Po docela zasadni zmene geometrie se na tom da docela hezky jezdit. Nasazen kratsi tlumic, stred o skoro 40mm nize, uhly taky prijemnejsi. Konečný zdvih 150 vpředu a 135 na zadku.
A zadni brzda vedena standardním způsobem a ne tak debilne jak to navrhli.
(vloženo 20.12.15)
Pro upravu geometrie, tohle kolo ma hrozne vysoko stred a jezdilo se na tom velice zvlastne. Kratsi tlumic to zmenil na dnes beznou vysku a kolo se chova uplne jinak. O zmenu zdvihu neslo vubec, o je jen dusledek.
Důvod toho snižování zdvihů? (jen se ptám)
Tou sou rady :-D
Ano, na sezonu pujdou jine gumy, ale ted dojedeme tyhle…
Možná bych přemýšlel o plášti který má záběr, než ho nesmyslně otáčet a připravovat se ještě o brzdění. Protože pokud cítíš, že máš lepší záběr, tak logicky musí méně brzdit:) Ale no flame každý má svoje:) Jezdím ikona a rock razora, takže nějak tak tuším jak se tyhle nízké figury chovají teď v tomhle počasí.
Nevim kolik ardentu v 2.25 si jezdil…podle me to je rychla guma ktera moc nebrzdí…at uz vyrobce pise sebelepší vlastnosti…
Jsem zapomněl, že tam ty náběhové hrany dělá výrobce aby to hůře brzdilo:) Ale jinak chápu, že každý není takový borec jako já:)
Na zaber se mi takhle osvedcil…brzdit nebrzdi ani kdyz je opacne…a aby nejel…tobsi borec kdyz na valivem odporu poznas orientaci vzorku…tak dobry holt nejsem ;-)
Vzhledově je to kolo moc hezký, líbí se mi, když horní rámovka drží stejnou linii jak zadní vzpěry
Cele kolo sme brali, ale většinu dilu sem pouzil na svou hatatitlu…
Na hadicce mi vadilo ze pri propruzeni se zvetsoval oblouk a dotykal se nohy
Tys kupoval jen rám? Já ten tu hadičku zadní brzdy vyřešil tak,že u hlavka jsem to chytl stahovaci páskou a už se to tam nevytahuje,ikdyž zadni stavba pracuje.