Rok 1975, dlouhá zadní stavba, sedlovka 27,2, hmotnost rámu s lakem 2201g (velikost 56), patky na vidlici jsou Gipiemme. Tak a teď babo raď z čeho to je a co to je zač.
(vloženo 8.2.16)
V 80tých letech kdy byl tehdy kvalitních F-1 rámů nedostatek a lidi prahli po pěkném kole se tak prostě dělalo. Předělal se laciný rám, nastříkal, daly nálepky a tu kvalitu poznal jen odborník, podle pár míst na rámu, které prostě nešlo vytunit.
learita: Na koncovkách rámu není výrobce pod lakem znát, uvidím po odstranění. Průměr sedlovky není měřen na rámu, ale přečetl jsem ho na sedlovce kterou jsem z něj vyndal a to bez násilí, seděla do rámu přesně. Původní majitel říkal, že mu to dělal nějaký známí ve favoritu, ale lidé si dnes vymyslí ledasco.
standoslav: To že to měl v parádě stavitel myslíš tak že někdo vzal obyčejného favorita a předělal? Já nečekám že mám nějaký unikát, mě jen prostě zajímá co to může být zač, netváří se to jako běžný favorit.
Rám F-1 se starýma kovanýma koncovkama a vidle ani nemusí být F-1; tu původní mohl někdo zničit, nahradit ji normální Favoritáckou, narovnat zahnutí (jde to snadno ) a vyměnit koncovky za kované Italské. Každopádně to celé měl už v parádě stavitel, takže toto mohl snadno takto upravit. !Sedlovka 27,2 je podle mne nesmysl.
Mufny jsou jak na F1V, jsou hrubé, nejdou ztracena. Navíc mají na tu dobu 5 výčnělků což u F1S /SS nebylo. Průměr sedlovky nejlépe ověřit sedlovkou. Sedlová trubka už může být oválná a v jednom směru mít 27.2 a v druhém 25.7mm. Vidlice nemusí být původně z tohoto rámu..... Rám má taky koncovky Gipiemme?
Zvláštní je průměr sedlovky 27,2 pro F1 special zcela netypický. Naproti tomu sedlová mufna je pro rok cca 75 zcela typická. Není vnitřek sedlové trubky vystružený? Ale to by zbyla papírová stěna…
Já bych řekl, že to je favorit s koncovkama Gipiemme a sedlovkou 27,2 mm. Cca rok 75;)
kubad: Zajímá mě co to je, lak tu neřeším, nemůžu za to jak to kdo předtím nalakoval. A favorita s tímto průměrem sedlovky jsem ještě neměl, takže mě to zajímá.