proběhla výměna tlumiče Van R za float a řazení z 2*10 na 1*10. sem zvědavej na jakou se dostanu váhu ještě s výměnou vidle…
(vloženo 12.1.16)
LT: Já bych počkal až na další generaci. Enduro ti vydrží nejspíš na věčnost
na 2013, bylo ve špatné velikosti (M), do ruky celkem padlo…
Kome: Mám šetřit na nějakej novej?
LT: váhový rozdíl bude asi minimální, spíš je ten rám víc „vychytanej“ a hlavně nižší.
Kome: jo jo vím, ale nemyslel jsem si že je tam až tak velkej rozdíl…Máš ten rám lehčí než já?
Atilla: Po prodeji DH kola jsem byl s endurem akorát dvakrát na Monínci… HT, hmm…škoda že jsem prodal GT chuckera :D
Los: Do parku kolo máš, tak si myslím, že na zbytek je endurko ideál. Ht je stejně nejlepší:)
Lt, ty mas o generaci starší, to bylo evo v podstatě stejné jako běžný enduro, u toho co mam ja to ma je i jiny ram, sice jen lehce, ale společné jsou jen hlava, stred a sedlova trubka se zadni stavbou.
Atilla: tím pádem jsem si koupil špatné kolo :( :D
Los: Ten rám má jinou geo, je těžší a má víc zdvihu. Ale máš pravdu, že EVO 2013 bylo hodně podobné jak to tvoje. Pak z toho udělali mini-DH
Jop, vím že je to EVO, ale mám za to že krom tlumáku a roku výroby není v rámu rozdíl
Tak to jsi dle mě měl začít výměnou kol. Ta vidle je poměrně lehká asi 2350g což je slušný na pružinu. Při správným množství oleje a tlaku v tlumení to vůbec nechodí špatně.
Pánové… Me to vyhovuje takhle mnohem vic. A Davide, jezdit jenom z kopce a po rovině, tak tam pruzinu taky necham… :D chci z toho mit lehký enduro a to se vyrábí normálně na 160mm tak jaký XC :)
Aaaano, pojďme z toho udělat xc mašinu! :D
Celopér jsem měl už teda pár pod „zadnicí“, ale tlumič jsem tedy srabácky nikdy nezamykal… navíc s tím floatem sis tedy výrazně pohoršil… :P
Hezké, já ho mám na 14kg :)
jede to výrazně lépe :-) hlavně zas můžu zamykat do kopců, jelikož moc kruhově šlapat neumím, takže mi to dost pomáhá.
zatím jsem s tím žádný velký šílenosti nezkoušel, ale chodí to pěkně.