Aneb sranda musí bejt, Kolo objednáno v září, model 2015 skladem. Následující měsíce info o tom jak jim nic nefunguje díky Sapu. V lednu se to konečně rozhoupalo a stáhli mi 5 x platbu. Tu po reklamaci nakonec vrátili. České zastoupení vše akorát tak zdržuje než by něco řešilo. Před 14 dni komunikace přímo s manažerem, že napíšou přímo do továrny na MARS (prý max. do týdne odpověď). Máme to nyní 14 dní a zřejmě holub ještě nedoletěl do továrny z důvodu špatných povětrnostních podmínek mezi Venuší a Plutem. Fakt sranda :-) .
(vloženo 29.1.16)
Objednání a dodání máš v Čr? Když jsem se ptal na možnost platit jinou měnou než CZK ,tak mi bylo sděleno že to nelze..
Tak to uz je i na me moc. A to jsem ty znacce fandil. Ale uz peo me definitivne skoncila. Tak kdyz machruju jak sem nejlepsi v primym prodeji, tak takovyhle kiksy trvajici skoro pul roku jsou hnus. To uz bych se bal min koupit YT nebo Rose
Solidni skoro podvodnicci se z nich klubou, takhle sproste si stahovat prachy a ještě nic nedodat. Shapeshifter se zkazil driv nez se kolo vybalilo z krabice (v uvozovkach). Kola a osazeni za ty prachy super, ale jako firma je to nalestena bida… Smutne pac mam Canyon rad.
stáva sa…mne napr. poslali bike namiesto Slovenska do Slovinska (na faktúre SVK) , asi poniektorí fašouni nevedia čítať
De.Fly – člověk to nemusí řešit přes CZ nicméně ono se nic nezmění, přístup k zákazníkovi je úplně stejnej, snad ještě horší.
Jo taky jsem dlouho chtěl canyon ale nakonec jsem sel do jiného kola kvůl pristupu k zákazníkovi.
kola jsou to prima, ja jsem maximalne spokojenej, ale tim poslednim pulrokem si fakt posrali povest, to uz lidi asi nezapomenou
Canyona nechci, ale hloupej dotaz: to se člověk musí bavit s českým zastoupením? Když jsou to lemplove, tak bych si to řešil naprimo rovnou v DE. Ale možná když už tu maj člověka, tak by mě zas vrátili na nej…
Zeman aspoň nesnáší taky ty černý huby, za to jsem ho začal mír rád :-D
29.1.16 10:03
kde udělali němečtí soudruzi chybu?
Tak mi se Canyony líbí, ale po tom co je o nich nejen tady psáno, by pro mně jejich kolo nepřicházelo v úvahu. Tohle už je trochu moc antireklama :-).
Todle není o dodávání. Jako ještě ok beru, že se na objednávku zapomělo. Ale pokud něco už řeším s manažerem a ten řekne že se na to podívá a ozve do 3 dní a už je to 14 dní a ani nenapíše tak je to o přístupu, že na to uplně s*** a zákazník je vůbec nezajímá.
canyonu se podařilo vybudovat super brand, akorát nestíhají dodávat.
Jedná se o firemní účet – kartu v eur a tu rezervní nemám na převod jen dané částky. Platby jenom vyblokovali což tady tedy není vidět. Je tam denní limit takže když stahují denně tak se to neprojeví. Navíc tydle transakce se dají ještě relativně reklamovat.
Česká pobočka je totálně na nic, dělají že něco dělají ale stejně nic nevyřeší. Vzhledem k tomu, že je zima a mám další kolo tak to zatím neřeším, čekat takle v létě tak bych je poslal do *** hned. Navíc žádná moc varianta místo toho není v takovém osazení a cenou. To bych taky řek že je důvod všech proč doteď nakupovali u Canyonu jen si to nepřiznaj. Jinak se mi to kolo ani nelíbí :-D.
Ty si necháš 5 dnů po sobě stáhnout z účtu 3 tisíc éček? To nemáš nijak chráněné? Já mám tedy peníze na spořicím účtu a na běžném, na který se může sahat kartou udržuji jen nezbytně potřebnou částku.
s radonem jsem takové záludnosti neměl.objednal ,zaplatil a do týdne byla plečka doma.
jen se jim nepovedlo přiobjednané drobnosti nacpat do jedné krabice a šlo to dalšíma dvěma balíky,ale to je drobnost za pár kaček.
jak to tak sleduju na internetu a forech, dela to na me dojem, ze ceske zastoupeni moc pod Canyon nepatri (nejsou to jejich zamestnanci) a v Nemecku je moc neberou… do tydne odpoved, to by me moji zakaznici vykostili :-)