Tak ten ventilek udelat az na naboji a od nej to vest do pneumatiky hadici.
Jeste by se dala vymyslet pumpicka integrovana primo v naboji a treba tocenim pozpatku by se to dalo dofoukavat :-)
Jeste nekdo vymyslete podobne reseni na predni kolo.
kdyby byl ventilek vysoky ~25 cm, vyresilo by to problem s vetsinou brodu..
…sem mel bejt asi vynalezce.. :D
LM ajo, ja se dival jenom na obrazek… no ale jak casto a jak dlouho jedes potokem a kolik z toho casu je ventilek pod vodou, ze jo?
p@X to je jasný že nastavování tlaku v pneu není žádná novinka, Tatra to má už dlouho, ale já měl na mysli samočinné mechanické udržování tlaku, které je součástí pneu. Žádné kompresory a hadice do kol.
@tromboonen to co pišeš je pravda ale nic to nemění na tom, že to ten vzduch nasává přes ventilek*, takže pokud ho ponoříš tak IMO nasaješ i tu vodu
sorry, mezi dusi a paskem, ale kdyby se prislo na zpusob jak tam ten modrej bazmeg drzet na miste a nepustit vzduch z okraje pasku, teoreticky by to fungovalo i mezi paskem a plastem? Pravda asi slozitejsi a mene blbovzdorne, ale ten potencial tam je… treba mit ten pasek pri vyrobe vlepeny (jen kraje) do plaste??
LM: z obrazku to vypada, ze tu hadicku „krmi“ vzduchem prostor mezi paskou a plastem (kde dochazi ke treni a deformaci obou proti sobe = s troskou vzduchu mezi..) takze i kdyz brodis jsi v pohode (pokud tedy normalne po brodu nevylejvas dva litry z kazdeho kola…
Takže pokud s tímto projedu potokem (ventilek pod vodou) a nebude už nafoukáno na nastavený tlak, tak budu mít následně v duši i trochu vody – no nevím jestli je toto zrovna výhoda :-)
okam z brna. Ale v tom žádná elektrika není, funguje to čistě mechanicky, na principu zpětné klapky,po dosažení nastaveného tlaku se ventilek uzavře. Na ventilku vidíš stupnici…
15.12.15 18:07
okam: Nemam s tim nejmenší problém, pokud by to přinášelo výhody převažující nevýhody.
Pedro404: elektrika v řazení, v pláštích a kdoví kde ještě… za chvilku abys doma musel mít k opravě kola notebook :D
15.12.15 16:00
Podobnou technologii testují v americe na nákladních autech. Tam to má za úkol udržovat stálý tlak aby auta nejezdila podhuštěná a neprodukovala více škodlivin.
Když píchnu ten žlutý pásek tak to stejně přestane fungovat podle mě. A větší defekt to prý stejně nestihne nafouknout. Ale princip super..