem že náhradní brzdí hůř – tedy jiné než origoš STX, ty co mám jsou dobré. A mám je testované od –20°do +45°C.
V zimě doma, v horku v Tunisku.Pokud jsem dal jiné, moc to nebrzdilo – a byly nové z obchodu.A ne levné šmejdy.
Hm, tak pokud brzdi hure, tak to bude znamka toho, ze jsou K.O. a ze ne vsechny dily se maji skladovat…
Ja tim myslel to, ze staci aby se trochu zmenila posypova smes a hned budou vysledky jine. Nebo chces rict, ze vsechny zimy byly stejne?
Tvrdost už řešit asi nejde, když se to nevyrábí. Náhradní mají horší brzdné vlastnosti.
V zimě jednou? – Jezdím celoročně přes 20 let denně do práce, takže srovnání je myslím dostatečné.
Tak spalky – nebude ta guma uz tvrda?
A porovnavas stejne podminky? Jednou budes mit v zime vice soli s piskem a hned ten rafek „najede“ x krat vice km…
Mám ve stodole ještě dva páry a tak už bych to něřešil. Problém je že to má ještě 36 d a stroj asi víc jak 4 až 5 let nevydrží (má 160tisíc, po jedné repasi od Štěrby). Takže dojedu díly a pořídím nový. Ono na to už moc nejdou sehnat ani jiné věci – třeba špalky STX už se taky dlouho nedělaj – mám 4 sady :-), ani hlavové složení není jednoduché sehnat, vloni jsem musel měnit a pouze Chris King měl šroubovací starý systém, servisman si to šel vyfotit, že už to hódně dlouho neviděl!
Na ježdění do práce je drahých ráfků s tenkými boky, jako je Open pro škoda. Stejnou ne li lepší službu odvedou třeba Remerx Stormy za méně než polovinu peněz.
odik: no to teda je, když normálně to má o 10t víc! mám data za posledních 6ks a vždy bylo přes 43t. Vzadu kolem 60t. Při ceně 1200,– ráfek + výplet + práce to je znát.
Rubi: sešroubovat by to mocc nešlo a i kdyby – brždění by pak nebylo to pravé ořechové…
Taky jsem kdysi nahustil malinko víc, aby mi to valilo po silnici a ono to nejelo vůbec. Probržděné ráfky se roztáhly nadoraz mezi véčka :)