Běžně nastrojené na celodení výlet
Zadní blatník je připáskovaný k rámu - kryje smyk
Bez navigace ani ránu
V brašně nářadí, šrajtofle, kampakt foťák
Blikačka musí bejt - občas se vracím potmě
Ješt že to je dost široký
Moje oblíbená šišatá kolečka
Nemám rád nášlapy a v zimě stejně nepoužitelný - jezdím v pohorkách
Detail uchycení blatníku
Zefalka docela dobře funkční
Sedlo paráda, zadek nebolí ani po mnoha km a hodinách
Edit foto
Košík Ti, brašny Revelated, navigace Garmin Montana 650 – 250g
Titanové díly jsou voleny pro mechanickou výdrž a odolnost počasí.
Stavba je koncipovaná jako cestovní horák.
(vloženo 26.12.15)
Značka | Lynskey |
Model | M 290 |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | 16,5" |
Hmotnost | 13, vč. pedálů a blatníků |
Rám | Lynskey, Titan, velikost M |
Vidlice | FOX, Float 29 |
Hlavové složení | Chris King |
Kliky | Rotor, 175mm |
Středové složení | Chris King |
Přesmykač | XTR |
Měnič | XTR |
Řazení | XTR |
Převodník | Rotor 22-32-44, ovál |
Kazeta | XTR |
Řetěz | XTR |
Náboj přední | Chris King |
Náboj zadní | Chris King |
Brzda přední | XTR |
Brzda zadní | XTR |
Brzdové páky | XTR |
Ráfek přední | NOTUBES ZTR Archex 29 |
Ráfek zadní | NOTUBES ZTR Archex 29 |
Dráty | Sapim CX-RAY |
Řídítka | Thomson Titan, 730mm |
Představec | Thomson Elite X4 |
Sedlovka | Lynskey Titan |
Sedlo | Bontrager |
Pláště | Schwalbe Smart Sam, 29x2,1 , Nobby Nic 2,25 |
Émonda:
Díky. Vyplnil jsem formulář na jejich webu, prý nejsem 1. majitel. Tak jsem odepsal, že to patrně koupil Klezl na firmu, odpověděli, zemní on není první. No a pan Klezl od té doby dělá mrtvého brouka. Zjevně jsem zaplatil málo za 2 stroje celkem 300 litrů je malej výdělek. Takže jsem se nas… a nechal to zavařit za 800,– Mimochodem chlápek dost nadával, že to je tenké jak plechovka od piva.
Kross dám foto, ale už je značně jiný, povyměňoval jsem toho už hodně.
Rendo, hod sem toho tvého krosse. jak jsi spoko a jak dokázal nahradit titan.. držím palce ať ti záruku uznají, jinak doživotní záruka je jenom obrovská marketingová lež (pro některé výrobce). Tohle by měli normálně uznat a poslat nový. Aspoň Trek to tak má, jsem živým důkazem. Drž se! Ahoj
Pan Klezl z Bicyclecafe tvrdí, že výrobce odmítá uznat záruku, ptž se to prej musí každoročně jim poslat na rentgen, což je kolosální cypovina. Musím napsat přímo do Ameriky. Jinak prý oprava za 80$ a ppoštovné s pojištěním za 300$ – spadli z jahody naznak!
DžeyÁr: a to se mrkni na moje hlavní kolo – do toho by nikdo neřekl, že to původně stálo asi 35 – ani když to bylo nový!mezek do práce
Sranda je že kdyby to čorkař potkal před hospodou mezi dvěma jinými koly, tak by jistě šáhl po jednom z těch dvou :-). Přitom takový šperk. Máš to dobře „maskované“.
Trochu jsem to odstrojil a nafotil. Nejsem Saudek, žádný foto zázraky nebudou. Navigaci sundávat nehodlám, je to děsnej vopruz – tedy ta objímka.
Proti vidli nic osobního:) jen mam raději sida a na tohle kolečko bych dal černýho sida.
Nebo pevnou vidli;)
paradni kolecko bez kompromisu… cloveku by bylo skoro lito pouzivat to jen jako „cestak“… Chce to lepsi fotky kazdopadne…
waters: co máš proti téhle vidlici? Já jsem u téhle verze Foxky před CTD taky skončil.
Na dvojplacku nemám. Jednak jsem už slabej, jednak nějaké ty zdravotní problémy, které se dají takhle eliminovat – trochu.
Na závody vůbec nejsem stavěný psychicky – nějak mi to nic neříká – tedy osobně. Třeba jsem divnej, ale je mi to celkem jedno jak dojedu a tak si jedu podle svého.
Každý víkend to provětrám tady někde kolem (bydlím u Ondřejova – Říčany) a to dám většinou 40–50km lesem. A v klidu to zapíchnu na pivko na půl hodiny. Fakt už nemám potřebu někam šturmovat, od toho jsou mladší a zdravější a dravější…
Rendo nic zásadního bych neměnil. Jen bych dal dvojplacku a asi jinou vidli. Ladil bych to spíš jako závodní bajk na kratší štace:), ale chápu, že pro tvé nasazení ti vše zvolené vyhovuje;)
waters: přesně, je to na výlety, abych všude v pohodě dojel. Titan je nejlepší!
Koukal jsem, že Lynskey dělá už i Ti představce – docela mně to láká, za 200$, sice dražší, ale k tomu by se to hodilo.
Co bys ladil jinak?
Na ovály jsem zvyklý (ale Rotor prd vydrží, na silničce jsem ho už měnil, asi po 30tis km).
na tomhle kole je vidět, že ho máš max přizpůsobené na své dlouhé výlety. já bych ho poladil jinak;)
titan je nejlepší.. taky se dočkám:)
Skládám něco podobného titanového jen ve 26", XT sadě a černé Foxce :-)
26.12.15 20:05
A to mě se tady vyčítalo, že mám „nabalený“ kolo. Oproti tomuto, tam nemám nic.
Na takové dlouhé cesty bych určitě volil komponenty nižších řad a lempluvzdornější vidli.
26.12.15 19:28
Fotil jsem to ve středu u Berouna na cestě a nechtělo se mi to odstrojit. Ale asi by to bylo lepší.
Na cesty beru ještě batoh – Gruzie, Kyrgyzstán a pod. Tam jedeš celej den sám a co nemáš, to prostě nemáš.
Brašny a XTR je prapodivná kombinace, ale pro nadšeného cestovatele určo fajn.