Z tohohle pohledu nevypadají ty řidítka zas tak hrozně
Odsud ale jsou řidítka dost mohutná.
Profil. Ta vidla tam vypadá hrozně. Bude subtilnější s rovnýma nohama, tato slouží jen jako stojan.
Atypická řidítka. Možná ještě budou tvarově upravená a bude dodělaný úchyt na telefon.
Střed je PF30, nyní vlisované vložky pro upnutí do přípravku. Kolo pro manželku se pozná podle pár drobných detailů..
Bilaminated head tube.
Ověření, zda se tam všechno vejde.
Vejde, ale moc místa tam teda nedávají.
Kolo pro manželku, zatím v rozdělaném stádiu. Vidlice je vytažená z regálu, bude jiná.
Chybí dodělat přední část za hlavovkou, nosič a dodělat vnitřní vedení.
Pohrál jsem si s Alfinem a odstranil jsem tu škaredou páku držící konec bowdenu. Teď je to tahané přímo z rámu. Řemenice je tam zatím jenom pracovní, bude jiná.
(vloženo 14.2.16)
Bez komentáře :) Jen čučím, jak je ten rám lehký, čekal bych o dost víc. Prozraď mi prosím průměr a stěnu těch vzpěr. Ty se mi zamlouvají. :) Už to chci vidět celý, tak nezahálej! :)
No ty kráááááso! Hodně velká paráda, klobouček pane, normálně za chvíli z Tebe bude Rob Czech (English)
Jinak ty rodla proč ne, ale neuvažovals se nechat trochu víc inspirovat tvarem Jonesu? http://www.jonesbikes.com/h-bar/ U těch uzavřených mi přijde hodně zajímavá možnost prodloužit nebo zkrátit posed, taková trochu alternativa silničních oblouků ;)
JSt: Klasický střed na BSA v Cr-Mo stojí cca 8 liber. Pressfit stojí cca 16 liber. Navíc je potřeba výstružník na průměr 46mm, který není ve standardním cyklo-nářadí. Ale v hromadné výrobě je to asi levnější, ale nemyslím si nějak podstatně. Výhodou je, že do PF se dají návrat jakékoliv kliky.
teprve u tveho ramu me napadlo, proc vlastne vznikl pressfit. je to vyrobne jednodussi – levnejsi, kor v serii. ;-)
Nádhera.
jen si nemyslím, že ty řidítka na tom „makají“, přijdou mi moc vizuálně těžký.
každopádně se tu těšíme na hotový komplet:)
moc pěkný. Nikdy se mi teda nelíbily stavby ala Corratec (myslím tou rozdvojenou horní trubkou), ale tady jak je to subtilní tenoučký, tak to vypadá fajn. Řidítka, proč ne. Je to celý stylovka, takže to k tomu patří. Škoda jen té hmotnosti. A rovná vidle tam bude krásně pasovat. Asi tě pak nominujem na NAHBS:)
15.2.16 08:57
ram se mi fakt libi, moc pekny zdobny, je skoda, ze jsou ta rodla jaka jsou. Kdyby byli tak detailne promakany jako ram (nejake jemne detaily „ala mufny“, jemne trubky apod…), bylo by to jako celek takovy vyvazenejsi. (i vidli by to sluselo)… ale jinak respekt pred praci…
Ram a detaily super, rodla si nejsem jistej, ale Ty a majitelka asi jo (a vo tom to je jak jste mi vysvetlili)… horni trouba hodne povedena.. a jako vzdy paradni prace, tesim se az to bude hotovy…
Celkem bych to chtěl vidět sestavený.
kamaro: 700g jeste jde. Myslel jsem, ze to bude vic, ale asi to delas z lepsiho materialu nez jsou moje ocelova riditka co mam doma na mestkem kole :-)). Tam je to s predstavcem pres kilo.
Kazdopadne obdivuji tvoji zrucnost a tesim se na komplet.
Krása,jsi šikula pane:) jsem zvědavej na finálko
orm: Jo, jsou docela těžké. Jestli si to dobře pamatuji, tak to bylo kolem 700g. Rám má nyní cca 1750g. Dokončený včetně nosiče, integrované sedlovky a posuvných patek bych se chtěl vejít do 2300g.
Pekne. Ocelovy ram chapu, ale ta riditka ne. Nenarazim na tvar,a le na hmotnost. Ta musi byt silena oproti klasice. Kolik vazi?
začíná to neskutečně slibně:-)
k tomuhle snad nejde nic dodat… tohle je proste nadhera! Hrozne se mi libi!
14.2.16 19:15