Měl by tam být Brooks.
Malý poklad v původním stavu i laku. Zbývá pouze sedět a kochat se.
(vloženo 17.2.16)
Značka | Favorit |
Model | F1 Special |
Modelový rok | 1967 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 10,8kg |
Rám | Favorit |
Vidlice | Favorit |
Hlavové složení | Campagnolo Record 1" |
Kliky | Campagnolo Nuovo Record 170mm |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record BSA |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Record |
Řazení | Campagnolo Racord |
Převodník | Campagnolo Record 52-46 |
Kazeta | Velo 13-24 |
Řetěz | ČZ F100 |
Náboj přední | Campagnolo Record Strada |
Náboj zadní | Campagnolo Record Strada |
Brzda přední | Favorit Special |
Brzda zadní | Favorit Special |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit galuskový |
Ráfek zadní | Favorit galuskový |
Dráty | Nerez 36 |
Pedály | Campagnolo Record Strada |
Řídítka | Favorit 420mm |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Campagnolo Record AL 26.2 |
Sedlo | Favorit PWB |
Pláště | Barum PWB |
Tak to jsem rád že mými bicykly někoho inspiruju.
Tuhle omotavku používají elektrikáři dodnes a vypadá to super.
A Favority děláš? Už mám zase nějaký ty projekty před sebou, tak se už těším na realizaci.
a jestli myslíš, že izolačce odzvonilo, tak to se pleteš, v sobotu jsem koupil Pinarello a jakou myslíš, že má omotávku :)
No podle data návštěv – už jsem chodím jenom já – jsem totiž obdivovatel Tvých kol
Tak on sem ještě někdo chodí:-) no aby ne, však toto kolo získalo nedavno cenu za krásu:-)
Ty omotavky tam už byli a lepidlo se už dávno odneslo na rukách:-)
Boty jsi měl zafixovaný v klipsnach a ruce pevně spojený na riditkach:-)
Jo, tak ta omotávka mě připoměla moje 80tá léta a izolačku, která přímo šíleně lepila ruky, ale tehdá to bylo to nejlepší cos sehnal – viz foto a jak je vidět – je to trvanlivé :)
11.3.16 16:03
11.3.16 16:00
Na stáří toho kolo vypadá opravdu dobře! Cekal bych, že je spíš z osmdesátek. Každopádně doma bych to nechtěl ani zadarmo :)
Bataglii znám i když jsem ji ještě nejel. Chtěl bych.
Ty Waršavy tam nemám přilepené, jen jsou ke kolou přidělené:-) buď na ty ráfky nastálo nalepím něco nového, nebo budu retrozávody jezdit na jiných ráfcích. Nebo si vemu jiný kolo:-) Co mi vlastně zbývá, mám tady pro tyto účely připravené dvě sady ráfků na současných galdách, páč ty Waršavy opravdu trápit nechci.
Trepifajxl – v pohodě, člověk se překoukne hnedle. Hlavně aby se líbilo…:-)
standoslav – tak s takovým pětikolečkem věřím, že dráty šli ven v pohodě. Když prachovky atd. sundám, tak je akorát ztratím. Kolo pojede max. nějaký retrozávod takže v poho. A to tam na ten závod dám galusky ze současné produkce, páč tyto bych nechtěl vyrychtovat.
Jestli ten řetěz nedělali až po roce 89?
18.2.16 20:44
learita: omlouvám se, nevšiml jsem si roku výroby, 67 jsem ještě ani nebyl na světě a nevím jak v té době vypadaly jednice speciály, hodnotil jsem rovnou podle korunky a geometrie vidlice a délky zadní stavby, což byla později známka spíš F11, ještě jednou sorry, beru zpět
vili – bowdeny a omotávky zůstanou původní, musí z toho krapet koukat zub času. Klidně s elektrikářskou páskou:-)
Vilém- na těchto kolech jsem vždy viděl jen Brookse. Ale ano, klidně tam nechám PWB, kdo to má furt shánět. Mám tady ještě zajímavější projekt kam bych Brookse dal spíš…
Standoslav – to muselo být ale hodně malý pětikolečko, abys sundal ty dráty.....Ano všiml jsem si, že jezdili bez těch prachovek a čepiček ventilků, no chtěl jsem to mít komplet:-) Ano ten řetěz je český ČZ, jsou na něm vyražený loga ČZ. Mrkni na aukro, pár mi jich zbylo, tak tam aktuálně jeden prodávám.
Bukowski – ano, vše vypadá velmi původně. O staré sedlo Brooks určitě zájem mám. Beru. Můžeš mi poslat foto do SZ? Díky
André – Vilém to řekl za mě:-)
Trepifajxl – rád se nechám poučit, jak tedy vypadala F1S v roce 67? Díky.
18.2.16 14:35
tak to tedy NENÍ F1 Speciál!
Nejsem odborník, spíš pamětník – mě to jako F1 nepřipadá. Dlouhá zadní stavba, korunka přední vidlice, mufny…
moc pěkné !! Lak a polepy vypadají skvěle, to je původní ?
Kdyby si chtěl Brooks, tak nějaký doma mám.
standoslav: Proč by nebyl řetěz český? Dobře si pamatuju, jak jsem si ještě jako kluk našetřil a šel si důležitě koupit zlatý ČZ/Favo řetěz do prodejny Kola/šicí stroje :-).
Na ukazování dobového Fava toto, ale na ježdění radši Brookse. / Ještě bych z toho sundal ty prachovky středu a čepičky plus matičky ventilků. Ten řetěz je fakt český ?
Hlavně žádnej Brooks bože…
Překrásný kus historie, něco podobného jsem měl, ale bez toho orig. laku, barvu jsme totiž měnili každý rok. Ty vysoké náby jsou super, těch mě je líto, že jsem je prodal. Jezdil jsem na nich časovky, výhodou bylo, že se dala vyměnit špice bez sundávání 5ti kolečka. To sedlo na to kolo patří, tzv.český kamenáč. :-)