Značka | RB |
Model | Dragster FR |
Modelový rok | 2008 |
Velikost | M |
Hmotnost | 18 |
Rám | RB aluminium Hand Made |
Vidlice | Marzocchi Monster 1999 |
Tlumič | Fox DHX |
Hlavové složení | A-Head |
Kliky | Shimano |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano Deore RD-M510 |
Řazení | SACHS Neos |
Převodník | Shimano |
Kazeta | Shimano 11-34 8 speed |
Řetěz | Shimano IG 31 |
Náboj přední | Novatec 3 in 1 |
Náboj zadní | Novatec 150 x 12 |
Brzda přední | Shimano Saint |
Brzda zadní | Shimano XT |
Brzdové páky | Shimano Saint |
Ráfek přední | Remerx Jumbo |
Ráfek zadní | Remerx Jumbo |
Dráty | nerez cierne |
Řídítka | TryAll |
Představec | Point cube |
Sedlovka | 27,2 |
Sedlo | K2 |
Pláště | Kenda coyote |
Kesu: je to tak kdž DD vážil svojí V10c v XL tak jsem docela koukal ........ myslim 2.8kg na ultimát sjezďáka luxus.
nějak nechápu, co tu řešíte. řekl bych, že kraviny. tohle nevypadá na ultra light weight stavbu, tak proč tu rozjíždíte tuto debatu? před lety měl můj sjezďák 23 kilo a nikomu, včetně mě, to nevadilo, když jsem ho zrovna tedy nenesl do schodů…
Pedro404:
Nevím jaká V10 má 16kg, moje s Doradem, pružinovým tlumičem a 2,2kg kolama má 15,6kg.
Aha, tak se omlouvám za uvedení v omyl. 3,8kg bez tlumiče je na DH al rám docela slušný. 901 má bez tlumiče cca 3,4Kg. Každopádně AL Session,Moondraker atd má kolem 3,3kg. Top kola jako je V10,SessionC atd. Mají 2,7 kg +/-
Kešu: můj dragster (jeden z poslednich) má bez tlumiče 3,8kg ........ tedy nijak težký rám, skoro jako moje Banshee RUNE V2 z roku 2015 :-)
20.12.15 20:52
v tom případě RB předběhlo ***** dobu když na tomhle jde udělat lehčí bajk než umí slavný YT:-)
pořád v tom ale vidím toho olprana:-D
Tongin: Když o tom víš hovno, tak tady aspoň nemystifikuj, namátkou nová V10 má 16,3 bez pedálů, karbonovej YT Tues 17,1 bez pedálů.
20.12.15 19:51
Pedro404: tak ty uz jsi se dlouho nepodival do kalendare, jakej je rok zejo…ze mas Blanjdsajda tezkyho, jak ingot, neznamena, ze to tak musi nutne byt uz vsech.
20.12.15 15:12
Jestli se dobře pamatuju, poslední Dragster měl 4,8 bez tlumiče. Tzn o 2kg víc než top karbonový DH rámy. Ale v té době jezdily o hodně těžší rámy (Stinky měla skoro 6kg bez tlumiče, Banschee taky tak)
20.12.15 12:47
Bejvavalo… dnes fujka
nejlepší monster a jedna z nejlepších starých marun. jen škoda, že je přestříkaná
Nechapu, proč tam není celé kolo. Kdyby to celé kolo někdo prodával, hned bych koupil.
Tenhle ram bych chtel uz jen z toho, abych sundal sedlovou trubku a vyzkousel jezdeni dolekopcom bez ní :) a pak to dal na okrasu na zeď
to Svarec: no ono to vypada dost tezce, ale popravde to bylo hodne „vydlabane“ :) a ten ram opravdu extremne tezky nebyl. On nebyl nejak hodne tezky celkove…
tenhle rám mi připomíná dětskýho odpruženýho olprana co jsem kupoval před 15lety dceři.
vážil taky metrák
Pepino: ideální geo a nastavení bude tehdy, až se dokáže změnit v průběhu sjezdu dle sklonu a náročnosti trati.. a myslím, že to ani tak dlouho trvat nebude
to Pepino: nevim zda je to reakce na me, ale geometrie se menej a jsou lepsi nez predtim, stejne jako se meni komponenty a jezdeni celkove. Nikde nepisu ze je to konecny stav… ale kdo jezdi casto a par kol uz vymenil, asi me da za pravdu, ze to proslo velkym vyvojem. Od RB jsem mel dve sjezdova kola, takze mam s cim srovnavat.
Zajímavý s tou geometrií, to trvalo 30 let, než se přišlo na ideální geometrii? Nebo ta nejideálnější ještě není?
19.12.15 21:05
19.12.15 20:52