RB

Přidat foto

poriadne ceske kolo z talianskou vidlou

(vloženo 19.12.15)

SkyNets
Ohodnoť bajk: (2.5  / 11 hlasujících)
Značka RB
Model Dragster FR
Modelový rok 2008
Velikost M
Hmotnost 18
Rám RB aluminium Hand Made
Vidlice Marzocchi Monster 1999
Tlumič Fox DHX
Hlavové složení A-Head
Kliky Shimano
Středové složení Shimano
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano Deore RD-M510
Řazení SACHS Neos
Převodník Shimano
Kazeta Shimano 11-34 8 speed
Řetěz Shimano IG 31
Náboj přední Novatec 3 in 1
Náboj zadní Novatec 150 x 12
Brzda přední Shimano Saint
Brzda zadní Shimano XT
Brzdové páky Shimano Saint
Ráfek přední Remerx Jumbo
Ráfek zadní Remerx Jumbo
Dráty nerez cierne
Řídítka TryAll
Představec Point cube
Sedlovka 27,2
Sedlo K2
Pláště Kenda coyote

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kassar007
kassar007

23.12.15 20:20

Kesu: je to tak kdž DD vážil svojí V10c v XL tak jsem docela koukal ........ myslim 2.8kg na ultimát sjezďáka luxus.

Reagovat
petrun
petrun

21.12.15 08:51

Rám vidím, vidlici vidím, kde je kolo?

Reagovat
Nimrod
Nimrod

21.12.15 05:00

nějak nechápu, co tu řešíte. řekl bych, že kraviny. tohle nevypadá na ultra light weight stavbu, tak proč tu rozjíždíte tuto debatu? před lety měl můj sjezďák 23 kilo a nikomu, včetně mě, to nevadilo, když jsem ho zrovna tedy nenesl do schodů…

Reagovat
Pedro404
Pedro404

20.12.15 21:39

kesu
kesu

20.12.15 21:29

Pedro404:

Nevím jaká V10 má 16kg, moje s Doradem, pružinovým tlumičem a 2,2kg kolama má 15,6kg.

Reagovat
kesu
kesu

20.12.15 21:28

Aha, tak se omlouvám za uvedení v omyl. 3,8kg bez tlumiče je na DH al rám docela slušný. 901 má bez tlumiče cca 3,4Kg. Každopádně AL Session,Moondraker atd má kolem 3,3kg. Top kola jako je V10,SessionC atd. Mají 2,7 kg +/-

Reagovat
kassar007
kassar007

20.12.15 21:08

Kešu: můj dragster (jeden z poslednich) má bez tlumiče 3,8kg ........ tedy nijak težký rám, skoro jako moje Banshee RUNE V2 z roku 2015 :-)

Reagovat
svářeč
svářeč

20.12.15 20:55

jo tak to bych nevymyslel:-D

Reagovat
lukas aka mitro

20.12.15 20:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
svářeč
svářeč

20.12.15 20:46

v tom případě RB předběhlo ***** dobu když na tomhle jde udělat lehčí bajk než umí slavný YT:-)

pořád v tom ale vidím toho olprana:-D

Reagovat
Pedro404
Pedro404

20.12.15 20:27

Tongin: Když o tom víš hovno, tak tady aspoň nemystifikuj, namátkou nová V10 má 16,3 bez pedálů, karbonovej YT Tues 17,1 bez pedálů.

Reagovat
Tongin

20.12.15 19:51

Pedro404: tak ty uz jsi se dlouho nepodival do kalendare, jakej je rok zejo…ze mas Blanjdsajda tezkyho, jak ingot, neznamena, ze to tak musi nutne byt uz vsech.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

20.12.15 15:39

svářeč: Je to lehčí než průměrnej sjezďák bych řek.

Reagovat
svářeč
svářeč

20.12.15 15:20

lukas:samozřejmě že krasotinka.-)

Reagovat
Franta
Franta

20.12.15 15:13

No ono dneska je furt 17kg u sjezdaka docela normalni vaha…

Reagovat
lukas aka mitro

20.12.15 15:12

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
svářeč
svářeč

20.12.15 15:00

Pedro404:tak pod 17 už je to peříčko:-D

Reagovat
kesu
kesu

20.12.15 14:06

Jestli se dobře pamatuju, poslední Dragster měl 4,8 bez tlumiče. Tzn o 2kg víc než top karbonový DH rámy. Ale v té době jezdily o hodně těžší rámy (Stinky měla skoro 6kg bez tlumiče, Banschee taky tak)

Reagovat
Pedro404
Pedro404

20.12.15 13:54

svářeč: Dragster se dal postavit pod 17 kg.

Reagovat
Tongin

20.12.15 12:47

Bejvavalo… dnes fujka

Reagovat
Nimrod
Nimrod

20.12.15 11:19

nejlepší monster a jedna z nejlepších starých marun. jen škoda, že je přestříkaná

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

20.12.15 10:04

Nechapu, proč tam není celé kolo. Kdyby to celé kolo někdo prodával, hned bych koupil.

Reagovat
Carloss
Carloss

20.12.15 09:57

Tenhle ram bych chtel uz jen z toho, abych sundal sedlovou trubku a vyzkousel jezdeni dolekopcom bez ní :) a pak to dal na okrasu na zeď

Reagovat
Franta
Franta

20.12.15 09:19

to Svarec: no ono to vypada dost tezce, ale popravde to bylo hodne „vydlabane“ :) a ten ram opravdu extremne tezky nebyl. On nebyl nejak hodne tezky celkove…

Reagovat
svářeč
svářeč

20.12.15 09:07

tenhle rám mi připomíná dětskýho odpruženýho olprana co jsem kupoval před 15lety dceři.

vážil taky metrák

Reagovat
Carloss
Carloss

20.12.15 08:08

Pepino: ideální geo a nastavení bude tehdy, až se dokáže změnit v průběhu sjezdu dle sklonu a náročnosti trati.. a myslím, že to ani tak dlouho trvat nebude

Reagovat
Franta
Franta

20.12.15 00:19

to Pepino: nevim zda je to reakce na me, ale geometrie se menej a jsou lepsi nez predtim, stejne jako se meni komponenty a jezdeni celkove. Nikde nepisu ze je to konecny stav… ale kdo jezdi casto a par kol uz vymenil, asi me da za pravdu, ze to proslo velkym vyvojem. Od RB jsem mel dve sjezdova kola, takze mam s cim srovnavat.

Reagovat
pepino
pepino

19.12.15 23:54

Zajímavý s tou geometrií, to trvalo 30 let, než se přišlo na ideální geometrii? Nebo ta nejideálnější ještě není?

Reagovat
lukas aka mitro

19.12.15 21:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zoidberg

19.12.15 20:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Dejv94
Dejv94

19.12.15 20:48

Kolo, co svět neviděl… :-D

Reagovat
Franta
Franta

19.12.15 20:39

Sveho casu to bylo hezky, ale uz to ma nejlepsi zasebou, zvlast co se tyce geometrie…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 6
Kolobezkar 65
benobiker 30
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8