Asi profi cyklista :)
(vloženo 30.11.15)
vpoho, nikdo učenej z nebe nespadl…i když to tady občas teda vypadá, že tady se jich urodilo mraky :-D
Oni kucí v Manitou totiž nějak vymysleli/spočítali, že v zadu může být pokova menší a slabší a proto to tak podivně maj… taky mě to tahalo za oči… ale pak sem si zvykl ;-)
Tak to by mně nikdy nenapadlo, holt jsem amatér a s malým přehledem. Tak tedy se omlouvám. Přišlo mi na tom fakt divný, že čepy jsou vpředu a tak jsou namáhané vlastně obráceně a drží to jen šroub.
A navíc to podle mně vypadá divně… No ale to je můj problém.
Renda69: hele sory, ale měl by sis za domácí úkol nastudovat něco z bajkovýho všeobecnýho přehledu, historie a techniky… ony jsou totiž vidle, který maj můstek překvapivě v zadu a čepy na Včka ve předu, tak jak je to na tom dámským Spešlu (nebo na SUPovi dole)… takže podle toho se neorientuj, páč až potkáš vidlu bez můstku (upside-down) nebo nějakou se 2 můstkama (magura), tak budeš v úplný pasti ;-)
T!P: spíš bych ti dal tajnej tip koukat vidlím na patky, většinou je má vidle předsazený a tímpádem je to ta přední hrana ;-)
Atilla: na tom dámském, menším, má to otočené dozadu! Brzdy by neměly být vpředu… Viz stejné foto ve vlákně.
Včera na Marjáně u Stříbrné Skalice. Chlápek udělanej, paní štíhlá, ale stroj jí trochu zprasil. Sobě kotoučovky, výbava, jí otočená vidle, lowend komponenty…
Chudáka kritizujete, přitom mu jen nesedl úḧel hlavovky tak si poladil po svým :-D A zámeček v rámci možností „funguje“ pokud dobře vidím tak jak tak na tom kole neodjedeš :-D jen ten sloup si mohl odpustit úplně :-D
Tam se sešlo víc myslitelů najednou, koukám :)
Sem kdysi něco podobnýho viděl na Autotecu, když tam měli borci vystavenyho Golfa Varianta a na střeše měli 2 kola s opačně nasazenejma vidlema… tak sem to maníkům šel říct a oni na to, že to tak dostali nachystaný a že na to nemůžou šahat.. možná bych to foto nějde ještě dohledal :-D
Jednou jsem tu četl snad i v nějakým vlákně, nebo možná u fotky, že to je uplně v pohodě, dokonce tam pár lidí psalo i nějaký výhody či co :-). Akorát nevím, proč to teď nikdo nepiše sem.
jestli budu mít nový kolo skusím si taky udělat takovouhdle srandu :DD
Na nose manual ideální.
Krásný kolo.
Jo to by stačilo :D ale doma by to byla pěkná fuška s tím zámkem… :/ :D
Rybička: Hele ještě bych pochopil, že to kolo špatně sestavil, ale že ho drahým zámkem zamkne, tak že ho vlastně nezamkne…
Klasická situace, neznalý člověk si koupí kolo v krabici, doma si ho sestaví a dopadne to takhle. To, že to mu nerozumí ale neznamená, že na to nemá, spíš mě zaráží, že když jsou prachy na takovej bike, že už nejsou na servis, kde by to sestavili a seřídili. Stejnou fotku jsem viděl na FB, kde se kámoška chlubila novým kolem a měla tu vidli nasazenou úplně stejně. Sice na HT za 15, ale stejně to člověk nepochopí. A na posledním TestFestu měli takhle otočenou vidli na jednom tušim 4EVERu, kterej tam normálně stál na půjčení. Nevím, jak moc by člověk musel bejt mimo, aby to tam takhle nasadil…
Ale pokaždý jsem se zasmál :-).
Asi se mu to zdálo moc dlouhé. Blatník se mu asi zdál naopak moc krátký, tak dal delší.
A to ještě nic není. Já jsem viděl jednoho, ten měl u té vidle jen jednu nohu.
Zajímavé je, že si někdo kdo má evidentně IQ houpacího koně může dovolit koupit takovéhle kolo:)
individuální nastavení vidlice…a pak že si lidi neumějí nastavit vidli,k čemu kroutítka :-)
Vcelku je to všechno divný, blatník, vidle, ten zámek, přitom docela pěkný kolo..
Asi spěchal, vidli nasadil dobře, ale když dával představec, tak se mu otočila a než si toho všim už to měl nastrojený a honem na švih:D. Mimochodem, to zamknutí kola je taky bomba, zámek Abus s kaleným řetězem, ale bike stačí zvednout a odnést…