Canyon Strive 6.0 2013

Přidat foto

V dubnu to budou 2 roky co to kolo mám a vesměs jsem s ním spokojen. Kola půjdou pryč, hned jak našetřím. Ložiska už v létě nebyla kulatá, ráfky jsou jak z plastu… Elixíry jsou hrozné brzdy, na zadku se to ještě dá snést, ale jako hlavní brzda ne-e. Rám po roce prasknul, zadní spodní kyvka, vepředu u mrňavých šroubků, reklamace po měsíci vyřízena. Základní gumy Maxxis ardent a minion DHF jsou hrozné až ještě horší :) Dolu kopcom ano, ale kdo to má tahat nahoru? Schwalbe HD nebo NN jsou úplně jinde, dá se na nich za den nalítat přes 150km, ve sjezdu drží stejně a co je docela velká výhoda, na maxxisech sem najel cca 1000km a vypadají stejně jak Schwalbe po 6000km. Zadní HD vydržel cca 15000km. Jinak v kokpitu mám navíc Fenixe PD35 a Sigmu Roxe 6.0 a nemůžu si stěžovat.

(vloženo 17.1.16)

Wolfford
Ohodnoť bajk: (3.5  / 20 hlasujících)
Značka Canyon
Model Strive 6.0
Modelový rok 2013
Velikost 19
Hmotnost 13.5
Vidlice Fox 32 evo CTD
Tlumič Fox float CTD
Hlavové složení CaneCreek nějaké..
Kliky Race Face
Středové složení Mortop BB1SM
Přesmykač Shimano Deore XT 2sp
Měnič Shimano Deore XT 10sp
Řazení Shimano SLX
Převodník Aerozine 36z
Kazeta Shimano XT 10sp
Řetěz Shimano HG-95
Náboj přední Ani podívat se na něj nechci... Sunringlé
Náboj zadní Taktéž... Sunringlé
Brzda přední Hope V4 tech stealth
Brzda zadní Avid Elixír 5
Pedály Force DH alu
Řídítka Race Face Evolve 760mm
Představec Race Face 60mm
Sedlovka RS reverb
Sedlo Nejlevnější co snad existuje
Pláště Schwalbe Hans Dampf

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Dejv94
Dejv94

19.1.16 21:33

Nevěřím že zadní plášť dal 15tis km, navíc to, co máš na druhé fotce je už dávno po smrti. 6 tis na předku ještě budiž, ale i tak bude na předku už dost ojetej (natož 15 vzadu).

Reagovat
maverick82
maverick82

19.1.16 19:57

zrovna tenhle model prodávám, byl jsem s ním moc spokojenej – tuhej, dolů se mu chtělo fest a nahoru fungoval propedal. když se to odlehčí a doladí komponenty podle preferencí, je to dříč.

Reagovat
Wolfford
Wolfford

19.1.16 19:06

Jendo, tak mi prosim řekni, jak přesně vypadá terén hodný tohoto bika? :) Nemyslim to zle, ironicky ani jinak hnusně. Jen mě to zajímá. Skoky se tam daj najít, hodně rozbité cesty taky, nestalo se mi, že bych těch 160mm nevyužil :) Minimálně polovina cesty je podle mého na toto kolo parádní. Zbytek beru jako tréning na dalších 50% jiné dobré cesty :) Ono ani v alpách se nedá namotat 100km čistě kořenů, šutrů, dropů, skoků…

Reagovat
YODA
YODA

19.1.16 10:22

kde je napsany ze s takovym kolem nemuzes jezdit i v min narocnym terenu? k cemu vic kol když jedno zvládá všecko ;-)

Reagovat
Jenda
Jenda

18.1.16 21:54

no jo, tam ale terén hodný tohoto bika nenajdeš skoro nikde ;-)

Reagovat
Wolfford
Wolfford

18.1.16 13:32

Wildo: Viz pm

Jendo: Stodůlky (P13) – Karlštejn – Křivoklát – Okoř – Stodůlky po turistických dá něco kolem 130–160km, podle toho jak to namotáš. Asfaltu je tam pomálu. V zimě to nedám, ale v létě to takový problém neni :)

Reagovat
Jenda
Jenda

18.1.16 13:06

tak jestli ujedeš 150 km s 36z převodníkem v terénu alespoň trochu adekvátním tomu kolu, tak pak věřím že i HD těch 15kkm dá :-D

Reagovat
wilda81
wilda81

18.1.16 12:12

Rám by zasloužil lepší/mohutnější vidlici a tlumič. Právě nemožnost nacpat tam nějaký rozumný (CCDB, Vivid, RC4) rozhodla, že šel rám nakonec z domu. Jinak mi ale geometrií seděl neskutečně.

*P.S. Po mém Strivu mi tu zbylo lehce jeté kombo HD/NN. Nechceš je? :)

Hans Dampf 26×2,35 SnakeSkin TrailStar

Nobby Nic 26×2,25 SnakeSkin PaceStar*

Reagovat
Wolfford
Wolfford

18.1.16 12:03

Zkusím najít fotky po každých 2000km, té gumy. Četl jsem tu „články“ o tom, že nic nevydrží, tak sem je pořídil a jsem s nima nadmíru spokojen. 15k má, samozřejmě už to je skoro galuska (snad si někdo nemyslel, že to má pořád 100% špunty) Ve sjezdu podle mého drží opravdu stejně, ale to je asi tím, že jsem nešika :) Neumim asi jezdit s tak velkýma špuntama, jako jsou na DHF. Po výměně brzdy a gum a když jsem dal alespoň o 2 zuby větší pilu dopředu, tak jsem hodně spokojen :) To, že rupnul rám už je zapomenuto. Přecejenom se k tomu nechovám nejlépe (zima, sůl, teplo.. pořád to mrzne a rozmrzá).

Reagovat
alinceb
alinceb

18.1.16 09:38

„V dubnu to budou 2 roky co to kolo mám a vesměs jsem s ním spokojen.“ …a pak vyjmenuješ 90% dílů na kole, které jsou na ho*no…:D

Reagovat
mirabike
mirabike

18.1.16 08:28

zapomněl jsi napsat, že ty Schwáby vozíš jen na sníh :)))

Reagovat
TJK
TJK

18.1.16 07:57

Ohledne brzd a rafku asi ano.. ale ty plaste fakt neee…

Reagovat
Karma
Karma

18.1.16 04:52

rám prasknul, kola na hovno, brzdy blbý, pláště na prd, ložiška v háji. Takže vlastně jediný co je super jsou řidítka a kliky :)

Reagovat
Mysee
Mysee

18.1.16 00:21

Já zas z NN měl po 1000 skoro slicky a Ardenty po 1500 vypadaj jak nové a vlastnostmi úplně špice oproti NN a Xking. 15k km plášť, unreal.

Reagovat
JakeF
JakeF

18.1.16 00:05

NN drží jako DHFko a HD vydrží 15k km… Ty jsi ale veselá kopa :).

Reagovat
Lucase

17.1.16 23:31

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
zdeno1
zdeno1

17.1.16 22:54

Zadni HD vydrzel 15000km?Zazrak;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 6
Kolobezkar 65
benobiker 37
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8