Značka | Cannondale |
Model | F-SI 3 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 19'' |
Hmotnost | 10,78 s pedály, košíky a senzory a držákem Garmin |
Rám | F-Si Asymmetric, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, 1.5 Si Head Tube |
Vidlice | Lefty 2.0, 100mm |
Tlumič | ---- |
Hlavové složení | Cannondale HeadShok Si |
Kliky | Cannondale Si |
Středové složení | Cannondale Alloy PressFit30 |
Měnič | Shimano XT M8000 Shadow Plus 11-speed |
Řazení | Shimano XT M8000 11-speed |
Převodník | Absuluteblack 32z. oval |
Kazeta | Sram XG-1150 10-42z. |
Řetěz | Shimano HG701 |
Náboj přední | Lefty 60 2.0 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | Shimano XT M8000 |
Brzda zadní | Shimano XT M8000 |
Brzdové páky | Shimano XT M8000 |
Ráfek přední | Max1 carbon 32d. 30mm |
Ráfek zadní | Max1 carbon 32d. 30mm |
Dráty | DT Swiss Aerospoke |
Pedály | Shimano XT M780 |
Řídítka | Cannondale C2 flat 700mm |
Představec | Cannondale C1, 1.5", 31.8, -5 deg. |
Sedlovka | Cannondale Save carbon, 27.2mm x 420mm |
Sedlo | Ergon SM3-M |
Pláště | Maxxis Ikon 3C EXO T.R., Maxxis Ardent race 3C EXO T.R. |
Paráda. Tahle barevná kombinace se fakt moc povedla. Jasná volba – 5*. Dostat se na 10,5 kg a níž je určitě reálný, ale samozřejmě ne levný. :)
Rybička: Hliníky tuhle geometrii zadní stavby nemaj,u karbonu je jinak vypletené zadní kolo,délka drátů je stejná,přesný popis je na cannondalebikes.cz jen je zajímavý,že hliník F-Si 1 má v L ,seriová výbava,jen sedlo arione a pláště s dušema ralph performance 2,25 11,5kg a trojka F-Si carbon v základu co jsme vážili na prodejně váhou parktool 11,35 v M ,ale tohle e fakt krásný kolo,taky jsem o něm uvažoval,jen v tej druhej barevnej kombinaci,ale těch 26T navíc se mi zdálo moc proti hliníku :-))
Rybička: je to jak píšeš. Jinak kolo krásný, ale jak tak sbírám postřehy od DaD atd, tak jsem si o tom všem udělal svou představu (lefty, opi (i když to už jaksi vyřešili), střed, xlr atd… a jak tady někdo poznamenal, je dobrý na to mít kámoše mechanika :-)
@ vsudenakole:
Léčbu komplexů doporučuju řešit jinde…
Cannondale FSI je nejvíc. Lefty je úžasnej kousek techniky a já bych jí klidně hrdě vozil, ale chápu, že se to nemusí každýmu líbit. Mně se to ale líbí :-). Loni jsem se svezl na nejlevnějším karbonu (což je vtipné označení, když katalogovka byla 130t) a byl jsem uchvácen, hlavně geometrie a ovladatelnost je fantastická (člověk vůbec nemá pocit, že sedí na 29''). Hned bych to pořídil k fullovi jako alternativu na rychlejší svezení. Sice jsem měl pocit, že Lefty moc nepruží, ale tuhost byla naprosto v pořádku.
Jenom mě napadá, když tu mluvíš o výměně kol (což bys rozhodně měl udělat), že je potřeba je nechat speciálně zaplést kvůli specifické geometrii zadní stavby. Kdyby sem člověk dal běžné zadní kolo, bude mít ráfek mimo střed kola (rámu), nebo se pletu? A je to tak, že hliníky tuhle smeciální geometrii zadní stavby nemají?
26.1.16 12:00
Rozumý smysl asi žádný jinak asi hlavně odlišení výrobce a majitele od zbytku stáda,a ukázat "JÁ jsem NĚCO"protože každý ví že to není zrovna levné kolo.Jinak vzhledově mi ta vidle připomíná pomůcku na měření vzdálenosni co používají cajti při dopravních nehodách akorát s trochu větším kolcem:)
Každý má jiný vkus, ale ta půlka vidlice mi tam prostě chybí, jinak to musí být asi parádní kolo.
nádhernej bike. Strašně jsem chtěl taky canona ve full ale kvůli ceně jsem musel šáhnout po giant :( ale jsem taky spokojenej. Máš to fakt pěkný.
ÁÁÁ…vítej mezi Cannonňákama…taky jsem v prosinci pořizoval novej stroj – Scalpela. Nádhernej kousek, tak ať ti slouží! :)) 5*
jestli to neni tajny, co to stoji takovej stroj?
jinak design sladenej, barvy se mi libi, pajdavej design nemusim, ale to ti muze bejt srdecne volny.....
25.1.16 18:58
Big Hamer: muj spesl full stumpjumper na sramu za stejny peniz… tak to se mas opravdu cim chlubit LOL. Krasna hlaska, pobavils.
No a nebo to prodat dokavad to je nový. Kola bych viděl asi jako první. Poté brzdy. Jinak je to pěkný.
25.1.16 17:57
Nebylo by smyslu plnější koupit kostru a dostavit zbytek kola , nez koupit cele kolo a pak pulku vymenit?
25.1.16 17:53
Na videu jsou vidle bez tlaku, aby to melo efekt. Ty tlaky z boku nikdy pri jizde nebudou. Kdyby mela Lefty pul hmotnosti normalni vidle tak beru na vedomy její smysl. O te kvalite u Cannonu bych taky asi nemluvil na hlas, kamarad ho loni lehce polozil na bok na parez(zadny velky naraz) a horni trubka na dva kusy, dozivotni zaruka mu byla na prd. Ta vaha bez pedalu je docela dost za ty penize, muj spesl full stumpjumper na sramu za stejny peniz mel s pedalama 12,5kg.
mm-sup: Kolo je váženo tak jak je na fotce. Nyní projde odlehčovací kůrou, předělání na 1×11, přezutí na bezduši, výměna brzd za XT a výměna sedlovky za carbon. Po přestavbě bych váhu viděl na 10,5kg. Dalšího 0,5kg by se dalo ušetřit výpletama ale ty budou možná v průběhu sezóny. V plánu bych měl DT 240 + Cx-ray + Ryde Trance XC21.
jo mozna bych premyslel o sundani napisu z rafku ale zbytek je opravdu paradni!
jiri.dusa: No hlavně je na tom videu vidět, že ta normální vidle je přidřená, nebo nenamazaná a vůbec nechodí ani nezatížená a taky je hodně zřetelný, jak se i ní opírá, div nezvrhne celej stojan a tu lefty jen tak šimrá a děká, jako že silou :D
Sedlovka předpokládám kvůli focení. Jinak parádní invalida.
Taky sem nad ním přemýšlel,ale nakonec sem vzal lacinější model na hliníku :)
25.1.16 15:58
brzdy xt a lepší kola a bude to cajk
Jestli tou menší přestavbou myslíš brzdy tak děláš dobře, brzdy XT 8000 jasná volba
Než jsem začal jezdit canonny,tak mě tohle video hodně nabudilo.Bohužel po dvou sezonách na top modelech Lefty vidlic mě nadšení přešlo takovým způsobem,že bych si to na kolo už nedal.Obě dvě se neustále zasekávali cca.2–3 cm před spodním maximem a nešlo to domáčknout na doraz.Vlastně šlo,vypustit zduch a fláknout vidlí s kolem o podlahu.Tím se „resetovala“ ložiska a vidle celý jeden švih chodila:) Druhý den to samé.Pak už jsem na to rezignoval a jezdil jsem na tuningové-samovolně snížené verzi.
Jinak kolo moc pěkné a rámy Cannon opravdu umí.
25.1.16 15:08
kdyby tomu nechyběla půlka vidlice tak je to parádní kolo:-)
25.1.16 14:45
Big Hamer: na pohárech, mistrovství nebo olympiádě můžeš vidět Lefty vidlice pouze na Cannondale kolech.
Big Hamer: Tak asi logicky. Na mistrovstvích, poharech a olympiádě jezdí profíci, kteří jsou placení od jednoho týmu, kterej je sponzorovanej jedním výrobcem kol. A vidlici Lefty má jen Cannondale a ten má jen jeden tým. Se stačí trochu zamyslet…
25.1.16 14:26
Uz to chapu, otázka proč je nevidím na poharech , mistrovstvi nebo olympiádě, kdyz je to na videích tak zjevné. Nevim no.
25.1.16 14:18
Naprosta parada a nejkrasnejsi vidlice! 5*
Tady video kde uvidíš výhody Lefty vidlice: https://www.youtube.com/watch?…
Big Hamer: tak tos asi ještě neviděl tohle: https://www.youtube.com/watch?…
25.1.16 14:05
Do ted jsem nepochopil smysl Lefty, krom vzhledu.