Samodofukovací ventilek

Přidat foto

(vloženo 15.12.15)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
-b-n-x-
-b-n-x-

16.12.15 22:12

Tak ten ventilek udelat az na naboji a od nej to vest do pneumatiky hadici.

Jeste by se dala vymyslet pumpicka integrovana primo v naboji a treba tocenim pozpatku by se to dalo dofoukavat :-)

Jeste nekdo vymyslete podobne reseni na predni kolo.

Reagovat
mrofmoha
mrofmoha

16.12.15 14:16

kdyby byl ventilek vysoky ~25 cm, vyresilo by to problem s vetsinou brodu..

…sem mel bejt asi vynalezce.. :D

Reagovat
tromboonen
tromboonen

16.12.15 11:33

LM ajo, ja se dival jenom na obrazek… no ale jak casto a jak dlouho jedes potokem a kolik z toho casu je ventilek pod vodou, ze jo?

Reagovat
KUBULA
KUBULA

16.12.15 10:47

p@X to je jasný že nastavování tlaku v pneu není žádná novinka, Tatra to má už dlouho, ale já měl na mysli samočinné mechanické udržování tlaku, které je součástí pneu. Žádné kompresory a hadice do kol.

Reagovat
LM
LM

15.12.15 22:05

@tromboonen to co pišeš je pravda ale nic to nemění na tom, že to ten vzduch nasává přes ventilek*, takže pokud ho ponoříš tak IMO nasaješ i tu vodu

  • Air is drawn in from the atmosphere through a one-way valve, which sits in the valve stem.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

15.12.15 21:23

sorry, mezi dusi a paskem, ale kdyby se prislo na zpusob jak tam ten modrej bazmeg drzet na miste a nepustit vzduch z okraje pasku, teoreticky by to fungovalo i mezi paskem a plastem? Pravda asi slozitejsi a mene blbovzdorne, ale ten potencial tam je… treba mit ten pasek pri vyrobe vlepeny (jen kraje) do plaste??

Reagovat
tromboonen
tromboonen

15.12.15 21:20

LM: z obrazku to vypada, ze tu hadicku „krmi“ vzduchem prostor mezi paskou a plastem (kde dochazi ke treni a deformaci obou proti sobe = s troskou vzduchu mezi..) takze i kdyz brodis jsi v pohode (pokud tedy normalne po brodu nevylejvas dva litry z kazdeho kola…

Reagovat
strtom
strtom

15.12.15 20:28

Ja to furt nechapu

Reagovat
LM
LM

15.12.15 20:28

Takže pokud s tímto projedu potokem (ventilek pod vodou) a nebude už nafoukáno na nastavený tlak, tak budu mít následně v duši i trochu vody – no nevím jestli je toto zrovna výhoda :-)

Reagovat
drood
drood

15.12.15 19:14

okam z brna- pardon, trochu jsem se utnul:D .

Reagovat
drood
drood

15.12.15 18:16

okam z brna. Ale v tom žádná elektrika není, funguje to čistě mechanicky, na principu zpětné klapky,po dosažení nastaveného tlaku se ventilek uzavře. Na ventilku vidíš stupnici…

Reagovat
depresy

15.12.15 18:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mirabike
mirabike

15.12.15 17:57

no ale je to duše a to je krok z5 :(

Reagovat
Muf_Bike
Muf_Bike

15.12.15 16:37

Hmm siklo by se o víkendu :)

Reagovat
Pedro404
Pedro404

15.12.15 16:29

okam: Nemam s tim nejmenší problém, pokud by to přinášelo výhody převažující nevýhody.

Reagovat
okam_z_brna
okam_z_brna

15.12.15 16:18

Pedro404: elektrika v řazení, v pláštích a kdoví kde ještě… za chvilku abys doma musel mít k opravě kola notebook :D

Reagovat
lukas aka mitro

15.12.15 16:00

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
KUBULA
KUBULA

15.12.15 16:00

Podobnou technologii testují v americe na nákladních autech. Tam to má za úkol udržovat stálý tlak aby auta nejezdila podhuštěná a neprodukovala více škodlivin.

Reagovat
JaMull
JaMull

15.12.15 15:47

Když píchnu ten žlutý pásek tak to stejně přestane fungovat podle mě. A větší defekt to prý stejně nestihne nafouknout. Ale princip super..

Reagovat
Pedro404
Pedro404

15.12.15 15:03

Jestli to fakt funguje, tak nářez! V budoucnu by tam mohli přidat nějakou elektriku co by umožnila ovládání tlaku z řídítek, to už by bylo mega hustý:)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Barcak 8
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7