Značka | Superior |
Model | X-Road Team Issue |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 56 cm |
Hmotnost | 8,5 |
Rám | Carbon Road Race CRB |
Vidlice | Full Carbon UD |
Hlavové složení | FSA NO.42/ACB-A |
Kliky | Shimano Ultegra 6800 50/34T |
Středové složení | Shimano SM-BB72-41B |
Přesmykač | Shimano Ultegra 6800 |
Měnič | Shimano Ultegra 6800 SS |
Řazení | Shimano ST-RS685 |
Převodník | Shimano Ultegra 6800 50/34T |
Kazeta | Shimano CS-5800 11-32T |
Řetěz | KMC X11L |
Náboj přední | DT Swiss R23 Spline Disc 15/100mm |
Náboj zadní | DT Swiss R23 Spline Disc 12/142mm |
Brzda přední | Shimano BR-RS685 hydraulic disc brake 140mm |
Brzda zadní | Shimano BR-RS685 hydraulic disc brake 140mm |
Brzdové páky | Shimano ST-RS685 |
Ráfek přední | DT Swiss R23 Spline Disc |
Ráfek zadní | DT Swiss R23 Spline Disc |
Dráty | DT new aero / DT aero comp |
Pedály | Shimanno XT PD-780 |
Řídítka | HL Corp X-Road Compact |
Představec | Bontrager Rhythm Pro 7°, 9 cm |
Sedlovka | FSA K-Force Light SB25 |
Sedlo | Fizik Aliante R5 MG |
Pláště | Schwalbe G-One EVO 700x30C / Racing Ralph Performance 33-622 (28×1,30") |
Měřím 184 cm. Nedokážu porovnat s jiným kolem, protože tohle je moje první „silnička“. Hledal jsem univerzální kolo, který dobře pojede na silnici ale současně vydrží rozbitou polňačku a lehčí terén, do rámu se vleze širší plášť a pokud možno nepoužívá žádný nestandardní řešní. Chtěl jsem něco na hydraulických kotoučovkách, s pevnýma osama, s relativně slušnýma kolama a za rozumnou cenu. Na zimu a do terénu jsem si pořídil druhý set zapletených kol DT Swiss R24 na který jsem obul Racing Ralphy. Hodně mě lákal GT Grade, ale v podobné výbavě byl dražší, vzadu nemá pevnou osu je to víc gravel. Jak jsem psal, nemůžu porovnat s jiným kolem, takže jsem spokojenej.
Jako pěkné. Taky uvažuji o tomto kole, tak jsem se chtěl zeptat, zda je to kolo spíš na cyklokros nebo je to varianta pohodlného silničního kola, ve stylu Giant defy, Specialized roubaix nebo Trek Domane. jsou na asfaltu cítiti nějaké významné limity? Díky za odpověď.
Vzhledem k tomu jak je to kolo nalesteny a i gumy jsou sotva spinave tak to bahno evidentne slouzi jen jako stojan (coz je teda stylovy)… ale jako reklama dobry :)
les: ale oboje ma spolecny, ze at na tom jedes, kde na tom jedes, vzdycky je to z nouze ctnost. :-)
16.12.15 17:25
File12: v okoli Kladna jezdim pomerne casto, ale v tydnu jezdim casto za tmy, takze cyklisty v lese ani na silnici temer nepotkavam. Kor nekoho na krosce ci gravelu.
Jinak kolo fajn, taky se mi libilo. Nakonec jsem nahodou sehnal GT Grade za hubicku, nahodil 35mm cx plaste a v tydnu po praci na nic jineho nesedam :)
Taky jsem zatím viděl jen na bf všechny cyklokrosaře. V okolí kladna jinak nikdo. Mě ta kategorie přijde super. Pro moje ježdění pokud chci švihat. i Ten Cannon Slate se mi líbí. Jen leftynu bych nedal.
Máš to prostě super a dává to i smysl v zimě kdy bych na silnici mohl jen v hodinách tmy a na to vzít cx a vletět na stezku je k nezaplacení.
Kolo moc pekne. Jen ty riditka maji nesmyslny tvar a tomu je pak prizpusoben i posed.
super. Pak by to chtělo nějaký dojmy z jízdy, kvality zpracování atd. :-) na katalogových fotkách bych ani neřekl, že ty řídítka jsou tak nekompaktní :-) viz singlespeed
16.12.15 08:14
p@x: Tento rok jsem zatím ani na silnici ani v terénu žádného zástupce tohoto segmentu ani koutkem oka nezahlédl, takže bych to s tím rozjezdem tak optimisticky neviděl. Ale třeba fat/snow bajka už jsem potkal :-).
16.12.15 08:00
Ne moc vhodný tvar řídítek a jejich natočení nahoru hodně prodlužuje posed, původní 120 mm představec byl nesmysl. Teď s tím kratším Bontragerem je to lepší, ale berany si i tak říkají o výměnu za kompaktnější, třeba FSA nebo Ritchey. Nebo bych alespoň zkusil pootočit řídítka dolů (tím se zkrátí spodní úchop, takže bude pouižitelný) a posunout brzdové páky dozadu/nahoru (zkrátí se i horní úchop za páky).
Váženo necelých 8,2 kg bez pedálů, ale hmotnnost s pedálama jsem dopočítal podle katalogové hmotnosti pedálů.
15.12.15 21:53
Vypada pekne, na SUPa velmi… vyska hlavy se mi moc libi… ale 8,5 kg (jestli je to skutecnost) je na takovouhle raketu porad dost, nechci rejpat a vaha neni vse, ale srovnatelne kolo s rafkovejma by bylo o kg lehci rek bych.. jeste asi bude chvili trvat, nez budou kotoucovy a rafkovy modely rovnocenne na stejne urovni
Koukám, že letos jsou skoro na každé terenější silničce DT Spline kola. 8,5kg to má skutečně nebo je to hmotnost z katalogu?
15.12.15 20:50